nie pali.......

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

nie pali.......

Post autor: Daswetter » pn lut 27, 2017

Witam Panowie

Najkrócej jak można: nie odpala po zimie

Motór trzymam niestety w blaszaku, ostatnio odpalony w grudniu z delikatnym problemem pod postacią akumulatora, ale odpalił. 3/4 paliwa w baku. Kręci jak szalony ale nie chce nawet spróbować zaskoczyć. Kiedy dałem odpocząć rozrusznikowi ok 20 minut, okazało się że w garażu śmierdzi benzyną więc paliwo chyba ok....... Poprzednią zimę również spędził w blaszaku i nie było żadnego problemu z odpaleniem - tylko że sezon 2015 skończyłem 24 grudnia a w styczniu 2016 już jeździłem.....Miał ktoś podobny problem? jakieś wskazówki?
Do głowy przychodzi mi spuszczenie starego paliwa i wlanie nowego.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn lut 27, 2017

A iskra jest ?
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » pn lut 27, 2017

Czasu brakło na rozbieranie dziś, nie sprawdzałem. Fajki podociskałem tylko. A czemu mogło by jej braknąć? Cewka?

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » pn lut 27, 2017

Ja bym (jak masz możliwość) podpiął inny, na 100% sprawny akumulator, ewentualnie dobrze naładował ten co masz, bo to że kręci, to nie znaczy, że jest ok.
ps. a z paliwa to tak szybko oktany nie uciekają :)

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » pn lut 27, 2017

ten musi być sprawny, kupiłem go w sierpniu ub roku i na zime trzymany był w domu, dwa dni temu ładowany....

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » wt lut 28, 2017

Świece wymień

Jachudy
Posty: 54
Rejestracja: śr sty 07, 2015
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Kawasaki Vulcan vn2000
VROC: 0

Post autor: Jachudy » wt lut 28, 2017

A może czujnik w stopce, kiedyś miałem tak w dragstarze.

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » śr mar 01, 2017

Przy wbitym biegu jest inny pusty dzwiek, swiece sprawdzone daja ladna iskre, paliwo dochodzi - pompka sprawdzona..... Ehhhh

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » śr mar 01, 2017

Masz w nim montowany jakiś alarm itp?

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » śr mar 01, 2017

Nie ma alarmu

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » śr mar 01, 2017

Paliwo spuszczone, zalane nowe - nic
Nie sprawdziłem świecy na tylnym cylindrze bo......bo nie potrafie odkręcić świecy. Jest jakiś magiczny klucz który zmieści się pod ramę i wyjdzie po odkręceniu jej??
Pompka sprawna.
Przewód paliwowy drożny.
Podaje paliwo do elektrozaworów.
Czy on odpali jeśli jedna świeca będzie walnięta?
No i jeszcze jedno......na plaku pali.....
do momentu kiedy nie przestane podawać plaka.
Znajomy doradził mi aby podpiąć żółty kabelek przy akumulatorze do masy aby odczytać kod błędu ale kontrolka po prostu świeci cały czas, nie mruga.
elektrozawory sprawne, mierzone miernikiem na zapłonie i na pracy rozrusznika.
Przewody powietrza też drożne.
Jak wykręcić tą cholerną świece z drugiego cylindra?!?!?!
Z zamkniętą stopką też próbowałem.
Bezpieczniki sprawdzone.

http://www.fotosik.pl/zdjecie/6411f838c23022bd

HELP

maniu
Posty: 8
Rejestracja: pn lip 09, 2012
Miejscowość: damasławek
Motocykl: vn2000 classic LT
VROC: 0

Post autor: maniu » śr mar 01, 2017

Spróbuj może " na pycha"
11

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » śr mar 01, 2017

maniu pisze:Spróbuj może " na pycha"
??? a co to zmieni ???

raz próbowałem jak mi aku stary umarł i z 3 biegu sie nie dało....

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr mar 01, 2017

Z kominów dmucha jak kręcisz ?

maniu
Posty: 8
Rejestracja: pn lip 09, 2012
Miejscowość: damasławek
Motocykl: vn2000 classic LT
VROC: 0

Post autor: maniu » śr mar 01, 2017

Silnik szybciej kręci niż z rozrusznika i może...
11

jacyII
Posty: 145
Rejestracja: pt sie 21, 2015
Miejscowość: Poznań
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: jacyII » śr mar 01, 2017

Witaj.

Pytanie moto na gaźniku czy wtrysku? Tak czy inaczej

brak paliwa - (zacięty wtrysk,brak prądu ,uszkodzenie komputerka, lub zanieczyszczenie w gaźniku)-

dlatego pali po podaniu plaka :)

Pozdro

slawek
lewa w górę i do przodu

Awatar użytkownika
Kristof_if
Posty: 726
Rejestracja: sob sty 11, 2014
Miejscowość: Lubomia
Motocykl: HD FLHTK103,Honda Transalp,Cx500,był VN 1500
VROC: 37033

Post autor: Kristof_if » czw mar 02, 2017

Dokładnie jak pali na plaku to ewidentnie zasilanie-paliwo
Musisz tam szukać
Kriss.
Live to ride,ride to live.

Daswetter
Posty: 27
Rejestracja: śr wrz 09, 2015
Miejscowość: Jaworzno
Motocykl: Vulcan VN2000 Limited Edition
VROC: 0

Post autor: Daswetter » czw mar 02, 2017

Wstyd sie przyznac Panowie.....
Nie podpiąłem minusa od Power commandera.... :razz:
Gada 😊
Ale nie ma tego zlego co by na dobre nie wyszło, rozebralem go na tyle ze teraz wiem gdzie co i jak i dłubanie bedzie owocowało większą przyjemnoscia 😊
Dzięki za pomoc i sorry za kłopot
Pozdro

Awatar użytkownika
zeglarz28
Posty: 69
Rejestracja: sob lut 28, 2015
Miejscowość: Wisla
Motocykl: VN2000 VN 1700 K1600GTL
VROC: 0

Post autor: zeglarz28 » czw mar 02, 2017

z ciekawosci , to jaki patent jest na tylnej swiecy by wykrecic do wymiany?

Awatar użytkownika
Kermit
Posty: 1070
Rejestracja: pn gru 09, 2013
Miejscowość: Poręba k. Zawiercia
Motocykl: VN 2000
VROC: 36601

Post autor: Kermit » czw mar 02, 2017

zeglarz28 pisze:z ciekawosci , to jaki patent jest na tylnej swiecy by wykrecic do wymiany?
Ja odkręciłem łamanym kluczem nasadowym, ale trzeba się trochę nagimnastykować.
Wojtek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą