Post
autor: bartazzz » ndz gru 12, 2010
to jest wgniota i rura zewnętrzna ma kontakt z wewnętrzną i się przegrzała. W dodatku się rodzieliło i dzwoni. Na szczęście mam już drugi tłumik. Jeśli zaś chodzi o typ wywrotki to myśle że byłą glebą parkingową lub o małej prędkości bo całość jest oryginalna a rama pod osprzętem nie nosi śladów ingerencji. Podejrzewam, że miał lekką glebę stąd inna kierownica, lampa, lightbary. Być może błotnik. Poprzedni właściciel mówił to co wszyscy czyli że taki kupił. To jest wgniota punktowa więc mogła to być tylko gleba parkingowa, bo na tłumiku nie ma śladu ślizgu tylko punktowe wgniecenie co by sugerowało iż odbyło się na postoju. A reszta modyfikacji mogłabyć również efektem zapędów któregoś z poprzednich właścicieli do customizingu. Motor oprócz widocznych wymienionych elementów, pod spodem jest oryginalny, ani silnik a ni elektryka nie noszą śladu niefachowej ingerencji mechanika za pomocą młotka i przecinaka. Śruby też nie są wyrobione, więc ogólnie jestem dobrej myśli, bo stan wygląda na bardzo dobry jeśli nie ma jakiejś ukrytej wady.