Vulcan mi sie skończył :(

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Vulcan mi sie skończył :(

Post autor: Arek » ndz maja 29, 2011

Jeździłem wczoraj wokół komina po nastu kilometrach zaczął przerywać więc przekręciłem na rezerwę i jedziemy dalej . Zatrzymałem się po pewnym czasie bo chciałem popatrzeć na lądujące samoloty . Wyłączyłem silnik , stopka i moto przewaliło sie na prawą stronę (grunt mało stabilny i pochyły ). Szybko podniosłem pooglądałem samoloty , przekręcam stacyjkę a tu NIC . Zero kontrolek zero rozrusznika nic . Na pych odpada ( 250kg) . Więc pcham sprzęta , na szczęście zatrzymał się motocyklista i po kilku minutach rozmowy zdecydował że pojedzie do domu i wróci busem . Czekałem z godzinkę i przyjechał w podzięce wypiliśmy piwko i kombinowaliśmy co to mogło się stać . Oczywiście sprawdziłem połączenia pod siedzeniem bo tylko to mogłem zrobic , aku jest nowe . Poradźcie bo nie wiem co mogło się rozłączyć i gdzie .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz maja 29, 2011

:mrgreen: Witam- a teraz co do twego problemu to na spokojnie sobie sprawdz:klemy akum. czy nie są lużne,bezpieczniki może po tym glebnięciu któryś wyleciał,no stacyjkę czy łączy.Najlepiej jak masz kontrolkę mierniczą wtedy łatwo namierzysz gdzie jest prąd a gdzie przerwa.

Awatar użytkownika
Arezy
Posty: 802
Rejestracja: czw paź 07, 2010
Miejscowość: Wyszków
Motocykl: VULCAN 1600 Clasic A
VROC: 33134

Post autor: Arezy » ndz maja 29, 2011

W niektórych motocyklach jest czujnik wywrotki. Czasami lubi się zawiesić. Pomaga uderzenie w tylni błotnik bo tam są umieszczane. Może w twoim jest takie ustrojstwo.
Jak podróżować to tylko na dwóch kołach o~`o , jak polować to tylko z aparatem [o]

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » ndz maja 29, 2011

Aku sprawdziłem i jest podłączony . Gdzie mogło coś się odpiąć ? Leżał tylko 2 może 3 sekundy .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz maja 29, 2011

Albo rozpięła się któraś kostka pod lewym boczkiem, sprawdź bezpieczniki.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Anazar
Posty: 51
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Świebodzin
Motocykl: VN700
VROC: 15090

....

Post autor: Anazar » pn maja 30, 2011

Arek pisze:Aku sprawdziłem
czy aby dobrze sprawdziłeś aku... ??
Podłącz najlepiej inny.
Może "cela poszła"

Awatar użytkownika
Jockey
Posty: 84
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Kleczew
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: Jockey » pn maja 30, 2011

Stawiam na wyłącznik bezpieczeństwa (odcinający elektrykę), który zadziałał, gdy się moto przewróciło.
Speedway...

Awatar użytkownika
Azachiel77
Posty: 142
Rejestracja: ndz sie 08, 2010
Miejscowość: strzelce opolskie
Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
VROC: 0

Post autor: Azachiel77 » pn maja 30, 2011

czekaj bo nie łapie - u mnie stopka jest z lewej strony ale to vn15. Piszesz że zwalił się na stopke. Napisz na która się wyglebił ?
pozdrawiam

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn maja 30, 2011

Azachiel77 pisze:czekaj bo nie łapie - u mnie stopka jest z lewej strony ale to vn15. Piszesz że zwalił się na stopke. Napisz na która się wyglebił ?
pozdrawiam
Hej... A są w cywilizowanym świcie moto ze stopką z prawej? Nie licząc oczywiście centralnych, ale to też chyba nie w VNach :mrgreen:

Zasadniczo czujnik przewrócenia to ma odciąć zapłon po glebie. Po postawieniu moto do pionu powinien odpalić.

Sprawdź dokładnie, czy przy glebie paliwo jest dostarczane (kranik), ew. czy fajka nie spadła ze świecy. No i jak koledzy mówili, elektryka.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » czw cze 02, 2011

Problem rozwiązany :mrgreen: Bezpiecznik się spalił a powodem było zwarcie na kablach pod błotnikiem , opona przetarła i kable się postykały . Muszę go podnieść bo na nierównościach słyszę jak ociera a na wzmocnieniu błotnika pod spodem to lakieru już nie mam przez te otarcia . Dzięki za pomoc .

Stopkę mam po lewej tylko jak napisałem wcześniej pobocze było grząskie i bardzo pochyłe dlatego się przewalił .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » czw cze 02, 2011

no i następny amorek do wymiany,aż w końcu na allegro amortyzatorów od Suzuki zabraknie. pozdrawiam b61.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą