Do posiadaczy vn900
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wt cze 08, 2010
- Miejscowość: Koło
- Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
- VROC: 0
Do posiadaczy vn900
Panowie posiadający vn900 pomóżcie.Po odpaleniu rozgrzanego (gorącego) silnika przez chwile stukają w jednym cylindrze zawory(tak mi się wydaje że to zawory).Po chwili jak się samoczynnie doregulują to stukanie zanika.Czy można je ręcznie podregulować żeby nie stukały, przyznam że bardzo mnie to irytuje.Czy w waszych maszynach też takie zjawisko występuje.Proszę o poradę
Kawasaki VN900 Vulcan
Wprawdzie nie mam vn900, ale z zaworami hydraulicznymi tak jest. Tak samo w samochodach jak i motocyklach. Musi się wytworzyć ciśnienie i zawory same się doregulują. W samochodach jakie miałem do tej pory oznaczało to czas na wymianę oleju lub jego niski stan. Wszystkie zawory się reguluje. Zawory samo regulujące się ustawia się za pomocą płytek/podkładek. Czy w vn900 to normalne to nie wiem, ale ogólnie to normalna rzecz gdzie prawie zawsze winny jest olej lub jego brak. Wysoka temperatura i olej robi się rzadki.
Motorek jaki mam VN-15SE
u mnie po zapaleniu nie slychac zaworow ale za to po rozgrzaniu zaczyna sie granie, slychac cykanie takie, wkurza mnie to jak nie wiem, bylem e mechaniora slychal stetoskopem i mowi ze nic powanego sie nie dzieje, zawory maja cykac bo to znaczy ze sa ,-)
a u Ciebie to jak przedmowcy pisza albo malo oleju albo olej kiepski juz, zanim zaciagnie hydrosztos to przez chwile slychac zawory, w autach tak jest czesto,
a zaraz po wymianie oleju to dopiero slychac przez pierwsze kilka sekund zanim sie olej rozejdzie tam gdzie ma byc
a u Ciebie to jak przedmowcy pisza albo malo oleju albo olej kiepski juz, zanim zaciagnie hydrosztos to przez chwile slychac zawory, w autach tak jest czesto,
a zaraz po wymianie oleju to dopiero slychac przez pierwsze kilka sekund zanim sie olej rozejdzie tam gdzie ma byc
-
- Posty: 11
- Rejestracja: pn gru 06, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 0
Co do hydraulicznych regulatorów w vn900 mam wątpliwości a raczej pewność, że ich niema. Zawory trzeba regulować co jak zalecają w USA 24tys km. W/g katalogu części są wymienne płytki o odpowiedniej grubości.
Co prawda w jednym z serwisów dealera Kawy w W-wie mechanik mnie zapewniał, że są hydrauliczne i nie trzeba regulować i uwierzyłem mu
Ale swojego moto jeszcze nie rozbierałem, sprawdzę po sezonie.
Co prawda w jednym z serwisów dealera Kawy w W-wie mechanik mnie zapewniał, że są hydrauliczne i nie trzeba regulować i uwierzyłem mu
Ale swojego moto jeszcze nie rozbierałem, sprawdzę po sezonie.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Panowie właściciele VN 900 set .Silnik waszych motocykli jest w prostej lini następcą VN800
więc regulacja luzu zaworowego odbywa się za pomocą płytek .Odbywa się poprzez odsuniecie dźwigienki ,a następnie wymianę płytek .Regulacji dokonuje się co 24 tys km.Zainteresowała mnie nawiasem mówiąc historia o samo regulujących się zaworach regulowanych płytkami ......ciekaw jestem co na to kolega ABRAMS.
więc regulacja luzu zaworowego odbywa się za pomocą płytek .Odbywa się poprzez odsuniecie dźwigienki ,a następnie wymianę płytek .Regulacji dokonuje się co 24 tys km.Zainteresowała mnie nawiasem mówiąc historia o samo regulujących się zaworach regulowanych płytkami ......ciekaw jestem co na to kolega ABRAMS.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
to skad sie bierze informacja o hydraulikach w vn 900 kilku mechanikow mnie zapewnialo ze takie sa w moim moto
cytat z innego forum
Cytat(ar2r @ 26.01.2010 - 16:03)
tak i owszem na płytkach ale nie ma potrzeby tam grzebać bo luz zaworowy niwelowany jest przez hydraulikę i ten kto chce nam ustawiać zawory po prostu wali nas na kasę, tak samo z rozrządem nie grzebiemy układ napinacza jest tak elastyczny że powinno wystarczyć go do 70-80 tyś KM.
informacje co do tych mechanizmów otrzymałem w Szwed od tamtejszych serwisantów Kawy{to nie polska}oni w od różnieniu od naszych udzielają informacji.pozdrawiam .......bodzio61.
cytat z innego forum
Cytat(ar2r @ 26.01.2010 - 16:03)
tak i owszem na płytkach ale nie ma potrzeby tam grzebać bo luz zaworowy niwelowany jest przez hydraulikę i ten kto chce nam ustawiać zawory po prostu wali nas na kasę, tak samo z rozrządem nie grzebiemy układ napinacza jest tak elastyczny że powinno wystarczyć go do 70-80 tyś KM.
informacje co do tych mechanizmów otrzymałem w Szwed od tamtejszych serwisantów Kawy{to nie polska}oni w od różnieniu od naszych udzielają informacji.pozdrawiam .......bodzio61.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
Co do układu rozrządu to w pełni się z Tobą zgadzam . A co do regulacji luzu zaworowego to niestety się mylisz ,tam gdzie ma miejsce płytkowa regulacja nie ma żadnej niwelacji hydraulicznej , są to całkiem różne sposoby kasacji luzu. Często słyszę taki kretyńskie opowieści tych tak zwanych ''mechaników '' jednego razu jak chcą się pozbyć upierdliwego klienta a innymi razy kasują pieniądze na przykład sunchronizację gaźników w vn 800 podkreślam gaźników .Rzecz jasna chodzi o zwykle zdzierstwo ,ale to już historia na inny temat.
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wt cze 08, 2010
- Miejscowość: Koło
- Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
- VROC: 0
Dziękuję za zainteresowanie moim tematem.
Panowie olej świeżutki,filtr oryginalny,także winę oleju chyba wykluczam.Jak odpalę motocykl na zimnym silniku jest super nic nie grechota.Natomiast tylko jak silnik jest gorący to coś stuka przez chwilę zaraz po odpaleniu i za parę sekud stukanie cichnie.Tak że czy to zawory ? wygląda na to jakby przez moment coś hydraulicznie się regulowało.
Panowie olej świeżutki,filtr oryginalny,także winę oleju chyba wykluczam.Jak odpalę motocykl na zimnym silniku jest super nic nie grechota.Natomiast tylko jak silnik jest gorący to coś stuka przez chwilę zaraz po odpaleniu i za parę sekud stukanie cichnie.Tak że czy to zawory ? wygląda na to jakby przez moment coś hydraulicznie się regulowało.
Kawasaki VN900 Vulcan
Kto jest online
Jest 25 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 25 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości