Potrzebuje Waszej pomocy.

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Potrzebuje Waszej pomocy.

Post autor: Mairon » pt lip 29, 2011

Witam serdecznie. Mam zamiar na dniach nabyc vn1500 classic z 2004r. W zwiazku z tym mam ogromną prośbe do użytkowników takich maszynek o to by opisali mi mocne i slabe strony tych moto. Zaniepokoiła mnie informacja o wysokim zużyciu oleju czy to prawda a jezeli tak to czy to normalne czy to jakas wada fabryczna. Pozdrawiam i bardzo dziekuje za ewentualna Wasza pomoc.
Przyczepnosci zycze.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pt lip 29, 2011

Mój Nomadzik śmiga bez zarzutów mimo że jak go kupiłem był w opłakanym stanie. Co do oleju nic takiego nie zaobserwowałem. Na 1000 km dolałem jakieś 100 gram więc uważam że w normie. Motor jest eksploatowany w wysokich temperaturach i nic się z nim nie dzieje więc uważam że jest naprawdę niezawodny.
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » pt lip 29, 2011

Fakt był problem z nadmiernym zużyciem oleju ale to w starszych modelach, ja mam 1500 z 2003r i nie dolewam nic, wogóle poza obsługą eksploatacyjną nic innego nie musiałem robić, odpalam i jeżdżę.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Valecki
Posty: 549
Rejestracja: ndz kwie 11, 2010
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Vulcan VN1500 FI Classic
VROC: 31381

Post autor: Valecki » ndz lip 31, 2011

Piotr pisze:Fakt był problem z nadmiernym zużyciem oleju ale to w starszych modelach, ja mam 1500 z 2003r i nie dolewam nic, wogóle poza obsługą eksploatacyjną nic innego nie musiałem robić, odpalam i jeżdżę.
Potwierdzam, od wymiany do wymiany bez dolewek. Dwa sezony u mnie i bez jakiejkolwiek awarii.

Awatar użytkownika
SZCZEPAN
Posty: 87
Rejestracja: ndz lip 04, 2010
Miejscowość: koszalin
Motocykl: vulcan 1500 classic
VROC: 0

Post autor: SZCZEPAN » ndz lip 31, 2011

MAM OD DWÓCH SEZONÓW 1500 CLASICA Z 2001 R I POZA WYMIANĄ ŚWIEC WSZYSTKICH PŁYNÓW NIC PRZY NIM NIE ROBIŁEM POPRZEDNIO MIAŁEM DRAG STARA I Z TYM BYŁ CZASEM PROBLEM TAK ŻE ŚMIAAŁO KUPUJ POZDRAWIAM

Awatar użytkownika
Michał
Posty: 38
Rejestracja: ndz lip 04, 2010
Miejscowość: Ustanów
Motocykl: VN 1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: Michał » ndz lip 31, 2011

Ja mam takie cacko z 2003, przez rok zrobiłem 16 000 km i nic nie nawaliło. Oleju nie musiałem dolać ani grama. Jeździ rewelka razem z plecaczkiem i bagażem na max obciążony - gorąco polecam.
Michał

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Post autor: Mairon » śr sie 03, 2011

Dzieki Wam serdecznie. szczególnie za wypowiedz dotyczaca Drag Stara bo zastanawialem sie wlasnie czy wybrac tego Vulcana czy Draga. Jeszcze raz dzieki na pomoc i do zobaczenia na trasie :ok:

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Post autor: Mairon » pt sie 05, 2011

Jeszcze raz dzieki za wasze wypowiedzi. Teraz potrezbuje pomocy w dokonaniu wyboru. Pomóżcie wybrac bo mam dwa motorki na oku. Chciałbym zebyscie wypowiedzieli sie ktorego wybralibyscie na moto dla siebie bede wdzieczny za uzasadnienie wyboru. Oto one http://motoryzacja.nf.pl/kawasaki-vn-15 ... 81673.html i drugi http://allegro.pl/show_item.php?item=1732680286

Pozdrawiam i z gory dziekuje za Wasza pomoc. LWG

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Post autor: Mairon » ndz sie 07, 2011

Widze ze bede musial wybrac sam :( No trudno
Skłaniam sie przy wyborze pierwszego modelu. Moje pytanie jesli mozecie pomuc. Jak pewnie widzieliscie ten motorek ktory wybralem ma założone pełne przelotówki http://motoryzacja.nf.pl/kawasaki-vn-15 ... 81673.html I takie pytanie, bo słyzalem ze załozenie przelotów to nie taka prosta sprawa że wymaga zmiany dyszy gdyż grozi to tym ze zostana uszkodzone zawory, czy jest to prawda a jezeli tak to jak mozna to najprosiej sprawdzic czy dysze zostaly wymienione i czy owe zawory nie zostały uszkodzone. Serdecznie dziekuje za wszelką pomoc.

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » ndz sie 07, 2011

ja bym brał srebrnego - ten czarny przekombinował z kierownicą
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Yamak
Posty: 2335
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Przasnysz
Motocykl: Vn 1500 Nostradamus
VROC: 31253

Post autor: Yamak » ndz sie 07, 2011

Jeżeli chodzi o wygląd ja też wolałbym tego jasnego. Bez dwóch zdań.
Ma szybę, lightbary, daszki, normalną kierę, nawet fajnie okuty błotnik, ładniejsze malowanie. Ogólnie jest dużo ładniejszy od czarnego. Fajny i nieprzekombinowany.
Zarażony A1Vn1500
VROC #31253
Bike - Nostradamus

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Post autor: Mairon » pn sie 08, 2011

Siemanko. Z gory przepraszam za zawracanie gitary ale normalnie mam juz metlik w glowie znalazlem jeszcze cos jesli mozecie zerknijcie okiem. Bo juz sam nie wiem co mam wybrac jak każdy chce kupic przede wszystkim dobra maszyne ktora posłuży kilka latek a zarazem cos w rozsadnej cenie i dlatego tyle pytan z mojej strony i próśb o pomoc. Wybaczcie. http://allegro.pl/show_item.php?item=1755741010 Dzieki za pomoc i pozdrawiam. :ok:

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » pn sie 08, 2011

Zostań przy tym srebrnym.....

Awatar użytkownika
Yamak
Posty: 2335
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Przasnysz
Motocykl: Vn 1500 Nostradamus
VROC: 31253

Post autor: Yamak » śr sie 10, 2011

Czyli jak? Ma być 900, 1500 czy ładne ?
Ja bym wziął ładne 1500 :mrgreen:
Zarażony A1Vn1500
VROC #31253
Bike - Nostradamus

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Post autor: Mairon » śr sie 10, 2011

Dokładnie tak jak mówisz ładne 1500. Ale jak bedzie bardzo ładne 900 to tez nie po gardze :p

Mairon
Posty: 49
Rejestracja: wt cze 21, 2011
Miejscowość: Jasło
Motocykl: Vulcan 900 Classic LT
VROC: 35374

Post autor: Mairon » pt wrz 02, 2011

Witam. Jako ze vn1500 ktore ogladalismy z Piotrem (Oktogon) budzi moja duza niepewnosc co do stanu w jakim sie znajduje, swoja uwage kieruje w strone prezentowanej w moim poscie wczesniej vn900. Motorek ogladalem, niestety sam a ze mnie znawca jak......., wyglada dosc solidnie ma 2 male wgniecenia na baku co widac na zdjeciach ale to nie problem. Moja uwage zwróciło cos innego a mianowicie niewiadomego pochodzenia "klikniecie" ktore wystepuje po odpuszczeniu manetki gazu. Nie jest to zaden stuk metaliczny czy cos w tym rodzaju jest to podobne klikniecie jak klik jakiegos wylacznika czy cos w tym rodzaju jak by sie cos zalaczalo lub wylanczalo. Dzwiek sluchac tak jak by spod baku. I tutaj moje pytanie czy ktos moze wie co to moze byc czy to cos normalnego, chociaz nie wydaje mi sie, czy cos co powinno budzic moje zaniepokojenie.
Dzieki za ewentualna pomoc. :pada:
Pozdrawiam

Mirek

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą