Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Szukałem, nie znalazłem więc pytam.
W swoim VN900 wersja US zmieniłem oryginalne tłumiki US (bez sond lambda) na wersję EU
Musze tylko teraz czymś zaślepić otwory sond lambda.
Są jakieś patenty, ewentualnie ktoś zna rozmiar śrub które musze tam wkręcić ?
W swoim VN900 wersja US zmieniłem oryginalne tłumiki US (bez sond lambda) na wersję EU
Musze tylko teraz czymś zaślepić otwory sond lambda.
Są jakieś patenty, ewentualnie ktoś zna rozmiar śrub które musze tam wkręcić ?
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
OK, chyba sam sobie pomogłem.
Wystarczy dobrze w googlach sformułować zapytanie.
Na allegro jest tego w cholerę
Teraz tylko trzeba znaleźć odpowiedni rozmiar
https://allegro.pl/listing?string=Za%C5 ... y%20lambda
Wystarczy dobrze w googlach sformułować zapytanie.
Na allegro jest tego w cholerę
Teraz tylko trzeba znaleźć odpowiedni rozmiar
https://allegro.pl/listing?string=Za%C5 ... y%20lambda
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Pomogłeś sobie sam wyśmienicie.
Gwint sond Lambda (oxygen sensor – czujnik tlenu) w VN-ach to M18 x 1,5
Teraz musisz tylko wybrać najładniejszą i najbardziej dostojną do swojego VN 900.
Możesz upewnić się tu, że pomogłeś sam sobie wyśmienicie:
https://www.motorcycleid.com/kawasaki-e ... n-sensors/
Tu też znajdziesz sondy lambda i zaślepki do wszystkich marek i modeli.
Pozdrawiam
Gwint sond Lambda (oxygen sensor – czujnik tlenu) w VN-ach to M18 x 1,5
Teraz musisz tylko wybrać najładniejszą i najbardziej dostojną do swojego VN 900.
Możesz upewnić się tu, że pomogłeś sam sobie wyśmienicie:
https://www.motorcycleid.com/kawasaki-e ... n-sensors/
Tu też znajdziesz sondy lambda i zaślepki do wszystkich marek i modeli.
Pozdrawiam
Tex66
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Tex66 dzięki.
Na Ciebie zawsze można liczyć
Super stronka.
Na Ciebie zawsze można liczyć
Super stronka.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Ehhhh .....
No niestety tym razem internet okazał się bezużyteczny.
Strona którą podrzucił Tex66 też.
Zamówione zaślepki nie pasują, są za duże.
Faktyczny rozmiar zaślepki to M12x1.25
Trzeba było zmierzyć, ale cóż, płaci się frycowe za zbyt duże zaufanie do informacji w internecie
No niestety tym razem internet okazał się bezużyteczny.
Strona którą podrzucił Tex66 też.
Zamówione zaślepki nie pasują, są za duże.
Faktyczny rozmiar zaślepki to M12x1.25
Trzeba było zmierzyć, ale cóż, płaci się frycowe za zbyt duże zaufanie do informacji w internecie
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Dziwny gwint jak na sondę Lambda.
O ile Allegro nie jest wyrocznią to stronę która załączyłem jest bardziej światowa.
Gwint w fabrycznych wydechach pod sondy w VN-ach na EU i Kalifornię jest M18 x 1,5.
Jeżeli chcesz zastąpić w VN-ie fabryczny czujnik tlenu każdym innym i dowolnej marki to wszystkie podają gwint M18.
Producenta wydechów zachowaj dla siebie ale coś jest nie tak.
Pozdrawiam
O ile Allegro nie jest wyrocznią to stronę która załączyłem jest bardziej światowa.
Gwint w fabrycznych wydechach pod sondy w VN-ach na EU i Kalifornię jest M18 x 1,5.
Jeżeli chcesz zastąpić w VN-ie fabryczny czujnik tlenu każdym innym i dowolnej marki to wszystkie podają gwint M18.
Producenta wydechów zachowaj dla siebie ale coś jest nie tak.
Pozdrawiam
Tex66
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Tex66, pogadam z moją suwmiarką.
Ale jeżeli nie zmieni zdania, to w oryginalny tłumik Kawasaki wkręcę zaślepkę M12x1.25
A tak na marginesie, to wskaż mi wiarygodne źródło które mówi, że rozmiar powinien być M18.
Dodam tylko, że na stronie na którą wcześniej się powołałeś, na liście pasujących do VN 900 zaślepek jest również M12x1.25
Ale jeżeli nie zmieni zdania, to w oryginalny tłumik Kawasaki wkręcę zaślepkę M12x1.25
A tak na marginesie, to wskaż mi wiarygodne źródło które mówi, że rozmiar powinien być M18.
Dodam tylko, że na stronie na którą wcześniej się powołałeś, na liście pasujących do VN 900 zaślepek jest również M12x1.25
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- Tex66
- Posty: 1156
- Rejestracja: pt paź 07, 2016
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
- VROC: 0
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
To jeszcze jedna strona ……………….
Jeżeli wejdziesz na:
https://www.magnumtuning.com/en/detail/ ... 00-classic
wypełnij pola:
1. Marka motocykla – zaznaczyłem Kawasaki;
2. Model motocykla – zaznaczyłem VN 900 Classic;
3. Pod pozycja trzecia od góry masz zapis: „z fabrycznym czujnikiem O2 z gwintem M18”;
4. Pod pozycją czwartą zaznaczasz rok produkcji swojego VN 900 Classic.
I teraz jeżeli spróbujesz zmienić gwint a automatycznie nie ma żadnego pola wyboru, więc ręcznie wpiszesz M12, zmienisz z M18 na M12 – wyświetli Ci: „brak wyników dopasowanych do M12”.
Jak z tego wynika oryginalnego czujnika tlenu do VN 900 Classic nie ma z gwintem metrycznym M12, jedynie M18.
Dalej w tekście, pod nagłówkiem ZGODNOŚĆ masz zapis: „Ten czujnik paliwa w spalinach będzie pasował do Twojego Kawasaki Vulcan 900 Classic, jeśli jest wyposażony w 1 do 4-przewodowy wąskopasmowy cyrkonowy czujnik spalin”. Czujnik CN 900 fabrycznie ma dwa przewody czarny i szary (IS – str. 155). Więc powinien pasować.
Pod tym samym hasłem ZGODNOŚĆ jest zapis M18x1,5. Podobnie jest wyszczególnione pod hasłem SPECYFIKACJA: Rozmiar gwintu M18x1,5 mm.
Oba wyszczególnienia gwintu obramowałem na czerwono.
Druga niezależna strona też podaje błędny gwint sądy Lambda?
Podobnych stron jest jeszcze kilka.
Jeżeli masz gwint M12x1,25 to pozyskaj taki korek (zaślepkę) sondy Lambda, innego wyjścia nie masz ale prawdopodobnie oryginalność otworów pod te sondy w Twoich nowych wydechach ta tak chyba nie bardzo.
Jeżeli wejdziesz na:
https://www.magnumtuning.com/en/detail/ ... 00-classic
wypełnij pola:
1. Marka motocykla – zaznaczyłem Kawasaki;
2. Model motocykla – zaznaczyłem VN 900 Classic;
3. Pod pozycja trzecia od góry masz zapis: „z fabrycznym czujnikiem O2 z gwintem M18”;
4. Pod pozycją czwartą zaznaczasz rok produkcji swojego VN 900 Classic.
I teraz jeżeli spróbujesz zmienić gwint a automatycznie nie ma żadnego pola wyboru, więc ręcznie wpiszesz M12, zmienisz z M18 na M12 – wyświetli Ci: „brak wyników dopasowanych do M12”.
Jak z tego wynika oryginalnego czujnika tlenu do VN 900 Classic nie ma z gwintem metrycznym M12, jedynie M18.
Dalej w tekście, pod nagłówkiem ZGODNOŚĆ masz zapis: „Ten czujnik paliwa w spalinach będzie pasował do Twojego Kawasaki Vulcan 900 Classic, jeśli jest wyposażony w 1 do 4-przewodowy wąskopasmowy cyrkonowy czujnik spalin”. Czujnik CN 900 fabrycznie ma dwa przewody czarny i szary (IS – str. 155). Więc powinien pasować.
Pod tym samym hasłem ZGODNOŚĆ jest zapis M18x1,5. Podobnie jest wyszczególnione pod hasłem SPECYFIKACJA: Rozmiar gwintu M18x1,5 mm.
Oba wyszczególnienia gwintu obramowałem na czerwono.
Druga niezależna strona też podaje błędny gwint sądy Lambda?
Podobnych stron jest jeszcze kilka.
Jeżeli masz gwint M12x1,25 to pozyskaj taki korek (zaślepkę) sondy Lambda, innego wyjścia nie masz ale prawdopodobnie oryginalność otworów pod te sondy w Twoich nowych wydechach ta tak chyba nie bardzo.
Tex66
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Jedyne co może to tłumaczyć, to różnica w sondach lambda na rynek europejski i US, tam gdzie były wymagane.
A może były montowane adaptery z M12 na M18.
Nie wykluczam też błędu na wskazanej przez Ciebie stronie.
Poprzednia strona jako właściwe wskazywała oba rozmiary.
Np. na tym forum gość pytał o zaślepkę do ZX6R i organoleptycznie stwierdził, że potrzebna jest M12x1,25
https://www.zx6r.com/threads/o2-sensor- ... ize.111720
Natomiast "Twoja" strona uparcie twierdzi, że właściwy rozmiar to M18
I komu chcesz wierzyć ?
Faktów nie zmienię, mam oryginalny, europejski wydech Kawasaki VN900 z otworem M12
A może były montowane adaptery z M12 na M18.
Nie wykluczam też błędu na wskazanej przez Ciebie stronie.
Poprzednia strona jako właściwe wskazywała oba rozmiary.
Np. na tym forum gość pytał o zaślepkę do ZX6R i organoleptycznie stwierdził, że potrzebna jest M12x1,25
https://www.zx6r.com/threads/o2-sensor- ... ize.111720
Natomiast "Twoja" strona uparcie twierdzi, że właściwy rozmiar to M18
I komu chcesz wierzyć ?
Faktów nie zmienię, mam oryginalny, europejski wydech Kawasaki VN900 z otworem M12
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
- ciecio
- Posty: 485
- Rejestracja: ndz lut 17, 2013
- Miejscowość: Gdańsk
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
- VROC: 36107
Re: Tłumiki wymiana oryginał US na Oryginał EU
Historia znalazła swój szczęśliwy koniec.
Zaślepka kupiona, wkręcona, nastała błoga cisza.
Rolę zaślepki spełnił korek spustowy oleju
Dokładnie ten w rozmiarze M12x1,25:
https://www.autoczescionline24.pl/fa1-7816257.html
Zaślepka kupiona, wkręcona, nastała błoga cisza.
Rolę zaślepki spełnił korek spustowy oleju
Dokładnie ten w rozmiarze M12x1,25:
https://www.autoczescionline24.pl/fa1-7816257.html
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"