Mycie sprzętu ;)

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
tomas
Posty: 88
Rejestracja: czw gru 23, 2010
Miejscowość: zamość
Motocykl: vn 750
VROC: 33193

Post autor: tomas » pn sty 10, 2011

rozpuszczalnik nitro albo aceton.rozpuści nawet nowe buty! tylko uwaga na lakierowane alementy! :yeee:
na marginesie .. ja polruje chrom i aluminium pastami ,,twatymi'' takimi w kostkach, kosztuja grosze sa do nabycia w sklepach z metalami kolorowymi, jade albo na szlifierce stołowej- jak sobię coś wymontuję do roboty albo wiertara i kółko z flaneli, zaj...biste bo delikatnie i dochodzi w dziwne miejsca :yeee: na stołowej tez mam krążęk z flaneli czasami jadę filcem . Zęby zjadłem na polerowaniu bo robię medale i statuetki :wall:
jak gówno nie umie pływać to mówi ,że woda jest rzadka

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » pn sty 10, 2011

Co do polerowania to faktycznie chromowane elementy i te ze stali chromowo -niklowej wyjdą super .A co do alu to już nie taka łatwa sprawa .Jest to materiał który szybko się ''zabezpiecza'' tlenkiem .Jest co prawda metoda anodowania niestety nie jest to łatwe do zrobienia .Dobrym rozwiązaniem jest przecieranie włókniną [oczywiście w jednym kierunku]i malowanie bezbarwna farbą proszkową.

[ Dodano: Pon Sty 10, 2011 ]
Ja zaczynam czyścic jak tylko wrócę z trasy to znaczy usuwam robale z lampy i szyby .Całego myjąc wpierw spryskuje W5 z lidla spłukuje kerherem na koniec sprężarka .A do pielęgnacji używam preparatów BERNERA.

Lukas G
Posty: 7
Rejestracja: śr gru 01, 2010
Miejscowość: Radom/Radomsko
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 0

Post autor: Lukas G » pn sty 10, 2011

tutaj
od 5:19s... mam na stanie kilka innych detailerow ale boję się specjalnie umazać wydech, żeby je wytestować. O tym środku z filmiku czytałem sporo pochlebnych opinii, podobno się sprawdza.
-=Lukas G=-

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » wt sty 11, 2011

Po dzieciakach z Przasnysza przeleciałem pastą "Temp" i było ok.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » wt sty 11, 2011

Dzięki za rady :mrgreen:

Właśnie piłuję szmatką kolanka wydechu, nie pomogła benzyna ekstrakcyjna oni rozpuszczalniki, ale zainwestowałem 8 zl w pastę firmy Druchema do czyszczenia i polerowania części chromowanych :ok: IDZIE W OCZACH !!!! i buciorki i resztki spodenek znikają :antlers:

Polecam tą pastę :yeee:
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » śr sty 12, 2011

duszek pisze:Polecam tą pastę
O dobrze wiedzieć :yeee:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

tomas
Posty: 88
Rejestracja: czw gru 23, 2010
Miejscowość: zamość
Motocykl: vn 750
VROC: 33193

Post autor: tomas » śr sty 12, 2011

duszek pisze:Dzięki za rady :mrgreen:

Właśnie piłuję szmatką kolanka wydechu, nie pomogła benzyna ekstrakcyjna oni rozpuszczalniki, ale zainwestowałem 8 zl w pastę firmy Druchema do czyszczenia i polerowania części chromowanych :ok: IDZIE W OCZACH !!!! i buciorki i resztki spodenek znikają :antlers:

Polecam tą pastę :yeee:
miały chińskie buty :antlers: :yeee:
jak gówno nie umie pływać to mówi ,że woda jest rzadka

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » czw sty 13, 2011

Jestem przerażony moją dotychczasową ignorancją !!! :shock:

Do tej pory uważałem, że myjka, szampon, pronto p.kurzowi i ew. jakiś wosk na lakier wystarczają !! :wall:

Muszę przeczytać to jeszcze raz !! :mrgreen:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » czw sty 13, 2011

mirad pisze:Jestem przerażony moją dotychczasową ignorancją !!! :shock:

Do tej pory uważałem, że myjka, szampon, pronto p.kurzowi i ew. jakiś wosk na lakier wystarczają !! :wall:

Muszę przeczytać to jeszcze raz !! :mrgreen:
Wystarczy, wystarczy

Lukas G
Posty: 7
Rejestracja: śr gru 01, 2010
Miejscowość: Radom/Radomsko
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 0

Post autor: Lukas G » czw sty 13, 2011

Zależy kto co lubi... Dla mnie to sama frajda doprowadzić coś do błysku. A im więcej rzeczy których nie widać się błyszczy tym bardziej mnie to cieszy. Ot takie zboczenie ;)
-=Lukas G=-

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt sty 14, 2011

Lukas G pisze:Ot takie zboczenie ;)
Nie przejmuj się, tutaj wszyscy jesteśmy pozakręcani, na szczęście pozytywnie. :mrgreen:
Nie w tym rzecz, że nie zdaję sobie sprawy z niesamowitych możliwości chemii, w tym moto/samochodowej, tylko w tym, że nie mam tyle czasu i motywacji by dokonywać takiego dzieła jak Ty. :wall:
Praktycznie spłukuję moto myjką zawsze po jeździe w deszczu, chodzi głównie o piasek. Wytarcie gdzie się da, bo zacieki. Pronto p.kurzowi na bieżąco do lakieru i chromów. Porządne pastowanie lakieru dwa razy w roku. Takie kompleksowe dopieszczanie to jakieś dwa razy na sezon, ale gdzie mi tam do Twojej technologii. :shock:
Wszystko. :ok:
Na usprawiedliwienie dodam, że mam w garażu nie tylko moto, więc jest czym się zajmować chociażby od strony technicznej. Robię to bo lubię, ale mam też inne pasje na czas wolny i jakoś trzeba to pogodzić. :yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt sty 14, 2011

mirad pisze:
Lukas G pisze:Ot takie zboczenie ;)
Nie przejmuj się, tutaj wszyscy jesteśmy pozakręcani, na szczęście pozytywnie. :mrgreen:
Nie w tym rzecz, że nie zdaję sobie sprawy z niesamowitych możliwości chemii, w tym moto/samochodowej, tylko w tym, że nie mam tyle czasu i motywacji by dokonywać takiego dzieła jak Ty. :wall:
Praktycznie spłukuję moto myjką zawsze po jeździe w deszczu, chodzi głównie o piasek. Wytarcie gdzie się da, bo zacieki. Pronto p.kurzowi na bieżąco do lakieru i chromów. Porządne pastowanie lakieru dwa razy w roku. Takie kompleksowe dopieszczanie to jakieś dwa razy na sezon, ale gdzie mi tam do Twojej technologii. :shock:
Wszystko. :ok:
Na usprawiedliwienie dodam, że mam w garażu nie tylko moto, więc jest czym się zajmować chociażby od strony technicznej. Robię to bo lubię, ale mam też inne pasje na czas wolny i jakoś trzeba to pogodzić. :yeee:

Pronto dobre na wszystko
Pamiętam ile to razy szybowce przez lotem się prontowało :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Luzak

Post autor: Luzak » ndz sty 16, 2011

A ja się zbieram, zbieram i zbieram ....

Nie jestem typem, który spędza dużo godzin na czyszczeniu. Ale koledzy mnie zawstydzają i chyba muszę się nad tym poważnie zastanowić.

Vejitta
Posty: 23
Rejestracja: ndz sie 14, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 900 Classic
VROC: 0

Post autor: Vejitta » ndz wrz 04, 2011

Odkopuje temat, co by topiców nie mnożyć.

Jakiś czas temu tak niefortunnie przykryłem swój motocykl pokrowcem, że sprzączka (plastykowa) od niego wylądowała na rozgrzanej rurze wydechowej. Zanim się zorientowałem, było już po ptokach. Teraz na rurach mam czarne kawałki stopionego plastyku i nie wiem czym to można by zmyć, tak aby nie ryzykować oparzeń lub rys na rurze.
Zanim zacznę eksperymentować, wole się zapytać :)

Ma ktoś jakiś pomysł?
花は桜木人は武士

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » ndz wrz 04, 2011

możesz spróbować jakąś delikatną pastą polerską, może TEMPO ALU&CHROM
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Eden

Post autor: Eden » ndz wrz 04, 2011

ja mialem na rurze gume z buta mojej zony, na sucho sie nie dalo, rozgrzalem wydech i guma sie zrobila ciekla i wtedy benzyna ekstrakcyjna, ale gasnica w pogotowiu byla kolo mnie

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt wrz 23, 2011

Kurcze, a jak wypolerować szybę, żeby ryski zniknęły?? Bo moja jest jakaś taka......matowa :wall:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » pt wrz 23, 2011

Zombie pisze:Kurcze, a jak wypolerować szybę, żeby ryski zniknęły?? Bo moja jest jakaś taka......matowa
jak mi kiedys reflektory w samochodzie zmatowiały (tez s,a wykonane z jakiegoś tworzywa) to przejechałem papierem wodnym 2000 potem pastą polerską. Po takim zabiegu efekt był zadowalający, może szyba też tak zareaguje na podobny zabieg

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt wrz 23, 2011

Zombie pisze:Kurcze, a jak wypolerować szybę, żeby ryski zniknęły?? Bo moja jest jakaś taka......matowa :wall:

Muszę Cię zmartwić, wiem coś o tych materiałach :!!!: - przeźroczyste PMMA lub poliwęglany. Praktycznie nie daje się zlikwidować rys. Jednakże do miejscowych powierzchownych zmatowień są specjalne pasty. Można je czasem nabyć u niektórych dystrybutorów płyt z tworzyw sztucznych. Oni też powinni znać technologie użycia. Popatrz na ich strony internetowe, powinno coś być. Jeśli masz zaprzyjaźnionego lokalnego producenta artykułów do reklamy i wystawiennictwa / standy, regały itp / oni używają takich tworzyw i mogą mieć takie środki do polerowania. Sam nie praktykowałem takich procesów.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt wrz 23, 2011

oooo tym nie pomyślalem :mrgreen: Popytam :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą