druga tarcza z przodu w vn 900

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

druga tarcza z przodu w vn 900

Post autor: czarny » wt wrz 01, 2015

A tak dzisiaj myslalem jakby tu dolozyc druga tarcze do vn 900 classic. trzeba by było wymienić kolo, razem z zaciskami i pompa, ciekawe od czego by przypasowalo kolo,

czardasz
Posty: 50
Rejestracja: pn sie 19, 2013
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: Obecnie brak
VROC: 0

Post autor: czardasz » ndz wrz 18, 2016

i jak z pomysłem stoisz?

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz wrz 18, 2016

stoję, nic nie wymysliłem

Awatar użytkownika
kacmar
Posty: 1428
Rejestracja: ndz gru 08, 2013
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
VROC: 36367

Post autor: kacmar » ndz wrz 18, 2016

Ciekawe czy vn1700 przeszczep by podszedł
Pozdrawiam Cię
VROC#36367

Anex
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 25, 2015
Miejscowość: Myślenice
Motocykl: Kawasaki VN 1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: Anex » pt wrz 23, 2016

Całą ostatnią zimę główkowałem i analizowałem temat z dokładką drugiej tarczy aby polepszyć drogę hamowania.
Nie będę się rozpisywał ale po przeanalizowaniu za i przeciw (z właścicielami warsztatów włącznie) doszliśmy do wniosku że najlepszym wyjściem będzie zakup odpowiedniej twardości klocków które będą się szybciej zdzierać, ale za to efekt hamowaniu będzie lepszy. Póki co muszę zedrzeć oryginały.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt wrz 23, 2016

A jak giętkość lag jest ściśle uzależniona od ilości tarcz ? ;)
Głupio by było przy mocniejszym heblu zgiąć lagi, bo nagle Ci się czerwone światło zaświeciło :D
Po mojemu największy problem to goleń z uchwytem zacisku, na opaskach tego nie przymocujesz więc chyba jedynym rozwiązaniem było by zorganizowanie całego przedniego zawieszenia od dwu tarczowego motka, pompka i rozdzielenie na dwa przewody to pestka.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pt wrz 23, 2016

No i jeszcze koło trzeba by od czegoś innego dopasować, bo tarczy drugiej nie ma w oryginale do czego zamocować... A inne koło, to inny rozstaw lag, itd. itp.
Najlepsze rozwiązanie to sprzedać 900 i kupić coś, co ma dwie tarcze z przodu. Wyjdzie taniej i lepiej.

Anex
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 25, 2015
Miejscowość: Myślenice
Motocykl: Kawasaki VN 1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: Anex » pt wrz 23, 2016

Krzycho pisze:...Najlepsze rozwiązanie to sprzedać 900 i kupić coś, co ma dwie tarcze z przodu. Wyjdzie taniej i lepiej.
I to jest słuszna konkluzja, na dodatek po co ingerować w to co stworzyli mądrzejsi od nas inżynierowie z Kawasaki, a o homologacji na przeróbkę nie wspomnę.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pt wrz 23, 2016

przekonaliscie mnie, kupie sobie INTRUDERA 1800R :aniol:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob wrz 24, 2016

Wizualnie zaje....sprzęt :yeee:

Anex
Posty: 33
Rejestracja: pn maja 25, 2015
Miejscowość: Myślenice
Motocykl: Kawasaki VN 1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: Anex » sob wrz 24, 2016

czarny pisze:przekonaliscie mnie, kupie sobie INTRUDERA 1800R :aniol:
:!!!: zdrajca.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą