Przekaźnik rozrusznika,ładowanie

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Przekaźnik rozrusznika,ładowanie

Post autor: biggus » ndz kwie 10, 2016

Witam wszystkich,

Mam pytanie?
Czy orientuje się ktoś, jak sprawdzić przekaźnik rozrusznika (ten z głównym bezpiecznikiem)?

Pytam bo, mam problem z uciekającym 1Voltem na ładowaniu motocykla.
Ładowanie na poziomie ~13,2V mierzone na akumulatorze przy zwiększonych obrotach silnika.
Natomiast ładowanie mierzone bezpośrednio na wyjściu z regulatora napięcia przy tych samych obrotach silnika to ~14,2V.


Co może ewentualnie powodować taką stratę na ładowaniu?
Czy trop z tym przekaźnikiem jest słuszny? Nie wiem jak go sprawdzić( np rezystancja jaka powinna być na cewce tego przekaźnika)

Proszę o wszelkie pomocne wypowiedzi, trop mi się kończy a ładowanie cieniutkie :)
Każda uwaga będzie cenna.

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » ndz kwie 10, 2016

Przekaźnik rozrusznika nie ma nic do układu ładowania. Na początek sprawdź wszystkie połączenia. Kup kontakt spray, rozpinaj po kolei kostki w instalacji i spryskaj preparatem.
Obrazek
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: biggus » ndz kwie 10, 2016

Kostki już dawno sprawdziłem i popsikałem preparatem do styków. Na schemacie widać przewód W - white (na nim mam 14,2V ),który z regulatora idzie do stacyjki i głównego zabezpieczenia, które jest razem z przekaźnikiem rozrusznika właśnie. Tam przewód W rozchodzi się na bezpieczniki i moduł. Mam ten sam schemat,
Może jeszcze rozrusznik coś kradnie prądu. On jest na stałe z aku.

Proszę o każdą sugestię...w poszukiwaniu skradzionego 1Volta :)

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » ndz kwie 10, 2016

Mierz po kolei w/g schematu i znajdziesz miejsce gdzie gubi ten 1 Volt :)
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

biggus
Posty: 56
Rejestracja: sob kwie 14, 2012
Miejscowość: Koszalin
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: biggus » wt kwie 26, 2016

Temat zamknięty.
Walki było sporo, ale warto....
Poprawiona główna masa oraz wymieniony MAIN FUSE i poprawione jego styki.
1 VOLT znaleziony. Teraz ładowanie na poziomie 14,2 V. ( przy dodaniu minimalnie manetki gazu).

Dziękuje za wszelkie porady.

Awatar użytkownika
naziro
Posty: 459
Rejestracja: śr lip 01, 2015
Miejscowość: wlkp
Motocykl: triumph 900
VROC: 37411

Post autor: naziro » śr kwie 27, 2016

:antlers:
SZYBKO,TANIO,DOBRZE (z tych trzech rzeczy razem występują tylko dwie do wyboru)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 30 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 30 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 30 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą