zbiornik i gaznik

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » śr mar 23, 2011

Panowie walem 4 litry nie napełniło sie pod korek wlewu oleju,jeszcze z litr bym mógł tam wlać aż pod korek.Jak sprawdzić sprzęgło czy jest jeszcze w dobrej kondycji.
Jak wymienić plyn hamulcowy bez odpowietrzania ukladu ?
Chyba go postawie do serwisu na przegląd i regulacjie.

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » śr mar 23, 2011

Z płynem hamulcowym zrób tak. Załóż na króciec odpowietrzający oczkowy kluczyk, nałóż wężyk (musisz ciasno przylegać) i zamocz końcówkę w słoiczku z płynem. Odkręć dekielek od pompki, odessij strzykawką trochę płynu (ale tak żeby nie odkryć otworów na dnie pompki) i nalej świeżego. Pompuj kilkukrotnie dźwignią, następnie wciśnij dźwignie (przyda Ci się ktoś do pomocy), trzymając wciśniętą dźwignię odkręcasz króciec, opada Ci klamka, trzymając zakręcasz króciec dolewasz płynu, pompujesz i tak do końca aż do póki w wężyku nie pokaże się czysty płyn. Jak masz podwójną tarczę z przodu to robisz tak samo tyle że zaczynasz od zacisku który jest dalej od pompki. :ok: a sprzęgło jeśli Ci się nie ślizga to możesz zostawić w spokoju.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » śr mar 23, 2011

Roy ta koncowke przewodu mam zanuzyc czy zamoczyc w plynie hamulcowym ?

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » śr mar 23, 2011

zanurzyć :) Dzięki temu wytworzy się podciśnienie w wężyku i nie będzie cofało brudnego płynu.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » śr mar 23, 2011

Ok.wielkie dzieki jutro sprobuje to zrobic .
Mam pytanie co do czyszczenia gaznikow czy trzeba robierac czy wystarczy urzyc jakeigos srodka do czyszczenai gaznikow ?
Jutro zamierzam tez przeczyscic bak sposic paliwo i wywalic jakies syfy .

Luzak

Post autor: Luzak » śr mar 23, 2011

Jak chcesz czyścić porządnie to rozbierasz. Najważniejsze to nie rozdzielać gaźników od siebie. Rozbierasz, płuczesz, czyścisz, przedmuchujesz i składasz.

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » pt mar 25, 2011

Sprzęgło wyregulowałem,wolne obroty ustawione zostało tylko wyczyszczenie baku i synchronizacja gaźników no i polerowanie .heheh

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » pn mar 28, 2011

Dziś właśnie spuściłem paliwo i zdemontowałem bak , odkręciłem kranik i mam pytanie jak wyczyścić w środku bak jaki środek użyć? Kranik wygląda na dobry choć nie wiem czy go wymieniać ?Na dole baku pod siedzenie wychodzi z rurka u mnie nic na ta rurkę nie nachodzi żaden wężyk czy to dobrze ?Pod bakiem gdzie wychodzą przewody tez jest miejsce na jakiś wężyk u mnie tez go brak .

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pn mar 28, 2011

U mnie też jest tego typu "zakończenie" zbiornika. Nie za bardzo wiem do czego a w serwisówce nie doczytałem.
Z chęcią posłucham kogoś bardziej doświadczonego niż ja :thumbup:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn mar 28, 2011

U mnie w moim EN450 jest coś takiego jak dopalanie oparów paliwa przynajmniej tak wyczytałem w serwisów-ce i właśnie do tego służą te króćce w zbiorniku. W pokrywie zaworów są dwa króćce które połączone są trójnikiem a ten z filtrem węglowym i zbiorniczkiem. Ze zbiorniczka opary paliwa są pompowane przez pompkę zasilana podciśnieniem z gaźnika do zbiornika paliwa. Mam nadzieję, że nic nie pokręciłem bo serwisówkę mam w wersji angielskiej.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » sob kwie 02, 2011

No i mam problem po sciagnieciu baku i odkreceniu kranika wyszeszeniugo zamontowalem spowrotem i nie odpala podlaczylem te 3 wezyki i nie kreci i nie odpala ioddaje strzal z wydechu ja by pytarda eksplodowala .rozladowalem tylko aku i nic ,sciagenlem bak bezyna nie leci z kranika jak przekrece no on i na rew.leci dopiero jak zdejme wajche .Jak zalozylem bak i probowalem odpalic to bezyna byla troche w wezykach jak sciagalem .nie wiem co robic .

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » ndz kwie 03, 2011

Panowie z tego co się orientuję (specem nie jestem) wszelkie wyjścia z baku oprócz tego którym leci paliwo to odpowietrzniki i do każdego powinien być podłączony wężyk o poprowadzony pod moto bo czasem szczególnie po zalaniu baku do pełna może się tam coś skroplić.

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » ndz kwie 03, 2011

Właśnie po zimie postanowiłem zalać konkretnie i pod motocyklem zaczęło mi wypływać z rurki paliwo. Otworzyłem zbiornik i okazało się , że przesadziłem. Paliwa było 2 cm powyżej blachy. To dlatego.

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » ndz kwie 03, 2011

Kojot sprawdź czy na pewno podłączyłeś wszystkie wężyki jak należy. Nie wiem jak jest w VN 750 ale u mnie w EN 450 paliwo nie leci z kranika jak nie podłączysz podciśnienia z gaźnika. Ja osobiście jak moto długo stoi lub po zimie zakładam dłuższy wężyk na króciec kranika i zasysam żeby otworzyć kranik i zalać komory pływakowe w gaźnikach, później łączę króciec kranika z króćcem gaźnika i odpalam bez problemu.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Kojot
Posty: 137
Rejestracja: wt sie 10, 2010
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
VROC: 0

Post autor: Kojot » ndz kwie 03, 2011

Juz problem rozwiazalem poprostu pomylilem wezyki ,wymienilem swiece zostaly tyl przeowdy do wyminy bo kopie jak ich dotykam i nie chodza dwie swiece .

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą