Technika jazdy przez koleiny

Przepisy, regulaminy, szkółka, techniki jazdy itp.
Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn maja 30, 2011

No na kapeluszników to nie ma rady, nie na uczysz a uważać dwa razy bardziej trzeba...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Steve
Posty: 1182
Rejestracja: czw paź 28, 2010
Miejscowość: Siemianowice Śl
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 33192

Post autor: Steve » wt maja 31, 2011

Abrams pisze:nie na uczysz a uważać dwa razy bardziej trzeba...
powiedział bym ,że nawet cztery razy bardziej
It's time to go,time for the freedom

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » wt maja 31, 2011

Kapelusznik to wyjatkowa osoba, co ciekawe, myslalem, ze kapelusznicy trafiaja sie tylko w Polsce, nic bardziej blednago, k :cenzura: a to normalna masakra, sa wszedzie dookola!!! :rant:
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » czw cze 02, 2011

Na "kapeluszników" też jest rada. Głosne wydechy !! Skoro nie widzi, to przynajmniej usłyszy :)

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw cze 02, 2011

Baudolino pisze:Na "kapeluszników" też jest rada. Głosne wydechy !! Skoro nie widzi, to przynajmniej usłyszy :)

Pozdrawiam
Nie zawsze
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Steve
Posty: 1182
Rejestracja: czw paź 28, 2010
Miejscowość: Siemianowice Śl
Motocykl: vn 1600 classic
VROC: 33192

Post autor: Steve » sob cze 04, 2011

Zgadzam się.Nie zawsze
It's time to go,time for the freedom

Awatar użytkownika
Baudolino
Posty: 945
Rejestracja: ndz cze 13, 2010
Miejscowość: Kraków
Motocykl: Lucynka
VROC: 32426

Post autor: Baudolino » czw cze 16, 2011

Zgdzam się, nie zawsze :) :D

Pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pt cze 17, 2011 przez Baudolino, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » pt sie 26, 2011

no i ja małżonkę przewiozłem do Augustowa, wyprzedzałem osobówkę z kempingiem. Mówi mi nie wyprzedzaj... Ja w gaz - jechaliśmy ok 80 - dobiłem prawie do 110 - i zaczęły się głebokie koleiny, bez garbów-machnęło mnie mocno, że ledwie utrzymałem maszynkę w lini. Przez moment przód szedł innym torem a tył innym. Samochodem wozi - nie mówiąc o motorze. Powiedzcie mi jak zwolnić przy wyprzedzaniu???
Ale po takiej "przygodzie" nabieram respektu do dróg - wolę już jechać za takim kempingiem i 30 kilometrów, niż przyglebić. A po wyprzedzaniu mamy auto z tyłu - nieciekawa sytuacja. A o technice ciężko mówić...

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » sob sie 27, 2011

Niestety jakość naszych dróg w szczególności tam gdzie jeździ dużo TIR-ów pozostawia wiele do życzenia. Ogólnie nic nowego nie powiem technika jazdy po koleinach jest zawsze taka sama :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: wybierać miejsca do wyprzedzania tam gdzie są najpłytsze nic innego nie przychodzi mi do głowy. Oczywiście nie zawsze jest to możliwe ale jednak warto zwrócić uwagę na nawierzchnie przed rozpoczęciem manewru wyprzedzania.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » ndz sie 28, 2011

Tak jak pisze Konrad, są odcinki dróg gdzie nie wyprzedzam, albo mam na tyle dużo miejsca, że można spokojnie przeskoczyć na przeciwny pas wyprzedzić, odskoczyć i pod dużym kątem wrócić.
Najczęściej jednak zwalniam i jadę z tirami
:ok:

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pn sie 29, 2011

:mrgreen: Słyszałem że jak koleina ma 10cm gł. to droga powinna być zamknięta i oddana do remontu , ale gościu z ZDIM tłumaczył że by musieli zamknąć połowę dróg.A ja się pytam za co ja płacę podatek drogowy ?? Jak byłem w niemczech to 3 gości wylazło z vw i głupi słupek drogowy przez 5 min sprawdzali : pion, wysokośc, odległość od jezdni,itp. :shoking:

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » pn sie 29, 2011

a u nas... dziury,.,, koleiny i są... i są.... i oby nie zawsze, musi być totalnie wielka dziura, żeby została załatana
jechać trzeba uważnie... i rozsądnie a z koleinami.... uciekać od nich!!!
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn sie 29, 2011

Bo jeżdzić na moto to trzeba drogami trzycyfrowymi. Żadne tam S (S7), DKX (DK8), DK XX (94), tylko DW (wojewódzka). Te żółte na znakach i mapach. W większości są zrobione, TIRów mniej, ogólnie ruch mniejszy a widoki i winkle marzenie.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą