Vn900classic

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
lisek57
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2010
Miejscowość: Ozorków
Motocykl: kawasaki vn800
VROC: 0

Vn900classic

Post autor: lisek57 » sob mar 09, 2019

Witam panowie co sądzicie o vn900 bo się przymierzam :D
lisek57

początekońca
Posty: 29
Rejestracja: pt lis 30, 2018
Motocykl:
VROC: 0

Post autor: początekońca » pn mar 11, 2019

Cześć, z 800 na 900 jak dobrze dedykuję :)
żyję po to żeby jeździć, jeżdżę po to żeby żyć...

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » pn mar 11, 2019

Nie wiem co oczekujesz? Przesiadłem się z VN 800 na 900-setkę w zeszłym roku. Wiedziałem, że będzie słabszy od poprzednika. Zrobiłem to umyślnie, gdyż na moje potrzeby w zupełności ta pojemność i moc wystarczy. Jeździ mi się nim wygodniej niż 800-setką w której miałem seryjną kanapę, a ta do wygodnych nie należy. Odpadło też smarowanie napędu. Ponadto VN 900 ma mniejsze spalanie i sprawniejsze hamulce. Wymiany płynów tak jak w poprzedniku nie są skomplikowaną czynnością. Nowszy model ma też w większym zakresie zastosowaną elektronikę. W wersjach europejskich w wydechach są sondy lambda.
VN 900 ma też więcej plastikowych elementów.
Ostatnio zmieniony pn mar 11, 2019 przez Rikardo, łącznie zmieniany 2 razy.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pn mar 11, 2019

Przesiadałem się z 800 customa na 900 classica i jakbym miał cofać czas zrobiłbym to ponownie. Bardzo przyjemnie jeździło mi się 900 a i na tamte czasy na brak mocy nie narzekałem. Teraz mając vn 2000 tęsknie za spalaniem z 900.

Tak jak poprzednik napisał, na duży plus zmiana łańcucha na pas, większy bak i mniejsze spalanie.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

lukasz_wk
Posty: 33
Rejestracja: śr sie 31, 2016
Miejscowość: Kozienice
Motocykl: VN900 classic
VROC: 0

Post autor: lukasz_wk » pn mar 11, 2019

Vn900 to bardzo fajna maszyna.
Prosta obsługa, samemu można praktycznie wszytko zdziałać.
Prowadzi się łatwo, pali mało. Pas na duży plus +

Z minusów:
-za mocny hamulec z tyłu. (przód wystarczający, choć mogły by być trochę mocniejszy )
-kanapa seryjna słaba (miałem serie i mustanga ) przepaść między nimi.

Z usterek:
-padający stator

Moim zdaniem do litra nic ładniejszego nie ma w tym typie moto.

Awatar użytkownika
Przemeku
Posty: 332
Rejestracja: sob paź 21, 2017
Miejscowość: pęgów
Motocykl: dwója
VROC: 0

Post autor: Przemeku » pn mar 11, 2019

lisek57, jak Ci nie przeszkadza że będzie ciut słabszy/wolniejszy to reszta to same plusy
VN900>VN2000

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » pn mar 11, 2019

w sumie to nie są sportowe maszyny, więc ten spadek mocy wg mnie jest kosmetyczny, a elastyczność i przyjemność z jazdy wystarczająco nagradza te różnice
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
lisek57
Posty: 43
Rejestracja: pn wrz 27, 2010
Miejscowość: Ozorków
Motocykl: kawasaki vn800
VROC: 0

Re: Vn900classic

Post autor: lisek57 » ndz mar 17, 2019

Wielkie dzięki za odp nie chce za dużej pojemności bo będzie za ciężki jak dla mnie a na prędkości mi tak nie zależy 120 na trasie w zupełności wystarczy
lisek57

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Re: Vn900classic

Post autor: Rikardo » ndz mar 17, 2019

W takim razie VN 900 powinien spełnić Twoje oczekiwania. Model ten nie jest uciążliwy w codziennej eksploatacji.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 138 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 138 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 138 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą