kilka pytań względem VN900
kilka pytań względem VN900
1. ile kilometrów idzie zrobić na jednym baku
2. jest schowek na klucze i czy producent sprzedaje z motorem
3. wymiana opon (tył) dam rade sam/koniecznie warsztat
4. Pokrowiec na moto kupić standartowy czy większy (sakwy, kufer, szyba)
5. JEST KTOŚ Z OKOLIC JASTRZĘBIA ZDROJU i posiada VN 900
2. jest schowek na klucze i czy producent sprzedaje z motorem
3. wymiana opon (tył) dam rade sam/koniecznie warsztat
4. Pokrowiec na moto kupić standartowy czy większy (sakwy, kufer, szyba)
5. JEST KTOŚ Z OKOLIC JASTRZĘBIA ZDROJU i posiada VN 900
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
1. najwięcej zrobiłem 292 km (średnio robię 270 km)
2. jest schowek pod siedzeniem, nad akumulatorem.
Mieści się tam mały fabryczny zestaw kluczy
3. nie wiem
4. W tym temacie masz opisane co i jak z pokrowcem: http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... =pokrowiec
Nazywa się to Rumo Bike i jestem zadowolony
2. jest schowek pod siedzeniem, nad akumulatorem.
Mieści się tam mały fabryczny zestaw kluczy
3. nie wiem
4. W tym temacie masz opisane co i jak z pokrowcem: http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... =pokrowiec
Nazywa się to Rumo Bike i jestem zadowolony
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- PPV
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lip 05, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN900 Custom 2007
- VROC: 37483
1. Classic pali z pół litra więcej niż custom (seryjny), ja zawsze tankowałem jak mi licznik wybił 300km, 400km przejechać - żaden problem.
2. Jest pod siedzeniem schowek na klucze i tak - kawasaki dodaje do motocykla - ja też taki miałem ale zhandlowałem, bo zbędne to mi było.
3. Tył to raczej dać do dobrego warsztatu (trzeba dokładnie ustawić - pas itd).
4. Pokrowiec mam Oxford Camo (największy) i był ok, polecam! (na pewno nie kupuj tej srebrno-czarnej szmaty oxforda jednorazowej)
2. Jest pod siedzeniem schowek na klucze i tak - kawasaki dodaje do motocykla - ja też taki miałem ale zhandlowałem, bo zbędne to mi było.
3. Tył to raczej dać do dobrego warsztatu (trzeba dokładnie ustawić - pas itd).
4. Pokrowiec mam Oxford Camo (największy) i był ok, polecam! (na pewno nie kupuj tej srebrno-czarnej szmaty oxforda jednorazowej)
- Meehoo
- Posty: 39
- Rejestracja: śr cze 22, 2016
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: VN900, Fazer 600
- VROC: 38092
Duch- podstawowe różnice pomiędzy USA i Europa to:
1. Brak sondy lambda (USA)
2. Kierunki z przodu mają dwuwłóknowe żarówki i jedno włókno pali się ciągle jako pozycja. (USA)
3. Brak żarówki pozycyjnej w reflektorze (USA)
4. Brak włącznika świateł pozycyjnych (USA)
5. Licznik w MPH (USA) - tzn prędkościomierz, odometer i dzienny. Wszystko w MPH.
Gabaryty, kiera, siedzisko - wszystko takie samo.
1. Brak sondy lambda (USA)
2. Kierunki z przodu mają dwuwłóknowe żarówki i jedno włókno pali się ciągle jako pozycja. (USA)
3. Brak żarówki pozycyjnej w reflektorze (USA)
4. Brak włącznika świateł pozycyjnych (USA)
5. Licznik w MPH (USA) - tzn prędkościomierz, odometer i dzienny. Wszystko w MPH.
Gabaryty, kiera, siedzisko - wszystko takie samo.
- kacmar
- Posty: 1428
- Rejestracja: ndz gru 08, 2013
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
- VROC: 36367
ad 1. Chyba, że z kalifornii to sondy maMeehoo pisze:Duch- podstawowe różnice pomiędzy USA i Europa to:
1. Brak sondy lambda (USA)
4. Brak włącznika świateł pozycyjnych (USA)
Gabaryty, kiera, siedzisko - wszystko takie samo.
ad 2. Włącznikiem świateł pozycyjnych jest stacyjka (USA, EU).
6. Odblaski na lagach (USA)
Pozdrawiam Cię
VROC#36367
VROC#36367
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
1.na vn900lt robię do 190 mil w zależności od załadowania i rodzaju trasy. Przy 150 jednak dla bezpieczeństwa rozglądam się za paliwem.
2. Jest schowek pod siedzeniem i klucze być powinny
3. Jak wyżej _ można samemu ale lepiej u fachowców ustawić.
4.mam Oxforda xl i spoko starcza a przy tym zajmuje po złożeniu mało miejsca
Co do różnicy pomiędzy wersjami EU a US to drobne różnice w instalacji dot. świateł, co zaznaczył Kacmar. Dodam tylko, że lustro w reflektorze US bije prosto a EU doświetlania prawą.
Polecam lekturę serwisowki i wydawnictwa Haynes (Clymer manuals). Sam z nich korzystam i stwierdzam, że nie wydałem kasy na darmo.
2. Jest schowek pod siedzeniem i klucze być powinny
3. Jak wyżej _ można samemu ale lepiej u fachowców ustawić.
4.mam Oxforda xl i spoko starcza a przy tym zajmuje po złożeniu mało miejsca
Co do różnicy pomiędzy wersjami EU a US to drobne różnice w instalacji dot. świateł, co zaznaczył Kacmar. Dodam tylko, że lustro w reflektorze US bije prosto a EU doświetlania prawą.
Polecam lekturę serwisowki i wydawnictwa Haynes (Clymer manuals). Sam z nich korzystam i stwierdzam, że nie wydałem kasy na darmo.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
A po co? Szybko się przyzwyczaisz i nie będziesz zwracał na to uwagi. w przybliżeniu: 30 mil - 50 km, 45 mil - 70km, 55 mil - 90 km, 70 mil - 110 km/h i tyle trzeba pamiętać
A poza tym jaka radocha przy ograniczeniu np. do 70 jechać te 70 (tyle, że mil)
A poza tym jaka radocha przy ograniczeniu np. do 70 jechać te 70 (tyle, że mil)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Zgłębiałem temat i byłem tego blisko:Duch pisze:a co jak bym chciał zmienić cyferblat na europejski, robił już to ktoś??
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... a+licznika
W internecie jest nawet instrukcja jak to zrobić w VN900
Niestety brak na rynku dedykowanych cyferblatów w km z oryginalnym wzorem kolorystycznym, więc trzeba dostarczyć stary na wzór (przynajmniej wtedy jak szukałem tak było)
Dodatkowo licznik ODO pozostanie w milach.
Zdecydowałem się więc na wymianę całego licznika
Licznik w km kupiłem na ebay-u
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- kacmar
- Posty: 1428
- Rejestracja: ndz gru 08, 2013
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
- VROC: 36367
Nie widziałem podrzuć link.Kolba pisze:na allegro są naklejki możesz nakleić
Pozdrawiam Cię
VROC#36367
VROC#36367
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Ustawienie czasu manual strona 526:
Push the mode select button to CLOCK. •Push the reset button [A] more than 2 seconds, then the
display turns to the HOUR/MINUTE mode .
○In the HOUR/MINUTE mode, the numbers flash on the
display. •Check that the flashing number changes to the HOUR or
MINUTE display each time the reset button is pushed.
•Check that the time can be set in this mode.
If the time cannot be set, replace the speedometer assembly.
Clock Setting •In the HOUR/MINUTE setting mode, push the reset button
[A] again to effect the HOUR setting mode.
○The hour display flashes on the display. •Push the mode selector button to set the hour.
•In the HOUR setting mode, push the reset button [A]
onece to effect the MINUTE setting mode.
○The minute display flashes on the display. •Push the mode selector button to set the minute.
•Set the minute, push the reset button [A] to return to the
HOUR/MINUTE setting mode. •Push the mode selector button to complete the time
setting process.
○The clock starts counting the seconds as soon as the
mode selector button is pushed.
A dwa pozostałe to:
ODO - przebieg
TRIP - przebieg dzienny (od resetu do resetu)
Push the mode select button to CLOCK. •Push the reset button [A] more than 2 seconds, then the
display turns to the HOUR/MINUTE mode .
○In the HOUR/MINUTE mode, the numbers flash on the
display. •Check that the flashing number changes to the HOUR or
MINUTE display each time the reset button is pushed.
•Check that the time can be set in this mode.
If the time cannot be set, replace the speedometer assembly.
Clock Setting •In the HOUR/MINUTE setting mode, push the reset button
[A] again to effect the HOUR setting mode.
○The hour display flashes on the display. •Push the mode selector button to set the hour.
•In the HOUR setting mode, push the reset button [A]
onece to effect the MINUTE setting mode.
○The minute display flashes on the display. •Push the mode selector button to set the minute.
•Set the minute, push the reset button [A] to return to the
HOUR/MINUTE setting mode. •Push the mode selector button to complete the time
setting process.
○The clock starts counting the seconds as soon as the
mode selector button is pushed.
A dwa pozostałe to:
ODO - przebieg
TRIP - przebieg dzienny (od resetu do resetu)
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
No i nie mam takiego zestawu, zastąpić go chce swoją składankąciecio pisze: 2. jest schowek pod siedzeniem, nad akumulatorem.
Mieści się tam mały fabryczny zestaw kluczy
Obrazek
1. jakie rozmiary??, imbusy?? kluch do świec rozmiar??
2. przy dłuższej jeździe na sprzęgle (dojeżdżaniu do korka) słyszę dźwięk od silnika jak by samochód jeździł na zimówkach w lato to normalne??
Kto jest online
Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości