Krawat

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Krawat

Post autor: Roy » pn gru 20, 2010

Pewnie spora liczba osób ma przy swoim cacku krawat na zbiorniku. Też się zastanawiam ale mam obawy czy aby nie wytrze lakieru, tudzież go zmatowi. Jest się czego bać? :P

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » pn gru 20, 2010

Czesc, ja u siebie mam i od spodu jest oryginalnie podbity filcem wiec nie ma obawy co do rys itp:)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn gru 20, 2010

Zawsze istnieje takie prawdopodobieństwo... Wiadomo kurz w czasie jazdy dostaje się pod krawat i na pewno z czasem pojawią się ryski...
U mnie jest dość miękki materiał od spodu i żadnych rys na razie nie zaobserwowałem
Dobra polerka i zakonserwowanie zbiornika przed wielce wskazane :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » wt gru 21, 2010

No tak, trzeba zadbać to będzie ok. Zastanawiałem się żeby zastosować jakąś masę uszczelniająca w postaci jakiegoś kremu tak aby woda i kurz nie właziły pod krawat. Na razie jest to jakąś i jakiegoś bo jeszcze nie wiem jakiego specyfiku użyć. Naturalnie wypadałoby żeby był bezpieczny dla lakieru i skóry.
Może wazelina kosmetyczna tudzież bezkwasowa? Tylko tak teraz pomyślałem że jak to się zmiesza z kurzem i piachem to będzie fajny kit ścierny :D

Luzak

Post autor: Luzak » wt gru 21, 2010

Ja bym nic nie dawał. Dobrze wyczyścić, odłuścić żeby syf się nie czepiał i kładziemy dobry krawat z filcem. Będzie dobrze. Ew. można nakleić bezbarwną naklejkę w kształcie krawatu do ochrony baku - sprzedają taką w wielu sklepach. Wtedy na pewno już nic nie będzie ocierać.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt gru 21, 2010

Dobrze napastować(nawoskować) zbiornik :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: albo jak Luzak mówi jakaś naklejka pod krawat... w wazeliny bym się nie bawił bo jak mówisz zrobi się niezła pasta ścierna z kurzem i pyłem
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » wt gru 21, 2010

Hejka,

Jedyne obtarcie na sbiorniku to tuz przy nosie siodła - siadam mocno z przodu i szew spodni rysowały zbiornil. Krawat rozwiązał problem ;-). Kupiłem w KMDRP (http://kmdrp.pl) i od spodu jest podbity filcem. Problem przesuwania rozwiązałem wsuwając krawat delikatnie pod osłonę zegarów i ściskając mocno śrubą. Do tego raz w sezonie ze dwa razy zdjąłem i wypolerowałem zbiornik, a sam filc odkurzyłem. Za to nie jest szczególnie dopasowany - po prostu go mocno napinam rzemieniami.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » śr gru 22, 2010

folia to będzie to :mrgreen:

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » czw gru 23, 2010

:wink:

:antlers: A ja wam mówię: MUCHA zamiast krawata to jest klasa !! :mrgreen:

:grin:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

SAJMON84
Posty: 121
Rejestracja: pt paź 12, 2012
Miejscowość: rymań
Motocykl: vulcan 750
VROC: 0

Post autor: SAJMON84 » pt kwie 05, 2013

witam. Panowie macie jakiś sposób żeby stabilnie zamontować krawat? Do 750-tki jest w sprzedaży bodajże jeden wzór - brak wyboru. Kupiłem nawet w miare fajny ale:
- otwór na korek wlewu pasuje idealnie i dobrze trzyma, dwa rzemienie które są z przodu
aby zamocować takie sobie
- dół krawata wchodzi pomiędzy dół zbiornika a siedzenie i tu robi sie lipa. Niestabilnie sie robi.

Macie jakieś sposoby żeby w miare estetycznie go zamocować?
Niby pierdoła a problem. Obwiązywać rzemieniami w kilku miejscach to troche siara.

Dzięki

Ramms
Posty: 423
Rejestracja: ndz paź 07, 2012
Miejscowość: Lubin
Motocykl: VTX 1300
VROC: 0

Post autor: Ramms » pt kwie 05, 2013

Ja zawiązałem przednie rzemienie z tylnymi (prawy z prawym, lewy z lewym), rzemienie same się schowały pod zbiornik i ich nie widać. Na początku troszkę odstawał po bokach przy wlewie, ale teraz się ułożył.
Pozdrawiam Robert

Sztandar
Posty: 921
Rejestracja: pn sie 20, 2012
Miejscowość: Szczyty
Motocykl: drag star 1100
VROC: 0

Post autor: Sztandar » pt kwie 05, 2013

Witam ja zawiązałem rzemyki za rame pod zbiornikiem z przodu, a z tylu zrobiłem otwór w krawacie na środku i zkręcilem śrubą razem z zbiornikiem, leży świetnie.
Bo liczy się droga, nie cel.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 19 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 19 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 19 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą