Wymiana lag w VN 800 Custom

Pitek
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 26, 2021
Motocykl: Kawasaki Vulcan 800 Cutostom

Wymiana lag w VN 800 Custom

Post autor: Pitek » pn maja 10, 2021

Witam, niestety w wyniku kolizji jestem zmuszony wymienić lagi w moim VN 800 Custom. Na początku myślałem o prostowaniu, ale nawet jeśli jest szansa na wyprostowanie, to dam sobie spokój, słyszałem wiele opinii o tym, że może mieć to swoje konsekwencje jeśli chodzi o prawidłowe prowadzenie
Przechodząc do sedna, czy lagi z wersji classic podejdą do customa ? Oraz czy może macie namiary na jakiś sprawdzony sklep gdzie będę mógł kupić lagi.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

Post autor: Iron75 » ndz maja 16, 2021

Nie, nie podejdą. A jeśli chodzi o namiar na sprzedawców to nie pomoge. Chyba ze szukasz nowych oryginałów

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1166
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

Post autor: artix » ndz maja 16, 2021

Pitek podaj chociaż rocznik motocykla, żeby był jakiś punkt zaczepienia. Prostowanie lag, to pudrowanie trupa, tokarka, młotek gumowy i masz nówki sztuki :D O ile w minimalnie zgiętych może to zadziałać, to osobiście wolałbym kupić fabrycznie nowe zamienniki w cenie poniżej 1tys za komplet.

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

Post autor: Tex66 » pn maja 17, 2021

Pitek
VN 800 był produkowany w trzech wersjach:
- VN800A – często nazywany Custom ze względu na przednie koło 21 cali;
- VN800B – Classic to koło 16 cali;
- VN800C Drifter i VN800E Drifter, również z obręczą 16 cali. Oznaczenie „C” i „E” dotyczyło rocznika modelu i rynku na który był produkowany.
Co różniło wersje „A” od pozostałych „B”, „C” i „E” to:
- łożyska piasty przedniego koła, chociaż piasty były identyczne;
- zaciski hamulcowe przedniego koła;
- tarcze hamulcowe;
- szklanki były tylko w modelach „B”, „C” i „E”;
- chromowaną osłonę dolnej półki miały tylko w modele „B”, „C” i „E”;
- błotniki co się rozumie samo z siebie skoro miały różne przednie koła. Tylne błotniki też miały inne ale to w tym momencie nie jest tematem postu.

Popatrz na budowę przedniego zawieszenia w katalogach części i na pełne 9-cio cyfrowe numery części a sam na pewno odpowiesz sobie, czy można przekładać „lagi” od VN800B do VN800A
Wszystkie VN800A – górną rurę miały o numerze katalogowym 44013-1412
VN800B – górną rurę miały o numerze 44013-1426.
Tak samo porównujemy golenie i półki dolne i górne.
Znając pełne numery wchodzisz w specyfikację danej części i wiesz wszystko.
Tu coś dla ułatwienia:
Obrazek
Sam się czegoś nauczysz i satysfakcja murowana.
Powodzenia
Tex66

Pitek
Posty: 6
Rejestracja: wt sty 26, 2021
Motocykl: Kawasaki Vulcan 800 Cutostom

Re: Wymiana lag w VN 800 Custom

Post autor: Pitek » wt maja 18, 2021

Dziękuję za pomoc Panowie. Lagi zostały zamówione, teraz aby poskładać i ruszać dalej w drogę :haha:
Pozdrawiam

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 36 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 36 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 36 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą