Tex66, zakosiłeś wszystkie regulatory z wtórnego rynku, jakbyś kiedyś chciał się jednego pozbyć, to z chęcią od Ciebie odkupię, a grosza nie poskąpię
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
.
typhoon, klej do szyb jakikolwiek, primer miałem pod ręką, bo będe naprawiał to, co spierniczyła fabryka w aucie mojej żonki, plastikowe podszybie wysuwa sie z szyby czołowej, naprawa polega na wklejeniu tego przy pomocy kleju, a ten do szyb samochodowych jest do tego najodpowiedniejszy. Chcesz się bawić w dodatkowe chłodzenie, to kombinuj, ale nie temperatura jest problemem przy regulatorach, o ile jest z nimi jakikolwiek problem. Myślę, że przy okresowych przeglądach wtyczek i ich dokładnej weryfikacji, można sporo wydłużyć czas eksploatacji tego ustrojstwa. Przegladając fora, widać, że jeżeli regulator pada, to ma czarne, zaśniedziałe czy okopcone styki, co wskazuje na przegrzewanie się konektorów. Powód zazwyczaj podobny, czyli wilgoć, dlatego warto wydlubać regulator z moto, obejrzeć piny, dokładnie wyczyścić wnętrza wtyczek i gniazd preparatami do tego przeznaczonymi. U mnie było czyściutko, konektory świecące, zero jakichkolwiek nalotów, czego nie można powiedzieć o bezpiecznikach w głównej skrzynce, każdy usyfiony, pomimo tego że są osłonięte boczną pokrywą i dodatkowo osłonami. Tam też warto zajrzeć, wyciagnąć pokolei kazdy bezpiecznik i go przeczyścić. Wracając do kleju do szyb, mam zwyczaj dmuchać na zimno, żywica uszczelniająca elektronike jest twarda jak kamień, może ale nie musi kiedyś pęknąć czy odspoić się od obudowy, dodatkowe elastyczne uszczelnienie na pewno nie zaszkodzi
![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)