Poszerzenie baku

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » pn lis 21, 2011

Kiedyś mój znajomy w Virago poszerzał zbiornik, ale z tego co wiem, wspawywane miał dwa pasy blachy tak żeby nie ingerować w wlew i dolny tunel.
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt lis 22, 2011

no przez środek górą niemożliwe, ale z boku (czytaj: na wysokość) dałoby radę... znalazłem firemkę która się takimi modyfikacjami zajmuje - w photoshopie najpierw robią model i podsyłają do akceptacji... ciekawe co wymyślą... porobię zdjątka i im poślę.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » wt lis 22, 2011

Ciekaw jestem co wykąbinują :scrach:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » wt lis 22, 2011

Dopytałem się dokładniej, nie Virago tylko w Shadołku ale nie ważne, miał dwa pasy wzdłuż zbiornika wspawane, tzn, wzdłuż dolnego tunelu po prawej i lewej stronie tak ze zbiornik zrobił się szerszy a nie wyższy :)
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » wt lis 22, 2011

Tutaj coś na temat spawania zbiorników :hah: Ja to zostawiam bez komentarza
http://e-trike.pl/forum/spawanie-zbiorn ... t2440.html
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » wt lis 22, 2011

Jestem Sauro tam zerejestrowany, kupa informacji o przeróbkach - każdych :)
Czasem śmiech człowieka ogarnia jak to czyta, ale bez dwóch zdań - chłopaki kombinują :)

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lis 22, 2011

Najbardziej podobał mi się tekst o automatycznym powiększeniu zbiornika zapałką ;)
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
studioaerografu
Posty: 121
Rejestracja: pn sie 02, 2010
Miejscowość: Ostrzeszów
Motocykl: Kawasaki Vulcan 800 Bobber
VROC: 34339

Post autor: studioaerografu » czw lis 24, 2011

z tego co mi wiadomo to poszerzenie zbiornika to nie tyle trudny co pracochłonny etap - oczywiście jeśli ktoś się na tym zna. Ja mam na miejscu kolegę, który zajmuje się takimi rzeczami, robił mój zbiornik a z tego co pamiętam to Truflowi przy H-D tez wyciągał "małe" dziurki ;) Problem w tym, że poszerzenie zbiornika w osi przeważnie nie wchodzi w gre, bo to uchwyty, zegar, wlew itd, dlatego przeważnie poszerza się przy krawędzi załamania boku. Samo wstawienie blachy nic nie da bo wywalisz wiaderko szpachli, które tak odpadnie. Włodek, który właśnie robił mój zbiornik dłubał na kole angielskim a wszelkie nierówności były cynowane - ołowiowane i szlifowane. Szpachli wtedy jest minimum i mamy pewność, że zbiornik jest szczelny. Co do wybuchów... jak ktoś nie uważa i nie myśli to i żarówka mu w kierunkowskazie wybuchnie i ręke złamie. Tyle ode mnie :)
PS. Mój rekord spalania w tym sezonie 3.8l - fakt, jechaliśmy jak sieroty 80 - 90km/h :)

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt lis 25, 2011

studioaerografu pisze:PS. Mój rekord spalania w tym sezonie 3.8l - fakt, jechaliśmy jak sieroty 80 - 90km/h
Motorynką jechałeś ?? ?? :D
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pt lis 25, 2011

Junak, którego onegdaj posiadałem miał poszerzony zbiornik. Mój kumpel (od którego kupiłem motocykl) przeciął bak na pół, wstawił pasy blachy, dwa wlewy i pospawał. Wyglądało to konkretnie niestety wewnątrz wychodziła rdza a malutka nieszczelność na spawie powodowała odłażenie lakieru:/

studioaerografu pisze:Mój rekord spalania w tym sezonie 3.8l - fakt, jechaliśmy jak sieroty 80 - 90km/h :)
Mój rekord to 3,6l - Zephyrem 550 na trasie Wrocław - Jarocin przy prędkości 60-70 km/h (normalne spalanie 4,5-5 na trasie). Gdy dolewałem do baku to nie wierzyłem własnym oczom

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » ndz lis 27, 2011

:) Może podejdzie z innego modelu no albo wozić ze sobą karnisterek :ok:

Awatar użytkownika
centek
Posty: 1319
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Bełchatów
Motocykl: Honda Varadero
VROC: 31455

Post autor: centek » ndz lis 27, 2011

no to posłałem fotki - zobaczymy co powiedzą i co wymyślą.

Szymon, ile Cie kosztowała ta robota?

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » wt sty 03, 2012

Centek daj znaka co ci powedzieli odnośnie baku. Strasznie ciekawy jestem :scrach:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
studioaerografu
Posty: 121
Rejestracja: pn sie 02, 2010
Miejscowość: Ostrzeszów
Motocykl: Kawasaki Vulcan 800 Bobber
VROC: 34339

Post autor: studioaerografu » śr sty 04, 2012

centek pisze:no to posłałem fotki - zobaczymy co powiedzą i co wymyślą.

Szymon, ile Cie kosztowała ta robota?
sory że tak późno odpisuje ale przez okres jesienno - zimowy załamała mi się czasoprzestrzeń :P
ta przeróbka kosztowała mnie 400 zł. Co do rdzy w zbiorniku... wiadomo jakie mammy paliwo, podstawowa sprawa w takich przerabianych zbiornikach nie zostawiać pustego baku na dłuższy czas. Ja mam gołą blachę w środku i od roku odrobinka rdzy nie weszła :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą