prędkość vs. bieg
-
- Posty: 9
- Rejestracja: czw cze 01, 2017
- Miejscowość: Malbork
- Motocykl: VN 900 Classic
- VROC: 0
prędkość vs. bieg
Witam,
Pytanie z pozoru prozaiczne ale dopiero uczę się jeździć.
1. czy powinienem na każdym biegu łapać wyższe obroty czy jeździć na niższych?
2. przy jakiej jakiej prędkości wbijać 3, 4 i 5 bieg?
albo inaczej: przy jakich prędkościach najlepiej jeździć na poszczególnym biegu
za cholerę nie mogę nigdzie tego znaleźć a chciałbym od samego początku jeździć prawidłowo nie męcząc mojej VN-ki 900
z góry dzięki
Pytanie z pozoru prozaiczne ale dopiero uczę się jeździć.
1. czy powinienem na każdym biegu łapać wyższe obroty czy jeździć na niższych?
2. przy jakiej jakiej prędkości wbijać 3, 4 i 5 bieg?
albo inaczej: przy jakich prędkościach najlepiej jeździć na poszczególnym biegu
za cholerę nie mogę nigdzie tego znaleźć a chciałbym od samego początku jeździć prawidłowo nie męcząc mojej VN-ki 900
z góry dzięki
-
- Posty: 9
- Rejestracja: czw cze 01, 2017
- Miejscowość: Malbork
- Motocykl: VN 900 Classic
- VROC: 0
Chodzi mi o to czy np. na 3 biegu trzymać go na wyższych obrotach czy już przełączyć 4 i jechać na niskich
jaki styl jazdy jest lepszy dla silnika?
bo na kursie instruktor mówi mi że powinienem trzymać wyższe obroty bo to jest lepsze dla silnika kursowy Suzuki Gladius 650
jak to się ma w rzeczywistości przy VN?
jaki styl jazdy jest lepszy dla silnika?
bo na kursie instruktor mówi mi że powinienem trzymać wyższe obroty bo to jest lepsze dla silnika kursowy Suzuki Gladius 650
jak to się ma w rzeczywistości przy VN?
- Mr_Spock
- Posty: 70
- Rejestracja: sob gru 17, 2016
- Miejscowość: Gorzów Wlkp.
- Motocykl: VN750 '88
- VROC: 0
Cześć
Pod tym linkiem znajdziesz instrukcję do VN900. Prędkości dla poszczególnych biegów są na str. 58
Tylko tak jak pisali przedmówcy, teoria teorią, a praktyka to już inna para kaloszy
https://docs.google.com/file/d/0BwmYWlz ... Z3U2s/edit
Pod tym linkiem znajdziesz instrukcję do VN900. Prędkości dla poszczególnych biegów są na str. 58
Tylko tak jak pisali przedmówcy, teoria teorią, a praktyka to już inna para kaloszy
https://docs.google.com/file/d/0BwmYWlz ... Z3U2s/edit
"Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie."
- PPV
- Posty: 140
- Rejestracja: ndz lip 05, 2015
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN900 Custom 2007
- VROC: 37483
Skup się bardziej na otoczeniu i prowadzeniu, a nie na tym jaki bieg masz na danej prędkości. Szybko wyczujesz i będziesz intuicyjnie zmieniał, samo przyjdzie. Ja często szukałem lewym butem 6 zaginionego biegu To 900, więc nie będzie tak bulgotał jak większy sprzęt. Wiadomo, że dla silnika lepiej jak są deczko wyższe obroty, niż za niskie.
skeedziak - nie patrz na obraz tylko wsłuchaj się w dźwięk
specjalnie dla ciebie nagrałem
jade sam - https://www.youtube.com/watch?v=xoGh9Qx5Df4
jade z plecakiem - https://www.youtube.com/watch?v=VSSramTM25Q
może się przyda
specjalnie dla ciebie nagrałem
jade sam - https://www.youtube.com/watch?v=xoGh9Qx5Df4
jade z plecakiem - https://www.youtube.com/watch?v=VSSramTM25Q
może się przyda