Zamiast korka ozdobnego

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Zamiast korka ozdobnego

Post autor: Abrams » czw kwie 14, 2011

Koledzy jak powiedziałem tak zrobiłem zobaczymy jak działać będzie

Obrazek

Obrazek

Koszt nie duży raptem 85 złociszy
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » czw kwie 14, 2011

Czekamy na test, głownie czy nie pokazuje czegoś z kosmosu. :mrgreen:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » czw kwie 14, 2011

też myślałem nad tym gadżetem ale w 800setce pod samym korkiem oleju lata koło magnesowe,więc czujnik albo będzie mierzył temperaturę obudowy albo powietrza wokół alternatora.A morze już ktoś ma w 800setce zamontowany ten czujnik? pozdrawiam...b61.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw kwie 14, 2011

Gdzie kupowałeś? Tak się dopytywuje, gdyż jeżdżę dużo w korkach i dobrze byłoby wiedzieć, kiedy na postój trzeba zjechać 8/
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw kwie 14, 2011

Larsson Warszawa. w dwa dni mi sprowadzili ale dowiedz się o dostępność do VN900
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » czw kwie 14, 2011

MaciekSz pisze:Gdzie kupowałeś? Tak się dopytywuje, gdyż jeżdżę dużo w korkach i dobrze byłoby wiedzieć, kiedy na postój trzeba zjechać 8/
Maciek linka podawalem w innym poscie do 800 i 900 jest taki sam i juz do mnie jest w drodze :mrgreen: :mrgreen: wiec powiem jak i co a teraz jeszcze raz linka posle

http://www.lantis.pl/wskaznik-temperatu ... -3580.html

link na 750

http://www.lantis.pl/wskaznik-temperatu ... -3577.html

1500 1600

http://www.lantis.pl/wskaznik-temperatu ... -3578.html
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw kwie 14, 2011

MarKov pisze:
MaciekSz pisze:Gdzie kupowałeś? Tak się dopytywuje, gdyż jeżdżę dużo w korkach i dobrze byłoby wiedzieć, kiedy na postój trzeba zjechać 8/
Maciek linka podawalem w innym poscie do 800 i 900 jest taki sam i juz do mnie jest w drodze :mrgreen: :mrgreen: wiec powiem jak i co a teraz jeszcze raz linka posle
Tak, wyszukałem właśnie :wall:

Daj znać, jak już będziesz wiedział jak to się sprawuje. Nie bardzo pasi do mojego czarnego malowania, ale dla dobra silnika jestem w stanie to przeboleć :antlers:
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
jimi
Posty: 110
Rejestracja: pt wrz 03, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 32829

Post autor: jimi » pt kwie 15, 2011

ja sobie zakupiłem do swojego(800) - wg mnie i mechanika mojego to raczej bajer :) ale jestem zadowolony - stara nakrętka podrapana była przez poprzedniego właściciela - bidaczyna nie wiedział chyba czym odkręcać - a to prezentuje się fajnie :)

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt kwie 15, 2011

Mnie się podoba :ok: ja chcę też :hurra:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

robas
Posty: 11
Rejestracja: pn gru 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 0

Post autor: robas » pt kwie 15, 2011

Też taki se zapodałem w mojej VN900 :mrgreen:

Obrazek

Ale u mnie większy pęcherzyk z powietrzem :cry:

Eden

Post autor: Eden » pt kwie 15, 2011

robas daj zdjecie jeszcze raz bo sie do polowy otwiera a chce zobaczyc jak to wyglada w vn 900

robas
Posty: 11
Rejestracja: pn gru 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 0

Post autor: robas » pt kwie 15, 2011

To jeszcze raz, może się uda :D

Obrazek

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » pt kwie 22, 2011

Wiec termometr ladnie wyglada dzialac dziala tzn.temperature pokazuje :mrgreen: czy taka jest faktycznie nie wiem na trasie oscyluje 80-90 stopni jak sie w korek wstawilem to 90-100 przy caly czas pracujacym wiatraku kilka km trasy i powrot na 80-90.
Jak widac dziala cos sie zmiena zobaczymy jak bedzie pokazywal w letnie warszawskie korki :mrgreen: ale generalnie jak to zostalo juz powiedziane to taki bajer ale ladnie wyglada no i pozbylem sie czesci 710 :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt kwie 22, 2011

U mnie w czasie jazdy temperatura oleju oscyluje w granicach 70stopni w korku do 100 mi to pasi przynajmniej wiem kiedy się nagrzewa

A 710 mam w plecaku :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą