Pompa oleju???
-
- Posty: 14
- Rejestracja: pt gru 18, 2015
- Miejscowość: Lublin / Urzędów
- Motocykl: Kawasaki vn 700
- VROC: 0
Pompa oleju???
Zbliża się sezon a tu d..a.
Po zimowych zmaganiach z moto w garażu przyszedł czas na odpalenie no i niestety znów to samo co w jesieni. Po odpaleniu nie gaśnie kontrolka oleju, nie ubywa go też w okienku do sprawdzania poziomu ( czyli nie jest rozprowadzane po silniku) ktoś ma jakieś pomysły?
Dodam że w zimie wymieniłem pompę oleju i czujnik bo jesienią było to samo, no ale na niewiele to się zdało jak widzę.
Do tego jeszcze dochodzi gaźnik który leje. Czy da się coś z tym zrobić czy sezon uznać za stracony?
Po zimowych zmaganiach z moto w garażu przyszedł czas na odpalenie no i niestety znów to samo co w jesieni. Po odpaleniu nie gaśnie kontrolka oleju, nie ubywa go też w okienku do sprawdzania poziomu ( czyli nie jest rozprowadzane po silniku) ktoś ma jakieś pomysły?
Dodam że w zimie wymieniłem pompę oleju i czujnik bo jesienią było to samo, no ale na niewiele to się zdało jak widzę.
Do tego jeszcze dochodzi gaźnik który leje. Czy da się coś z tym zrobić czy sezon uznać za stracony?
Witaj.
Proszę się nie gniewać ,ale piszesz ,że wymieniałeś pompę na nową - używana , chińska podróba , czy dobry zamiennik , oryginalna? Ty osobiście czy w warsztacie ?
Czy sam montaż był przeprowadzony prawidłowo , czy czujnik był sprawdzony , czy przewody olejowe są drożne , czy napęd pompy jest ok.?
Wiele rzeczy do sprawdzenia.
Pozdro
slawek
Proszę się nie gniewać ,ale piszesz ,że wymieniałeś pompę na nową - używana , chińska podróba , czy dobry zamiennik , oryginalna? Ty osobiście czy w warsztacie ?
Czy sam montaż był przeprowadzony prawidłowo , czy czujnik był sprawdzony , czy przewody olejowe są drożne , czy napęd pompy jest ok.?
Wiele rzeczy do sprawdzenia.
Pozdro
slawek
lewa w górę i do przodu
-
- Posty: 14
- Rejestracja: pt gru 18, 2015
- Miejscowość: Lublin / Urzędów
- Motocykl: Kawasaki vn 700
- VROC: 0
Przepraszam za brak szczegółów ale już mnie to rozbraja powoli. Pompa używana, przewody drozne, napęd ok. Co do robocizny to wszystko robiłem wspólnymi siłami z ojcem i wujkiem którzy ogarniaja mechanikę. Jesienią moto nagle stanęło, co się okazało to kawałek sitka olejowej był rozerwany i jakiś opilek z niego poszedł w pompę. No i od tamtego czasu stoi niestety
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
-
- Posty: 14
- Rejestracja: pt gru 18, 2015
- Miejscowość: Lublin / Urzędów
- Motocykl: Kawasaki vn 700
- VROC: 0
Tak kranik jest ciśnieniowy bo dochodzi do niego wężyk który to ciśnienie wytwarza. A która pozycja jest nieprzelewowa? On, rezer, czy ta trzecia której skrótu nie pamiętam ale jest na przeciwko rezer.
I kolejne spostrzeżenia to tak. Wyjalem gaźnik i domowym sposobem (dwa zbiorniczki i wezyki) wlewam paliwo do zbiirniczkow i czekam. W ten sposób przez gaźnik poszło 6 litrów paliwa, wydostaje się przez otwór który wchodzi do silnika, wygląda jak by gaźnik nie zatrzymywał paliwa (bo tak na rozum to powinien pobrać ile trzeba i tyle a tu leci i leci) może coś z tym podcisnieniem jest nie tak?
I kolejne spostrzeżenia to tak. Wyjalem gaźnik i domowym sposobem (dwa zbiorniczki i wezyki) wlewam paliwo do zbiirniczkow i czekam. W ten sposób przez gaźnik poszło 6 litrów paliwa, wydostaje się przez otwór który wchodzi do silnika, wygląda jak by gaźnik nie zatrzymywał paliwa (bo tak na rozum to powinien pobrać ile trzeba i tyle a tu leci i leci) może coś z tym podcisnieniem jest nie tak?
musisz kupić zestaw do naprawy gaźnika tj. min. uszczelka pokrywy i zaworki iglicowe, Czasem one występują razem z wymiennymi gniazdami w zależności od typu gaźnika. Musisz najpierw rozebrać i zobaczyć. Jak już rozebrane to fajnie jest dać gaźniki na myjkę ultradźwiękową.
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Witaj.
Odłącz przewód od kranika w pozycji on , jeżeli poleci z niego paliwo to znak ,że kranik jest uszkodzony , jeżeli nie to jest sprawny i przyczyny trzeba szukać w gaźniku( poziom paliwa lub zaworek iglicowy).
Jeżeli paliwo leci cały czas to olej w silniku jest do wywalenia
pozdro
slawek
Odłącz przewód od kranika w pozycji on , jeżeli poleci z niego paliwo to znak ,że kranik jest uszkodzony , jeżeli nie to jest sprawny i przyczyny trzeba szukać w gaźniku( poziom paliwa lub zaworek iglicowy).
Jeżeli paliwo leci cały czas to olej w silniku jest do wywalenia
pozdro
slawek
lewa w górę i do przodu
Sprawność kranika to jedno, bo nawet przy niesprawnym z gaźników nie powinno lecieć.
Winne są zaworki iglicowe. Co należy zrobić napisałem w poprzednim poście
Winne są zaworki iglicowe. Co należy zrobić napisałem w poprzednim poście
POZDR robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Mój kanał Motogaraż robdk
Kto jest online
Jest 17 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 17 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości