siwy dym

qlos
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: PIŁA-NOTTINGHAM
Motocykl: KAWASAKI VN800
VROC: 0

siwy dym

Post autor: qlos » śr cze 02, 2010

Witam wszystkich
Mam problem kupilem vn800 z 95' jakies 7miechow temu chodzil bez problemu ale potem stal te7 miesiecy nieodpalany,odpalilem go 3 dni temu i chodzil ladnie co prawda nie jezdzilem nim tylko popracowal 30min,dzis go odpalam a tu co? bialy dym z rur silnik sie grzeje bardziej niz ostatnio, im dluzej pracowal tym wiecej dymu dodam iz motocykl stal te 7 miesiecy na dworze pod plandeka(w anglii) nie wiem co sie dzieje moze spotkaliscie sie kiedys z takim problemem ???mam kawalek do mechanika i nie wiem czy dojade!?!POMOCY???

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » śr cze 02, 2010

Siemka - Cześć

Ale post nr 1 - powinien być w powitalni, a nie do miodu lecieć :twisted:

Pzdr
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Re: siwy dym

Post autor: Tiszo » śr cze 02, 2010

Na mój nos to poszły pierścionki a nie wspomnę o głowicach jak się grzeje, mogę się mylić. Ale jak zostawia się moto na tak długi czas to trzeba zalać cylindry olejem w niewielkiej ilości. Przed odpaleniem należy wrzucić bieg i ruszyć na popycha w tył i przód. Robi się to po to aby nie złapało pierścionków. Nie chcę być wróżbitą ale masz nie lada kłopot, trzeba robić serce..

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » śr cze 02, 2010

Duszek chłop ma nie lada problema i może zapomniał o tym. Niestety kolego będziesz musiał grzebnąć w sprzęcie. Jak nie otworzysz serducha to się nie dowiesz co go boli. Nie próbuj jeżdzić bo na krótką metę.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr cze 02, 2010

Płyn chłodniczy kontrola, poziom oleju kontrola a potem będziemy się dalej zastanawiać
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

qlos
Posty: 2
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: PIŁA-NOTTINGHAM
Motocykl: KAWASAKI VN800
VROC: 0

Post autor: qlos » czw cze 03, 2010

Sprawdzilem olej byl na dolnej lini dolalem ,odpalilem niby wszystko piknie ale jak sie silnik rozgrzal odkrecilem manete a z rur czarny dym -trudno trzeba wezwac doktora chyba sam go zalatwilem :oops: :mad:
ps to moj pierwszy sprzet z chlodnica wiec tu pytanie dodatkowe smiglo powinno zaczac sie obracac zaraz po odpaleniu???
dzieki za odpowiedzi aj priszijejt det

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw cze 03, 2010

Wentylator powinien się włączyć jak silnik się rozgrzeje i trzeba go schłodzić, ja jak odpalam motocykl zimą zawsze czekam aż złapie odpowiednią temperaturę tzn. włączy się wentylator, nie powinno się odpalać silnika na chwilę jak już uruchomisz silnik poczekaj aż sie zagrzeje.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw cze 03, 2010

qlos pisze:Sprawdzilem olej byl na dolnej lini dolalem ,odpalilem niby wszystko piknie ale jak sie silnik rozgrzal odkrecilem manete a z rur czarny dym -trudno trzeba wezwac doktora chyba sam go zalatwilem :oops: :mad:
ps to moj pierwszy sprzet z chlodnica wiec tu pytanie dodatkowe smiglo powinno zaczac sie obracac zaraz po odpaleniu???
dzieki za odpowiedzi aj priszijejt det
Wiatrak włącza się wyłącznie jak silnik tego potrzebuje, jeśli silnik nie dogrzany to może dymić tym bardziej jeśli odpalałeś na chwilkę i wyłączałeś... Skąd wiesz że był dogrzany. Jak masz rury wymienione lub wybebeszone też może dymić na ciemno jeśli jest lużniejszy wylot ;);)
Sprawdź czy masz płyn chłodniczy na wężyku będziesz widział stan.
A jak olej był tak nisko to kiedy go wymieniałeś ?? A może gubi ci olej ??
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą