przegazówka przy redukcji biegu
- Badger
- Posty: 6396
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Blue Lady + Osiołek
- VROC: 29218
ale co to za zwycięstwo - ja nie jestem żadnym mechanicznym autorytetem, i nigdy do takiego tytułu nie aspirowałemAndrew pisze: Wygrałem. Wygrałem.
co nie zmienia faktu, że w żuku trzeba było gazować przy zmianie biegu
pie.....lę, nie myję
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga
Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.
-
- Posty: 6148
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Będzin
- Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
- VROC: 31802
W starszych modelach bez synchronizacji tak. Jeżeli w górę to też trzeba było dać na luz i puścić sprzęgło a jeżeli w dół to też na luz puścić sprzęgło , przegazować żeby wałek atakujący i odbierający wyrównały prędkość obrotową względem siebie i dopiero niższy bieg. To dopiero była jazda.Badger pisze:co nie zmienia faktu, że w żuku trzeba było gazować przy zmianie biegu
Ostatnio zmieniony śr wrz 22, 2010 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Posty: 688
- Rejestracja: śr wrz 15, 2010
- Miejscowość: Świdnik
- Motocykl: VN 1700 VOYAGER
- VROC: 32896
Z moich obserwacji wynika, że warto przygazówkę zrobić bo miewałem problemy ze zbiciem biegów w dół np na światłach, ruszałem już z 2 biegu bo wskakiwało zielone, lekka przygazówka przy redukcji sprawia, że biegi schodzą miękko i bezboleśnie dla skrzyni, ogólnie ten artykuł jak dla mnie ma pełne zastosowanie w codziennej jeździe.
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Przebicie na 1 po zatrzymaniu to inna sprawa ale grunt że się wszystko sprawdzacrazytomi pisze:Z moich obserwacji wynika, że warto przygazówkę zrobić bo miewałem problemy ze zbiciem biegów w dół np na światłach, ruszałem już z 2 biegu bo wskakiwało zielone, lekka przygazówka przy redukcji sprawia, że biegi schodzą miękko i bezboleśnie dla skrzyni, ogólnie ten artykuł jak dla mnie ma pełne zastosowanie w codziennej jeździe.
- Azachiel77
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010
- Miejscowość: strzelce opolskie
- Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
- VROC: 0
...jednak ludzie stosują przegazówkę ! - http://flm.pl/component/poll/3-czy-redu ... z-midzygaz
- Azachiel77
- Posty: 142
- Rejestracja: ndz sie 08, 2010
- Miejscowość: strzelce opolskie
- Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
- VROC: 0
- Krasnal
- Posty: 2148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010
- Miejscowość: UK & Piotrków T.
- Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
- VROC: 32105
Prawda Starszy? niech sobie "młodzi" dyskutują...życie ich nauczy...Starszy pisze:...proponuję wypraktykować wasze teorie na śliskiej nawierzchni, wtedy się okaże, czy przegazówka jest potrzebna, czy nie - i wtedy nawyk będzie miał decydujące znaczenie - albo leżymy, albo jedziemy ! :P
nareczka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...
+44 7540233074
+44 7540233074
- Ronin
- Posty: 564
- Rejestracja: czw lut 03, 2011
- Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
- Motocykl: vulcan 1600 nomad
- VROC: 0
Czy ktoś z was jeżdził starem 28 ,tam była skrzynia nie synchronizowana
jeśli nie przegazowałeś to nie włożyłeś biegu a sprzęgło było na dwa przed wyjęciem biegu
raz przed włożeniem biegu dwa to była jaaaaazzzzzdddddaaaa
jeśli nie przegazowałeś to nie włożyłeś biegu a sprzęgło było na dwa przed wyjęciem biegu
raz przed włożeniem biegu dwa to była jaaaaazzzzzdddddaaaa
Nikt nie steruje własnym życiem. Najlepsze, co można zrobić, to pozwolić sobą kierować tym, którzy są dobrzy, którzy cię kochają
– Orson Scott Card
– Orson Scott Card
...jak byłem młody i piękny, bo teraz mi tylko " i " zostało, jeździłem STAREM 21 (Star 28 to była już chyba bajka) , benzyna mi wtedy pachniała - później zdawałem egzamin na prawko (mając 16 lat) garbatą Warszawą 3 bieg. i jeśli przy redukcji do jedynki (nie synchronizowanej) zgrzytnęło, to był koniec marzeń o prawku - jak to miło powspominaćArekk pisze:Czy ktoś z was jeżdził starem 28 ,tam była skrzynia nie synchronizowana
jeśli nie przegazowałeś to nie włożyłeś biegu a sprzęgło było na dwa przed wyjęciem biegu
raz przed włożeniem biegu dwa to była jaaaaazzzzzdddddaaaa
Kto jest online
Jest 65 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 65 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 65 gości