jeździmy, czy czyścimy ....
-
- Posty: 2047
- Rejestracja: czw mar 31, 2011
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: Honda Varadero 1000XL
- VROC: 0
jeździmy, czy czyścimy ....
jeździmy, czy tylko czyścimy ? ...
..... czyli ile km zrobiliśmy naszymi Vulcanami od początku tego sezonu do dziś.
2000km - od zakupu czyli 1 kwietnia 2011 do wczoraj.
..... czyli ile km zrobiliśmy naszymi Vulcanami od początku tego sezonu do dziś.
2000km - od zakupu czyli 1 kwietnia 2011 do wczoraj.
Mój ojciec nie mówił jak żyć, po prostu pozwolił mi przyglądać się swojemu życiu.
Clarence Budington Kelland
Clarence Budington Kelland
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Jak kupiłem na jesieni miałem na liczniku trochę ponad 14 tysi (aż się wierzyć nie chce ) Teraz mam ponad 16 a bujam się tylko w weekendy - chyba nie jest żle?
A po drugie moto trzeba szanować i oszczędzać aby na dłużej starczyło
A po drugie moto trzeba szanować i oszczędzać aby na dłużej starczyło
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
ja miałem łatwo:) jak zaczynałem stan licznika był 0:)Badger pisze:bladego pojęcia nie mam - nigdy tego nie liczyłem
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- Daromax
- Posty: 1455
- Rejestracja: pt kwie 22, 2011
- Miejscowość: Zabrze
- Motocykl: VN 2000 Classic LT
- VROC: 33649
Im bardziej nowoczesny moto tym bardziej trzeba wiedzieć o stanie przejechanych km.Dlaczego? a no np. pas napędowy tylniego koła w VN 900 wymiana po 40 tyś km.Możesz nie wymieniać po tym okresie ale nie radze jechać daleko jak w koło komina.A dużo kolegów pisze że mu dzwoni w silniku ale po określonym przebiegu trzeba regulować luz zaworowy , wymienia się łańcuszki rozrządu dlaczego a dlatego że się naciągają i zużywają mimo że są ze stali,dlatego nawet po regulacji luzu zaworowego dalej coś dzwoni.A przecież kupując moto nie wiemy w stu procentach ile ma na blacie przejechanych km to tym bardziej trzeba o to dbać i lepiej wymienić części przewidzianą do wymiany nawet gdyby kosztowała sporo jak doprowadzić do zuzycia pozostałych co w konsekwencji zwiękrzy koszta.A rozpisałem się a przecierz to nie ten dział tech.
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości