Zakup EN

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Zakup EN

Post autor: kazuhira » pn sty 24, 2011

Tak jak na pewno każdy z Was kiedyś tak i ja teraz staję własnie przed zakupem 1 moto. Jako że miałem już niejakie przygody zdecydowałem się na EN500 żeby doszlifoewać to czego nauczyłem się na kursie i z czasem dosiąść mojego ukochanego VN 900 CUSTOM :motonita:

Dzięki uprzejmości kolegi przymierzyłem się do EN-a. Ogólnie powiem Wam nie ma tragedii przy moim wzroscie [194], szczególnie że znalazłem wersje z wysuniętymi podnóżkami. I teraz moja prośba. Może moglibyście podzielić się spostrzeżeniami co do tych 2 maszyn? :

1. Egzemplarz starszy przed liftingiem :D http://allegro.pl/kawasaki-en-500-vulca ... 51191.html

2. Egzemplarz młodszy, ale budzi moje podejrzenia brak emblematów, a i tło jest jak dla mnie bardziej brytyjskie aniżeli niemieckie, jak pisze sprzedawca http://otomoto.pl/kawasak...y-M2119650.html

Może ktoś z Was miał styczność z tymi sprzedającymi albo przypadkiem widział te maszyny ?
Ostatnio zmieniony pn sty 24, 2011 przez kazuhira, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn sty 24, 2011

Pierwszy się nie otwiera
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Luzak

Re: Zakup EN

Post autor: Luzak » pn sty 24, 2011

kazuhira pisze:2. Egzemplarz młodszy, ale budzi moje podejrzenia brak emblematów, a i tło jest jak dla mnie bardziej brytyjskie aniżeli niemieckie, jak pisze sprzedawca http://otomoto.pl/kawasak...y-M2119650.html
Zdjęcia nie robione w Anglii - samochód w tle ma białe tablice z tyłu :-)

A tak przy okazji - przy Twoim wzroście pomyślał bym o większym moto.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn sty 24, 2011

A i o większym bym pomyślał
Ja zaraz po kursie na swoje pierwsze moto wybrałem VN800 i szczęśliwie do dnia dzisiejszego nic złego na VN800 się nie działo.
Masa obu motocykli podobna moc 800 nieco większa zastanów się nad większym
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » pn sty 24, 2011

Link poprawiony do 1go moto

Qde ... każdy mi do głowy kładzie że za mały ... :mrgreen: a ja tu walkę serca z rozumem prowadzę :hammer: Myślałem o ENce z tego też względu, iż moja połowica przejawia zainteresowanie tematem i tak kombinowałem nauczyć sie na ENie a potem zcezować Vulkana na połowicę :D
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn sty 24, 2011

Kolega z cedował na żonkę świeżo po kursie VN900 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » pn sty 24, 2011

Abrams pisze:Kolega z cedował na żonkę świeżo po kurcie VN900 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I to było dobre posunięcie :mrgreen:
_____ VROC 31527 _____

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn sty 24, 2011

O przykład się odezwał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » pn sty 24, 2011

Abrams pisze:O przykład się odezwał :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Czekaj czekaj jak Agnieszkę najdzie to swojego nie zdążysz sprzedać :mrgreen: :mrgreen:
_____ VROC 31527 _____

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn sty 24, 2011

Już się tego boję, a wracając do tematu EN będzie troszkę przymały

- moc 46KM/8000 rpm ('90), 50KM ('97); VN800 55KM
masa pojazdu gotowego do jazdy 215kg; VN800 252kg
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Luzak

Post autor: Luzak » pn sty 24, 2011

KAZUHIRA, posłuchaj Kolegów - kup coś większego :-)

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » pn sty 24, 2011

Abrams pisze:masa pojazdu gotowego do jazdy 215kg; VN800 252kg
Widzisz sam, że różnica w wadze nie jest taka duża a różnica w jeździe i owszem.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » pn sty 24, 2011

nie no 194 cm wzrostu to min Vn 900 :antlers:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn sty 24, 2011

kazuhira pisze:nie ma tragedii przy moim wzroscie
To nie tragedia to atut, mam prawie tak samo. Wiem, że może boleć, ale decyzja może być brzemienna w skutkach więc jadę na całość: szukaj rozwiązania w VN-ie jak najbliżej rozstawu kół 170 cm i największego ich rozmiaru. Wagą moto się nie przejmuj i tak nie będziesz nosił go na rękach. Późniejsze zmiany moto kosztują: pieniądze i czas /czyli życie/.
Boli głowa? Sam chciałeś!! Chłe, chłe chłe.... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
My też to przechodziliśmy i nie żałujemy !!! :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
:yeee:

P.S. Ale EN 500 to ładny i zgrabny motorek, uczciwie przyznaję.
Ostatnio zmieniony pn sty 24, 2011 przez mirad, łącznie zmieniany 1 raz.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » pn sty 24, 2011

Ja po 12 latach bez moto zaczolem od VN 900 i jesli na poczatku z rozsadkiem bedziesz operowal manetka to dasz rade :motonita:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » pn sty 24, 2011

Miłem EN 500 a teraz mam VN 800 oba mają wady i zalety .Przedewszystkim napisz jakie pieniądze chcesz na moto wydać a rozmowa nabierze sensu .

Luzak

Post autor: Luzak » pn sty 24, 2011

jurekawasaki pisze:Miłem EN 500 a teraz mam VN 800 oba mają wady i zalety .Przedewszystkim napisz jakie pieniądze chcesz na moto wydać a rozmowa nabierze sensu .
O Jurek, poruszyłeś ważną kwestię.

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » pn sty 24, 2011

A ja tam nie kumam czemu chłopaka namawiacie na większy motocykl. Skoro na mniejszym chce doszlifować umiejętności to niech tak zrobi. Zawsze jest szansa że zapoda sobie wiekszy, ale bedzie mial obawy go dosiąść. Mamy już taki przyklad na forum ;)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » pn sty 24, 2011

Baudolino pisze:A ja tam nie kumam czemu chłopaka namawiacie na większy motocykl. Skoro na mniejszym chce doszlifować umiejętności to niech tak zrobi. Zawsze jest szansa że zapoda sobie wiekszy, ale bedzie mial obawy go dosiąść. Mamy już taki przyklad na forum ;)

Pozdrawiam
Kwestia w tym ze opisane wyżej rady dotyczą niekoniecznie rpzesiadania się od razu czy też moze bardziej startu z np. dwulitrówką. Rozsądnym wydaje się być właśnie 800 setka albo nawet 900 setka. Jak pisał Abrams róznicy w wadze prawie nie ma, w jakości jazdy natomiast jest. I śmiem twierdzić ze kolega dlużej pojeździ albo 800 albo 900 niż EN zanim nie przyjdzie mu ochota na wymiany na jeszcze wieksze. To naturalne Baudo i prędzej czy później dopada każdego kto zaczyna od mniejszych pojemności, a jeśli większość z nas to przechodziła to dlaczego nie udzielić rady popartej doświadczeniem komuś nowemu? Oczywiście kolega i tak zrobi tak jak będzie uważał za stosowne ale bogatszy będzie o doświadczenia innych i co najwyżej kiedyś moze stwierdzić: Cholera, mogłem się wstrzymać trochę :mrgreen:
_____ VROC 31527 _____

Luzak

Post autor: Luzak » pn sty 24, 2011

Baudolino, w sumie masz rację, ale sam wiesz, że przynajmniej w 70% przypadków jest tak, że jak ktoś zaczyna od najmniejszego to zaraz przesiada się na coś większego.
A w dodatku u Kolegi ważną kwestią jest wzrost.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 85 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 85 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 85 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą