Manetka hamulca przedniego VN800
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
I takie coś naciska na klocek albo ja się nie znam albo coś tu jest nie teges chyba, że to zamiennik "pływających tarcz"
tu chyba takiego cuda nie ma...
https://www.ronayers.com/oemparts/a/kaw ... ront-brake
tu chyba takiego cuda nie ma...
https://www.ronayers.com/oemparts/a/kaw ... ront-brake
Ostatnio zmieniony czw mar 08, 2018 przez Mayones, łącznie zmieniany 3 razy.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
No ja bym to wyjął dolał płynu... niech się wypowie ktoś kto miał taki zacisk w customie ale jak kawałek gumy ma przekazywać nacisk klamki na klocek to nie dziwota, że mówią jakoby armatura nie hamowała
Ostatnio zmieniony czw mar 08, 2018 przez Mayones, łącznie zmieniany 1 raz.
Ta guma tylko styka się z klockami. Nie jest to uszczelka pyłowa.
Miałem już zestaw naprawczy ze wszystkimi uszczelkami. I była taka sytuacja, że po założeniu uszczelki pyłowej (której wcześniej też nie było w zacisku), nie byłem w stanie założyć tłoczka z powrotem do zacisku. Zrezygnowałem więc z tej uszczelki i zostawiłem tak jak było wcześniej.
Wniosek mój był taki, że trzeba będzie wkrótce wymieni również i tłoczek na oryginalny bo ten jest chyba z innego motocykla.
Dzięki wszystkim za rady. Teraz zbieram kasę na nowy tłoczek i zestaw naprawczy do zacisku
P.S. Spróbuję oderwać tę gumę. W końcu nic nie tracę. I zobaczę jak będzie. Aha, zobaczę jeszcze jakie powinny być prawidłowe wymiary tłoczka.
Sprawdzałem jeszcze sam zacisk i wygląda na oryginał. Więc jest prawdopodobne, że to tylko kwestia wymiany tłoczka.
Mam tylko nadzieję, że zdążę przed ładną pogodą.
Pozdrawiam.
Miałem już zestaw naprawczy ze wszystkimi uszczelkami. I była taka sytuacja, że po założeniu uszczelki pyłowej (której wcześniej też nie było w zacisku), nie byłem w stanie założyć tłoczka z powrotem do zacisku. Zrezygnowałem więc z tej uszczelki i zostawiłem tak jak było wcześniej.
Wniosek mój był taki, że trzeba będzie wkrótce wymieni również i tłoczek na oryginalny bo ten jest chyba z innego motocykla.
Dzięki wszystkim za rady. Teraz zbieram kasę na nowy tłoczek i zestaw naprawczy do zacisku
P.S. Spróbuję oderwać tę gumę. W końcu nic nie tracę. I zobaczę jak będzie. Aha, zobaczę jeszcze jakie powinny być prawidłowe wymiary tłoczka.
Sprawdzałem jeszcze sam zacisk i wygląda na oryginał. Więc jest prawdopodobne, że to tylko kwestia wymiany tłoczka.
Mam tylko nadzieję, że zdążę przed ładną pogodą.
Pozdrawiam.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Wywal tę gumę załóż pyłową i resztę to musi pasować po to jest smar w zestawie naprawczym, na pewno jest ciasno bo inaczej pod ciśnieniem by wypitoliło płyn więc tłoczek nie może se latać luźno poza tym ta dziwna guma tylko ogranicza Ci parę mm wysunięcia tłoczka więc chyba nie ma nic wspólnego z resztą uszczelniaczy, jedyna opcja że tłoczek nie ten to co najwyżej że jest "za krótki" ale wątpię, żeby ktoś tak rzeźbił . Zanim coś kupisz to wykorzystaj jak należy ten zestaw
Ja w swojej osiemsetce wymieniałem i jedyne co zostało to nadmiar smaru
PS od strony tej gumy jest jakiś rant na tłoczku dobrze widzę
Ja w swojej osiemsetce wymieniałem i jedyne co zostało to nadmiar smaru
PS od strony tej gumy jest jakiś rant na tłoczku dobrze widzę
Ostatnio zmieniony czw mar 08, 2018 przez Mayones, łącznie zmieniany 3 razy.
Ja przedwczoraj wymieniłem tłoczek w zacisku.
Czyli mam wymienioną pompę hamulcową, zestaw naprawczy pompy, stalowy oplot HEL, nowy tłoczek w zacisku, zestaw naprawczy tłoczka, odpowietrzałem cały układ pompą próżniową, i ...
nadal to samo
Wkurzony, zrobiłem tak: włożyłem podkładkę pomiędzy klamkę hamulca a tłoczek w pompie hamulcowej.
Teraz hamulec działa idealnie. Klamka bardzo sztywna.
P.S. Jeśli pompa się rozpadnie, to mam zapasową
Pozdrawiam
Czyli mam wymienioną pompę hamulcową, zestaw naprawczy pompy, stalowy oplot HEL, nowy tłoczek w zacisku, zestaw naprawczy tłoczka, odpowietrzałem cały układ pompą próżniową, i ...
nadal to samo
Wkurzony, zrobiłem tak: włożyłem podkładkę pomiędzy klamkę hamulca a tłoczek w pompie hamulcowej.
Teraz hamulec działa idealnie. Klamka bardzo sztywna.
P.S. Jeśli pompa się rozpadnie, to mam zapasową
Pozdrawiam
Kto jest online
Jest 40 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 40 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 40 gości