co to jest takiego ?
-
- Posty: 81
- Rejestracja: sob lis 03, 2018
- Miejscowość: Biłgoraj
- Motocykl: Vn800
- VROC: 0
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Hmmm, dziwne, jakieś różnice muszę więc być.
Albo rocznik, albo model, albo typ
Ja miałem VN800A (Custom) z rynku europejskiego, rocznik 1995
Jak wcześniej pisałem, miałem dwa kluczyki
Albo rocznik, albo model, albo typ
Ja miałem VN800A (Custom) z rynku europejskiego, rocznik 1995
Jak wcześniej pisałem, miałem dwa kluczyki
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
-
- Posty: 81
- Rejestracja: sob lis 03, 2018
- Miejscowość: Biłgoraj
- Motocykl: Vn800
- VROC: 0
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Nową wkładkę z kluczem można bez problemu kupić.BogdanLasota pisze:nikt takiego klucza nie jest w stanie dorobić.
Pamiętam, że Larsson miał w przystępnej cenie, ale na allegro też pewnie coś znajdziesz
Oczywiście wcześniejsze rozwiercenie to jedyna opcja
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
-
- Posty: 81
- Rejestracja: sob lis 03, 2018
- Miejscowość: Biłgoraj
- Motocykl: Vn800
- VROC: 0
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
Z jednej strony w instrukcji mowa o dwóch kluczykach, lecz po dokładnym przeczytaniu wychodzi mi że jest jeden do wszystkiego. W instrukcji obsługi pkt-y odnośnie schowka,schowka na narzędzia, zaczepu do kasku, wlewu paliwa, blokady kierownicy mowa jest o kluczyku zapłonowym, tak więc do czego ten drugi?ciecio pisze:Byłem użytkownikiem VN800 i miałem dwa kluczykiBogdanLasota pisze:A czy jakiś użytkownik vn 800 może sprawdzić jak jest u niego? Byłbym wdzięczny.
Na liście części zamiennych są wymienione dwa kluczyki.
W instrukcji PL do VN 800 jest mowa o dwóch kluczykach.Instrukcja obsługi pisze:Ten motocykl jest wyposażony w dwa kluczyki. Jeden służy do obsługi stacyjki zapłonowej oraz do otwierania korka zbiornika paliwa, schowka na narzędzia, prawej osłony bocznej i zaczepu na kask. Drugi z kluczyków służy do obsługi blokady kierownicy.
Jeśli będziesz potrzebował dodatkowych kluczyków do Twojego motocykla, zamów je u autoryzowanego sprzedawcy Kawasaki, który dorobi je na podstawie oryginalnego kluczyka
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
"Drugi z kluczyków służy do obsługi blokady kierownicy. "Wydminianin pisze: tak więc do czego ten drugi?
Gdzie masz napisane, że jest jeden kluczyk do wszystkiego ?Wydminianin pisze:lecz po dokładnym przeczytaniu
Ostatnio zmieniony czw sty 17, 2019 przez ciecio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
https://www.ronayers.com/oemparts/a/kaw ... reflectors
tu jest więcej kluczyków
tu jest więcej kluczyków
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
A w instrukcji w punktach odnośnie blokady itp. bodajże strona 18 polskiej instrukcji. INFORMACJE OGÓLNE i dalej opis poszczególnych podzespołów. Wszędzie jest mowa o kluczyku zapłonowym. W wersji oryginalnej strona 27.ciecio pisze:"Drugi z kluczyków służy do obsługi blokady kierownicy. "Wydminianin pisze: tak więc do czego ten drugi?
Gdzie masz napisane, że jest jeden kluczyk do wszystkiego ?Wydminianin pisze:lecz po dokładnym przeczytaniu
Ostatnio zmieniony pt sty 18, 2019 przez Wydminianin, łącznie zmieniany 1 raz.
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Podaj konkret, to pogadamy.Wydminianin pisze:bodajże strona 18 polskiej instrukcji
Ja wypowiadam się o moich doświadczeniach.
Miałem VN800A i miałem dwa kluczyki, dokładnie tak jak mówi instrukcja.
Nie wykluczam , że w innych rocznikach niż mój było inaczej, ale "bodajże" mnie nie przekonuje.
Ostatnio zmieniony sob sty 19, 2019 przez ciecio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
Napisałem "bodajże" w kontekście strony w instrukcji ze względu na brak oryginalnej, a posiadanie elektronicznej, gdzie nie widać numerów stron. A w tej elektronicznej wszędzie jest mowa o kluczyku zapłonowym. W angielskiej również, co jednak nie znaczy, że w każdym przypadku tak być musi.ciecio pisze:Podaj konkret, to pogadamy.Wydminianin pisze:bodajże strona 18 polskiej instrukcji
Ja wypowiadam się o moich doświadczeniach.
Miałem VN800A i miałem dwa kluczyki, dokładnie tak jak mówi instrukcja.
Nie wykluczam , że w innych rocznikach niż mój było inaczej, ale "bodajże" mnie nie przekonuje.
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
To prawda, ale w instrukcji obsługi w języku angielskim już nie.Wydminianin pisze:wszędzie jest mowa o kluczyku zapłonowym
Widać, że w polskiej instrukcji jest po prostu błąd w tłumaczeniu.
W oryginale na stronie 27 masz napisane:
"Insert the steering lock key"
A wcześniej na stronie 14 też jest mowa o dwóch kluczykach:
"There are two keys provided. One is for the ignition switch, fuel tank cap, tool kit container and other for the steering lock."
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
Strona 26 angielskiej instrukcji" To lock the steering:3.Insert the ignition switch key. Tłumaczenie jest dobre. A dlaczego mowa o dwóch teoretycznie różnych kluczykach-nie wiem. U mnie są dwa, ale czy się różnią-nie wiem. Nie próbowałem blokować kierownicy, a na razie mam moto na stojaku bez kół, więc nawet nie mogę sprawdzić. Podsumowując- dwa zapisy w instrukcji wzajemnie są sprzeczne, choć czytając wpisy nie u każdego. Tak więc możliwe, że w zależności od lat produkcji były różne konfiguracje kluczyków.
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Hmm, to ciekawe.Wydminianin pisze:Strona 26 angielskiej instrukcji" To lock the steering:3.Insert the ignition switch key.
Widocznie istnieją różne wersje tej samej instrukcji, bo w tej którą ja mam jest zupełnie inaczej.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Wydminianin
- Posty: 541
- Rejestracja: ndz mar 06, 2016
- Miejscowość: Wydminy (na Mazurach)
- Motocykl: VN2000 Classic LT '07 Honda Deauville 650 '03
- VROC: 0
Czyli obaj nie mylimy się . A tak poważnie, to pewnie masz rację- różne instrukcje do różnych roczników. No i w tej "mojej" angielskiej jest mowa o jednym kluczyku-teraz doczytałem. Tak więc zdaje się, że w różnych latach pewnie były inne warianty kluczyków-1 lub 2.
Ostatnio zmieniony wt sty 22, 2019 przez Wydminianin, łącznie zmieniany 1 raz.
Jarek
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
NIE ROBIĘ ZAKUPÓW W NIEDZIELE!!!
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Ale ja już nie mam siły i ochoty rozkminiać co i jakWydminianin pisze:Tak więc zdaje się, że w różnych latach pewnie były inne warianty kluczyków-1 lub 2.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
-
- Posty: 81
- Rejestracja: sob lis 03, 2018
- Miejscowość: Biłgoraj
- Motocykl: Vn800
- VROC: 0
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Mogę potwierdzić, że u mnie w VN800A jednym kluczykiem obsługuje się stacyjkę, wlew, schowki (mały po lewej i większy w prawym boczku)oraz blokadę kiery i uchwyt na kask.
Z tym że na początku myślałem, że do blokady kiery i uchwytu kaski potrzebny jest osobny kluczyk bo ten co miałem nie działał a ostatecznie okazało się, że zamki były brudne bo pewnie nie używane od dekad i WD40 pomogło.
Z tym że na początku myślałem, że do blokady kiery i uchwytu kaski potrzebny jest osobny kluczyk bo ten co miałem nie działał a ostatecznie okazało się, że zamki były brudne bo pewnie nie używane od dekad i WD40 pomogło.
Kto jest online
Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości