Kawasaki VN15 szarpie podczas spokojnej jazdy
Kawasaki VN15 szarpie podczas spokojnej jazdy
Witam Was,
od paru miesięcy jestem posiadaczem VN15 z 1989 roku. Od jakiegoś czasu zaczął pojawiać się pewnie problem a mianowicie, podczas jazdy ze stałą prędkością moto przerywa, szarpie, tak jak by wypadały zapłony. Świece nowe.
Dodam tylko, że zimny jest ok, wraz z rozgrzaniem silnika problem się nasila. Pozostaje czujnik Halla albo cewka... no bo co innego. Jak zdiagnozować?
dzięki
od paru miesięcy jestem posiadaczem VN15 z 1989 roku. Od jakiegoś czasu zaczął pojawiać się pewnie problem a mianowicie, podczas jazdy ze stałą prędkością moto przerywa, szarpie, tak jak by wypadały zapłony. Świece nowe.
Dodam tylko, że zimny jest ok, wraz z rozgrzaniem silnika problem się nasila. Pozostaje czujnik Halla albo cewka... no bo co innego. Jak zdiagnozować?
dzięki
Tak czekam do wiosny a tu już wiosna :-)
Dziś wylądował w serwisie, membrany przyspieszaczy, przepustnice do wymiany. Koszt ok 2600 :-)
Nie wiem co robić. Membrany można kupić nowe już po ok 90 pln za sztukę, oni chcą 260pln za sztukę. Po 700 za przepustnice. Ale tak się zastanawiam co z nimi może być nie tak, nie słyszałem aby te elementy zużywały się :-)
Jak dla mnie kwota zaporowa, zabieram z serwisu jako nienaprawiony.
Dziś wylądował w serwisie, membrany przyspieszaczy, przepustnice do wymiany. Koszt ok 2600 :-)
Nie wiem co robić. Membrany można kupić nowe już po ok 90 pln za sztukę, oni chcą 260pln za sztukę. Po 700 za przepustnice. Ale tak się zastanawiam co z nimi może być nie tak, nie słyszałem aby te elementy zużywały się :-)
Jak dla mnie kwota zaporowa, zabieram z serwisu jako nienaprawiony.
Witam, wymieniłem membrany i motocykiel dużo lepiej odpala i to bez porównania, dostał również więcej mocy, przyśpiesza tak, jak oczekiwałem od takiego motocykla, generalnie jestem bardzo zadowolony.
To co zostało do poprawienia to nierówna praca na wolnych, nie wiem... może ten typ tak ma... i czasami podczas odpalania jest wystrzał z komina.
Gaźniki ponoć wyregulowane w serwisie, ale czy na membranach dziurawych jak sito, dało się dobrze wyregulować?
Macie jakieś pomysły?
To co zostało do poprawienia to nierówna praca na wolnych, nie wiem... może ten typ tak ma... i czasami podczas odpalania jest wystrzał z komina.
Gaźniki ponoć wyregulowane w serwisie, ale czy na membranach dziurawych jak sito, dało się dobrze wyregulować?
Macie jakieś pomysły?
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
dziękuję!! myślę, że jest to wężyk bezpośrednio nad przepustnicą?
a tu są wszystkie fotki:
http://tufotki.pl/QDw3v
a tu są wszystkie fotki:
http://tufotki.pl/QDw3v
Wymieniłem filtry, membrany w gaźniku. Jest prawie rewelacja... prawie, bo odzyskał moc, ładnie pali ale wolne obroty są zmienne. To znaczy pracuje wolno, po czym obroty się podnoszę i opadają. Chwilę jest dobrze i znowu się trochę podnoszą. A gdy się dobrze rozgrzeje i wkręcam go na postoju, to obroty opadają wolniej niż powinny, coś jak w dwusuwie :-)
Co może powodować taki stan? mieszanka?
Co może powodować taki stan? mieszanka?
Re: Kawasaki VN15 szarpie podczas spokojnej jazdy
Na wolne schodzenie z obrotów ma wpływ również skład mieszanki paliwowo-powietrznej. Jak za uboga (za mało paliwa względem powietrza to będzie utrzymywał obroty i wolno z nich schodził. Ponadto będzie też strzelał w rurę przy odejmowaniu gazu. Przyjęte jest wkręcenie iglicy do oporu i wykręcenie 2,5 obrotu. Później lekko więcej lub mniej sprawdzając jak reaguje na gaz( iglice wkręty widoczne po bokach na płaski śrubokręt).
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości