Niezbędne:
- Klucz oczkowy 27 – prawa strona motocykla (nasadka nie wejdzie ze względu na tłumiki);
- Klucz oczkowy (nasadkowy) 22 – lewa strona motocykla;
- Przyrząd do sprawdzania naciągu pasa;
- Nowa zawleczka blokująca nakrętkę;
- Klucz dynamometryczny – na niego zakładamy nasadkę 22 (lewa strona motocykla).
Odkręcamy tylko przy użyciu zwykłych kluczy, żadnego dynamometrycznego.
Przy skręcaniu, kluczem oczkowym 27 blokujemy nakrętkę, wkręcamy ośkę kluczem dynamometrycznym z nasadką 22 z momentem siły obrotowej 108 Nm.
UWAGA
Mi zabrakło do pełnego prześwitu otworów dosłownie grubość połowy zawleczki, użycie siły 112 Nm doprowadziło do pełnego prześwitu ale trzeba uważać i stopniowo zwiększać siłę na kluczu dynamometrycznym.
Instrukcja w takim przypadku zaleca jednak aby nie dokręcać a odkręcić ośkę aby otwory się pokryły, przełożyć zawleczkę i dokręcić ponownie.
Więc każdy niech robi jak uważa za stosowne, ja delikatnie jednak dokręcam niż luzuję mocowanie koła.
Zabawy na 20 minut, mi zajęło to 1,5 godziny ale i 4-pak też „poległ” przy okazji.
A tu taka mała „zbitka” z IS gdyby ktoś chciał samodzielnie ustawić naciąg pasa.
![Obrazek](https://images92.fotosik.pl/521/06377933f24d186agen.jpg)