Problem z ładownaiem vn750
Problem z ładownaiem vn750
Witam jak w temacie mam problem z ładowaniem w vn750. Wiem że temat gdzieś już był ale nie mogę znalezć
Mierzyłem ładowanie na 3 kablach dwa z nich w porządku jeden z nich pokazuje o wiele mniejsze ładowanie przy podkręceniu go na obroty na trzecim kablu troszkę te ładowanie rośnie ale nie za dużo? Zauważyłem że regulator ma zaśniedziałe piny moze to być przyczyna? Czy zamawiać juz nowy alternator?
Z góry dziękuje za odp
Pozdrawiam
Mierzyłem ładowanie na 3 kablach dwa z nich w porządku jeden z nich pokazuje o wiele mniejsze ładowanie przy podkręceniu go na obroty na trzecim kablu troszkę te ładowanie rośnie ale nie za dużo? Zauważyłem że regulator ma zaśniedziałe piny moze to być przyczyna? Czy zamawiać juz nowy alternator?
Z góry dziękuje za odp
Pozdrawiam
- Święty79
- Posty: 39
- Rejestracja: czw paź 01, 2015
- Miejscowość: Łask
- Motocykl: KAWASAKI VN 750
- VROC: 0
Witka Mnie również zastanawia temat ładowania mojego sprzętu. Też mierzyłem niby na 3-ch fazach jest po równo w altku ale sam regulator mnie zastanawia bo mierzyłem go i są cuda odbiegające od normy dlatego piszę czy ktoś z Was coś takiego kupił ostatnio u tego gościa za taką kasę i czy to w ogóle spełnia swoje zadanie http://allegro.pl/regulator-napiecia-do ... 01428.html Czekam na jakąś odpowiedz.
Dawid86 nie nakręcaj się od razu na wymianę altka lub wyjmowanie konia z ramy, jeśli wartość jest mało różniąca się od pozostałych dwóch pomierz regulator , jak pochodzi na obciążeniu zobacz czy się nie grzeje ,sprawdź masę na regulatoże, akumulatorze,popatrz na instalację może tam jest problem bo kawa z tego słynie Altek zostaw na sam koniec bo może i dużo roboty z tym nie ma jak ktośtam pisał gdzieś kiedyś ale zawsze trzeba się pomęczyć. Po przeczytaniu Twojego posta mam cichą nadzieję ze to regulator napięcia tak jak u mnie. Pozdro i
Lewa W Górę .
Dawid86 nie nakręcaj się od razu na wymianę altka lub wyjmowanie konia z ramy, jeśli wartość jest mało różniąca się od pozostałych dwóch pomierz regulator , jak pochodzi na obciążeniu zobacz czy się nie grzeje ,sprawdź masę na regulatoże, akumulatorze,popatrz na instalację może tam jest problem bo kawa z tego słynie Altek zostaw na sam koniec bo może i dużo roboty z tym nie ma jak ktośtam pisał gdzieś kiedyś ale zawsze trzeba się pomęczyć. Po przeczytaniu Twojego posta mam cichą nadzieję ze to regulator napięcia tak jak u mnie. Pozdro i
Lewa W Górę .
Ten regulator to czysta chińszczyzna. Polecam ten http://shop.mieloch.pl/regulator-napiec ... 2285.bhtml
Kable można dopasować. Zasada działania jest taka sama. Mogą się różnić jedynie 5 lub 6-cio przewodowe. Ten jest 5 przewodowy ale jest to porządny radiator i tak łatwo się nie uszkodzi. Montowałem w Virago 250 taki, a jak wiadomo tam są tak liche regulatory, że szok.
Kable można dopasować. Zasada działania jest taka sama. Mogą się różnić jedynie 5 lub 6-cio przewodowe. Ten jest 5 przewodowy ale jest to porządny radiator i tak łatwo się nie uszkodzi. Montowałem w Virago 250 taki, a jak wiadomo tam są tak liche regulatory, że szok.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
- Karamba
- Posty: 97
- Rejestracja: ndz mar 17, 2013
- Miejscowość: pomorskie
- Motocykl: Kawasaki VN 750, Honda GL 1200
- VROC: 36935
Panowie , instalacja elektryczna w naszych vn musi być IDEALNA , dawid86 , sprey później , najpierw poświęć chwilę , wymontuj regulator , styki wyczyść ręcznie czymś ostrym , zwróć uwagę na masowanie samego regulatora ( uwaga ,regulator do kosza akumulatora może być super ale problem morze być , kosz - rama ) kostka alternator-regulator usunąć , kable polutować i w koszulki termiczne . Ja altka wymieniałem już dwa razy to też jest do ogarnięcia , ale po co
komar na pedały, romet , motorynka, jawa 175 ( ojca) CZ350 , długa przerwa i teraz VN 750 Św. Krzysztof jeździ z nami na tylnim siodełku tylko do 100km / h potem ustepuje miejsca Św.Piotrowi
- Święty79
- Posty: 39
- Rejestracja: czw paź 01, 2015
- Miejscowość: Łask
- Motocykl: KAWASAKI VN 750
- VROC: 0
Jak ktoś będzie potrzebował regulator napięcia to zapraszam! Okazało się że mam znajomego który takie rzeczy robi. Polega to na tym,że stary regulator rozbiera wstawia swoje części z możliwością wyregulowania V on sam mówi że skaluje na ,,14,8 V tak jest najlepiej'' z tego co wiem sprzedał tego w tamtym roku 8 szt. dla zainteresowanych z forum TRANS ALPA ponieważ sam nim gania i do tej pory nie miał żadnego zwrotu do naprawy każdy zadowolony. Zaletą jest to że w razie awarii można wymieniać podzespoły a nie cały regulator i płacić kosmiczną kasę. Ja swój już oddałem do przeróbki i będę meldował o sukcesach za parę dni!!!! Pozdrawiam!
Kto jest online
Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości