VN900 TURBO

marel
Posty: 42
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: okolice Gdańska
Motocykl: VN 1500
VROC: 0

VN900 TURBO

Post autor: marel » ndz maja 22, 2011

Jako ciekawostka VN900 TURBO - znaleziony link do Vulcanforums http://www.vulcanforums.com/forums/show ... #post96108
>

Obrazek

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz maja 22, 2011

Wygląda paskudnie, ciekawe jak jeździ...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » ndz maja 22, 2011

Jakkolwiek by nie jeździł to :shoot:

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » ndz maja 22, 2011

A ja sądzę, że to jeszcze nie jeździ i mam nadzieję, że nigdzie tym nie wyjedzie.
TO PROFANACJA VULCANA !!
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » ndz maja 22, 2011

A ja podziwiam ludzi,którym chce się robić takie rzeczy.
To wygląda na sprzęt ,który śmiga.
Ciekawe ,jak to idzie, jak sie zapnie turbo.
Co do estetyki, to gdzieś to trzeba było zamontować, pod zbiornik nie wlezie.

Osobiście bym tego nie zrobił (jestem przeciwnikiem tak radykalnych zmian),ale szacun.

:mrgreen: :yeee: :yeee: :mrgreen:
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

marel
Posty: 42
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: okolice Gdańska
Motocykl: VN 1500
VROC: 0

Post autor: marel » ndz maja 22, 2011

Sławek pisze:
Osobiście bym tego nie zrobił (jestem przeciwnikiem tak radykalnych zmian),ale szacun.

:mrgreen: :yeee: :yeee: :mrgreen:
Ja podobnie..!

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » ndz maja 22, 2011

Sławek pisze:Ciekawe ,jak to idzie, jak sie zapnie turbo.
Masz pod zdjęciem charakterystykę na wykresach. Dużo to nie daje, tylko przy wyższych obrotach.
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pn maja 23, 2011

brzydkie to mało powiedziane ble , fuj...
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Luzak

Post autor: Luzak » pn maja 23, 2011

Jak ktoś lub to "wolna wola" ale mnie to nie kręcie i się nie podoba :-)

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » pn maja 23, 2011

Pytanie - po co ?
Podnieść moc ? - zerwie koło
Polepszyć dzięk ? - będzie świszczeć, zamiast bulgotać
Kaprys milionera ?
??
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » pn maja 23, 2011

a może tylko pokazał, że można... bo estetyka została daleko w tyle...

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn maja 23, 2011

centek pisze:a może tylko pokazał, że można... bo estetyka została daleko w tyle...
dokładnie za estetycznie to nie wygląda a zrobione chyba faktycznie na pokaz bo przecięż to nie jest sprzęt do bicia rekordów prędkości

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt maja 24, 2011

jeszcze nie słyszałem żeby ktoś nażekał że ma za dużo koni w motorze, miałem nomada i miał stanowczo za mało koni a gość:
mr turbo zrobił nomada 120km: http://www.mrturbo.com/ czyli moc wzrosła prawie dwókrotnie, muszę o tym pomysleć w moim vn 2000 , 200km to by było coś....trzeba by się tylko zaprzyjaznic z ze sprzedawcą opon

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt maja 24, 2011

Andreas pisze:....trzeba by się tylko zaprzyjaznic z ze sprzedawcą opon
i chirurgiem, ortopedą oraz przeorem najbliższego kościoła :P

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » śr maja 25, 2011

ej tam nie przesadzaj boss hosy mają po 350-500 :mad: km i jak by tk było to tylko księża by nimi jezdzili

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz maja 29, 2011

:mrgreen: Osobiście to mi się nie podoba a tak na marginesie to jak mu mało to niech se kupi większy i mocniejszy np.VN2000 :mrgreen:

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn maja 30, 2011

no tak ale co robić jk juz masz więkrzy mocniejszy vn 2000 i ciągle ci mało koników, a kochasz vtwiny i cruziery? moze turbo to jakieś wyjście....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 38 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 38 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą