1600 nomad opona tył
-
- Posty: 6
- Rejestracja: pn mar 26, 2012
- Miejscowość: kielce
- Motocykl: kawasaki vn1600 nomad
- VROC: 0
1600 nomad opona tył
czy może ktoś ma na tyle oponę 180/70 zamiast 170/70 jestem przed wymianą opon myślałem o metzelerach ale tył tylko 180
kudłaty
kudłaty
Kudłaty
-
- Posty: 41
- Rejestracja: pt kwie 10, 2015
- Miejscowość: Nowogard
- Motocykl: Kawasaki VN 1600
- VROC: 0
Witam. Podepnę się pod temat. Czy te opony podejdą do mojego 1600 clasic?
http://allegro.pl/130-90-16-130-90-16-d ... 11144.html
http://allegro.pl/180-60r16-180-60-16-o ... 40897.html
http://allegro.pl/130-90-16-130-90-16-d ... 11144.html
http://allegro.pl/180-60r16-180-60-16-o ... 40897.html
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
-
- Posty: 41
- Rejestracja: pt kwie 10, 2015
- Miejscowość: Nowogard
- Motocykl: Kawasaki VN 1600
- VROC: 0
Właśnie jest dużo na necie opinii że jak opona leżakowana tzn że jest przechowywana w warunkach, gdzie nie dostaje światła słonecznego i w odpowiedniej temperaturze to można śmiało zakładać. Kiedyż też byłem przeciw oponom ze starszym DOT ale po przeczytaniu kilku artykułów min w "ścigaczu" itp. doszedłem do wniosku że po co przepłacać jak taka też będzie dobra. Może się mylę. Ktoś coś jeszcze podpowie na ten temat?
Pozdrawiam
Tomek
Tomek
-
- Posty: 511
- Rejestracja: śr wrz 13, 2017
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: vulcan 1600 Classic/ teraz n 2000
- VROC: 0
ja niedawno kombinowałem z oponami, też szukałem, pytałem chciałem przyoszczędzić i w końcu kupiłem bridgestone exedry... przód 13, tył 170 i jada na nich jest mega fajna, niesamowita różnica. Oczywiście opony nowe, dot z 2017 roku... opony to nasze bezpieczeństwo. Wolę dać 1200 za nowe opony, niż za niby nowe z 2009 roku, w które nie wiadomo jak były składowane.
Więc polecam kupno nowych sprawdzonych opon.
Więc polecam kupno nowych sprawdzonych opon.
Nigdy nie jest za późno.
wiesz co , nie chodzi mi o oszczędność tylko o to ze w roz. 180 jest większy wybór opon.mymlon pisze:ja niedawno kombinowałem z oponami, też szukałem, pytałem chciałem przyoszczędzić i w końcu kupiłem bridgestone exedry... przód 13, tył 170 i jada na nich jest mega fajna, niesamowita różnica. Oczywiście opony nowe, dot z 2017 roku... opony to nasze bezpieczeństwo. Wolę dać 1200 za nowe opony, niż za niby nowe z 2009 roku, w które nie wiadomo jak były składowane.
Więc polecam kupno nowych sprawdzonych opon.
mi np. podobają się michelin scorcher (montowane m.in. w fat bobie) a one sa tylko 180/70 16
żeby zakończyć ze swojej strony temat, to kupiłem i zamontowałem (i jestem zadowlony ) oponkę 180/65B16 - continentala CM2
pasuje i nic nie obciera a odległość od wahacza jest większa (mysle ze jakieś +3mm) od tej poprzedniej , radiaonej.
wlaśnie w m.in. budowie obu opon (radiana vs diagonalna) tłumacze rożnice w odległości od wahacza .
pozdr.
pasuje i nic nie obciera a odległość od wahacza jest większa (mysle ze jakieś +3mm) od tej poprzedniej , radiaonej.
wlaśnie w m.in. budowie obu opon (radiana vs diagonalna) tłumacze rożnice w odległości od wahacza .
pozdr.
-
- Posty: 27
- Rejestracja: sob gru 09, 2017
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: Mean Streak 1600B
- VROC: 0
ok piszecie że macie rozmiar 180 mimo zalecanego 170 na tyle - czy ktoś osobiście używał obu rozmiarów w swojej maszynie i może wypowiedzieć się na temat trakcji motocykla w zakrętach?
Czuć różnicę (w trasie oczywiście), jakieś negatywy, czy kompletnie nie ma to znaczenia ?
Nie ma nic gorszego jak poczucie, że moto nie słucha cie w zakręcie.
Czuć różnicę (w trasie oczywiście), jakieś negatywy, czy kompletnie nie ma to znaczenia ?
Nie ma nic gorszego jak poczucie, że moto nie słucha cie w zakręcie.
Kto jest online
Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości