kłopoty z biegami 2 i 3
kłopoty z biegami 2 i 3
Witam, Jak w temacie. Moto Kawa 1,5 drifter. Problem dotyczy biegu 2 i 3. Otóż kupując moto wszystko było ok. Po wyjęciu silnika i wymianie uszczelek (zaślepek przy wałku rozrządu) bo pocił się cylinder silnik zostal wsadzony ponownie. Pierwsza próba: 1 bieg ok, 2 bieg wsadzony jednak przy wyższych obrotach wyrzuca go, jeżeli czasami uda się trochę pojechać już na tym drugim biegu to często jest problem z wrzuceniem 3 biegu, zgrzyta, wskoczy, wyskoczy. Na pozostałych biegach wszystko ok. Czasami zdarza się nawet że wszystko chodzi jak należy. Może ktoś miał coś podobnego, może ktoś coś podpowie..
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Z tym "nowym" sercem to trochę ryzyko bo można kupić jeszcze gorszego szrota chyba, że gość da jakąś gwarancję. Silnik nie jest skomplikowany. Można go samemu rozebrać zdiagnozować co się wytarło i wymienić na nowe części. Wszystko dostępne w serwisie. Ceny nie są kosmiczne aczkolwiek tanio nie jest. Prawdopodobnie będą już przytarte na brzegach zębatki tych biegów i wodziki (widełki) odpowiadające za ich zmianę. Bez rozebrania trudno jednak będzie dokładnie ocenić co jest do wymiany. W którymś temacie opisywałem podobny zakres prac z cenami części.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
Kto jest online
Jest 15 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 15 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości