Chcę zostać Vulkanierem!

W dobrym tonie jest przywitać się. Krótkie charakterystyki każdego z nas.
rafał
Posty: 178
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: Kielce/Warszawa
Motocykl: vn 750 twin
VROC: 34850

Post autor: rafał » wt gru 06, 2011

Witaj :ok:

Awatar użytkownika
proxy6
Posty: 69
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Warmii
Motocykl: VN 2000
VROC: 34467

Post autor: proxy6 » wt gru 06, 2011

welcome :antlers:
Inteligentni ludzie są często zmuszani do picia, by bezkonfliktowo spędzać czas z idiotami.
— Ernest Hemingway

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » wt gru 06, 2011

Pozdrowienia z Kielc.
:yeee:
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt gru 06, 2011

lucasek86 dzisiaj trafić na uczciwego to jest szczęście .ZEUS ma bardzo ładną 1500 setkę ,moto dopieszczone w każdym szczególe po prostu lalka , jeśli się nie mylę nosi się z zamiarem sprzedaży jaka cena wchodzi w grę nie wiem pisz na pw.

Awatar użytkownika
Hubas
Posty: 2951
Rejestracja: pn kwie 18, 2011
Miejscowość: Dopiewo
Motocykl: VN 2000 CLASSIC
VROC: 33938

Post autor: Hubas » wt gru 06, 2011

Siemanos :yeee:

Tak jak pisze Jurek , moto Zeusa rzeczywiście ładniutkie i godne polecenia :ok:
Kupując Motocykl - Kupujesz Pasję na Całe Życie.

lukasek86

Post autor: lukasek86 » śr gru 07, 2011

Dzięki wszystkim za odzew i za powitania! Niesamowicie miło zostałem zaskoczony ;).

@MUKA
Ważę niedużo, bo 75kg, ale nadrabiam wzrostem (188cm) i myślałem, że może to wystarczy. Ale koniec końców i tak trzeba wsiąść na moto i zobaczyć jak się człowiek czuje. Może to się skończy tak, że faktycznie dla mnie co najwyżej vn 800, ale marzyć trzeba z rozmachem. Co najwyżej potem trzeba już konkretny plan trochę przyciąć na miarę ;).
Rocznikowo to wiem, że za taką kasę nie poszaleję, ale coś za coś. Albo błyszczący nowością i droższy, albo z duchem (trochę za to bardziej wymagający) i tańszy. Miałem nawet coś upatrzonego aby się dziś pochwalić! Ale z tego co widzę, to już ogłoszenie zostało zdjęte :/. Rocznik 1995, przebieg 24.4 tys. za 9000 PLN do negocjacji. Sprowadzony spoza kraju. I stąd myślałem, że może jednak 1500 są w moim zasięgu cenowym. Obecnie po przeczytaniu Waszych odpowiedzi sądzę, że cena chyba jednak była podejrzana. Albo bardziej ten przebieg niż cena! W każdym razie koleś tylko z jednej strony dał zdjęcia, więc może coś było na rzeczy. Taki plus chociaż był, że jakieś 100 km ode mnie motorek stał, więc zawsze można było podskoczyć i zobaczyć co to jest. Ale nie zdążyłem, bo leżę obecnie i zwalczam grypę ;). No nic, może ten motor nie był dla mnie.

@fitter
Dzięki za zwrócenie uwagi na ogłoszenie Sheriffa. Ładne maszyny, ale ten czarny faktycznie poza moim zasięgiem. Co najwyżej biały gdybym jakoś mocno się rozciągnął :p. Tylko czy on nie jest od kobiety dla kobiety? ;) Pytanie retoryczne oczywiście :D.

@marekfg, @Piotr, @szpunt, @Szczota
I chyba tak zrobię, zacznę też szukać jakichś osiemsetek, to chociaż będę miał porównanie w czym się lepiej siedzi ;). Jednak Shadow którym jeździłem był <1000ccm, więc przy Vulcanie 1500 pewnie mierzę siły na zamiary co niekoniecznie zadziała.
I to jest jakiś argument aby jednak nie brać 1500 jeśli chcę niezawodności za tę kasę. Czy są w takim razie jakieś problemy z vn1500 starszymi niż 2003?

@man-x
Dzięki za słowa otuchy. Może ja też właśnie zacząłem swoją roczną przygodę z szukaniem swojego Vulcana ;).

@jurekawasaki
Rozumiem, że do Zeusa na priv? A napiszę, dlaczego nie. Chociażby cenowo się trochę dokształcę ;).

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » śr gru 07, 2011

lukasek86 pisze:Ważę niedużo, bo 75kg, ale nadrabiam wzrostem (188cm)
To się równoważy :D ale nóżki trzeba mieć umięśnione ;)
lukasek86 pisze:Czy są w takim razie jakieś problemy z vn1500 starszymi niż 2003?
Ja mam z 1998r. jakoś odpukać jest ok.
Ponoć biorą więcej oliwy (u mnie nie bierze), gaźniki nie wtryski ( większe spalanie), plastikowa zębatka pompy oleju (może strzelić i wtedy rozpoławianie silnika)
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » śr gru 07, 2011

lukasek86 pisze:@fitter
Dzięki za zwrócenie uwagi na ogłoszenie Sheriffa. Ładne maszyny, ale ten czarny faktycznie poza moim zasięgiem. Co najwyżej biały gdybym jakoś mocno się rozciągnął :p. Tylko czy on nie jest od kobiety dla kobiety? ;) Pytanie retoryczne oczywiście :D.
Dzięki za słowa otuchy. Może ja też właśnie zacząłem swoją roczną przygodę z szukaniem swojego Vulcana ;).
.
hm... niby retoryczne, ale nie wytrzymam i napiszę ;) VN800 Clasic to motocykl dla każdego, bez względu na płeć, jak poobserwujesz Forum to zobaczysz że dużo osób jeździ na takowych, w większości mężczyzn! Motocykl Ani jest jak najbardziej godny uwagi - polecam

co do Forum - to jest coś takiego jak wyszukiwarka, jak masz interesujące Ciebie zagadnienie - wrzucasz w wyszukiwarkę i przeglądasz tematy :) :) :) :) :) :) :) :) mam nadzieję, że troszkę pomogłam ;)
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

lukasek86

Post autor: lukasek86 » śr gru 07, 2011

Dzidzia pisze: hm... niby retoryczne, ale nie wytrzymam i napiszę ;)

VN800 Clasic to motocykl dla każdego, bez względu na płeć, jak poobserwujesz Forum to zobaczysz że dużo osób jeździ na takowych, w większości mężczyzn! Motocykl Ani jest jak najbardziej godny uwagi - polecam
Hehe, to teraz się muszę przyznać, że z premedytacją tak napisałem mając nadzieję, że ktoś jednak zripostuje :p. Nie miałem oczywiście na myśli modelu, ten jak najbardziej obecnie chyba będę brał pod uwagę. Bardziej zastanawiałem się nad tym perłowym białym kolorem.

Awatar użytkownika
Piękny Marian
Posty: 172
Rejestracja: pt paź 21, 2011
Miejscowość: Kalisz
Motocykl: vn 900 custom
VROC: 34573

Post autor: Piękny Marian » śr gru 07, 2011

Witaj! :motorynka:

Ja zakupiłem 900 Custom-a i nie żałuję. Cenowo chyba poza zasięgiem, chociaż kto wie, ale czasami wystraczy podejść dobrze ojce i maszyna stoi w garażu.

To jest troszeczke tak jak z samochodami (i kobietami) - przy czym z motocyklami chyba łatwiej - są te o których się "maży" i są tek które się "ma" ;) Moja sugestia jest taka abyś poszukał classika i/lub customa gołego a potem sobie go ubierał i spełniał te młodzieńcze marzenia - bo chyba oto wtym wszystkim chodzi. Dozbieraj i kup naprawdę coś co wpadnie Ci w OKO!!!!

POZDRO.
by nasza radość trwała jak najdłużej

----AVATAR tymczasowy-----

Awatar użytkownika
Domel
Posty: 695
Rejestracja: sob lis 20, 2010
Miejscowość: Katowice
Motocykl: XX ;)
VROC: 0

Post autor: Domel » śr gru 07, 2011

lukasek86 pisze:
Dzidzia pisze: hm... niby retoryczne, ale nie wytrzymam i napiszę ;)

VN800 Clasic to motocykl dla każdego, bez względu na płeć, jak poobserwujesz Forum to zobaczysz że dużo osób jeździ na takowych, w większości mężczyzn! Motocykl Ani jest jak najbardziej godny uwagi - polecam
Hehe, to teraz się muszę przyznać, że z premedytacją tak napisałem mając nadzieję, że ktoś jednak zripostuje :p. Nie miałem oczywiście na myśli modelu, ten jak najbardziej obecnie chyba będę brał pod uwagę. Bardziej zastanawiałem się nad tym perłowym białym kolorem.
Na początku cześć :ok: , a teraz do tematu kolor- kwestia gustu, bo powiem szczerze, że ta biel na VN'ie Ani wygląda obłędnie (co prawda widziałem tylko na foto), stąd nie szufladkowałbym tego motoru jako decolowo dla kobiety, ponieważ wiele dragów też wychodziło białych :P. A w tym przypadku ta VN'a dodatkowo jest mocno dopieszczony o detale :) a te kosztują co też jest warte podkreślenia bo zakup motoru nigdy nie kończy się na wydatkach w postaci motor- serwis i jeżdzenie, bo człowiek cały czas szuka czegoś nowego czegoś ładnego i unikalnego. Wiem to po sobie :mrgreen: .

Ceny VN'ek jak widzisz mieszczą się praktycznie w każdym zakresie cenowym tzn. chcesz wydać 10 tys. to kupisz za 10 za 20tys. to kupisz za 20 nie ma problemu. Ja bym Ci polecił poszukać na początek coś mniejszego starszego ale bardziej zadbanego, bo niestety ale tu nie ma jak z autem, tu części kosztują znaaacznie więcej. Unikaj raczej "okazji" nikt za darmo nie odda Ci czegoś dobrego. Stąd VN'a o pojemności maks 800 to nie głupi wybór nie dość, że mało awaryjne, nie za lekkie, ekonomiczne a sprawia frajdę i przy okazji uczy pokory i szacunku do motorów.
Daj sobie czas na 1500 jeszcze będzie okazja, przynajmniej taka moja opinia :) Wiem to z własnego doświadczenia, do małych osób nie należę ze względu na wrost i wagę :P, ale parę przeróbek i jest git poważnie (przynajmniej mam nadzieję, że będzie git bo te przeróbki w większości zrobię w zimę więc zobaczymy ale jestem dobrej myśli) .

Kupisz zadbany model, będziesz go pieścił, czyścił dbał a gwarantuje Ci, że zrekompensuje Ci się oprócz bezawaryjnością to jeszcze niską utratą na wartości, więc potraktuj to też jako inwestycja na lata :P

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » czw gru 08, 2011

:) Witam :ok:

Awatar użytkownika
Dek
Posty: 665
Rejestracja: śr gru 07, 2011
Miejscowość: R.Śl.
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 35574

Post autor: Dek » czw gru 08, 2011

Witaj :ok:
Zawsze do Przodu !

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » pt gru 09, 2011

apropo Ani motocykla - kolor to biała perła, jest piękny i w rzeczywistości robi wrażenie nie tylko na obu pełłłłłciach :yeee:
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » pt gru 09, 2011

A powitac :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

lukasek86

Post autor: lukasek86 » wt gru 13, 2011

Ok, chyba mnie wszyscy przekonali do VN 800. Najważniejsze to aby nie trafić skarbonki. Jeśli za te pieniądze dużo łatwiej będzie cel osiągnąć z VN 800, to niech tak będzie. Ja i tak będę się cieszył :). A już na pewno dużo bardziej niż gdybym trafił jakiegoś sypiącego się VN 1500 :p.

A wie ktoś może jak z wulkanami jest na wyspach? Mam tam rodzinę i tak sobie myślę, że mógłbym sobie ich latem odwiedzić w Londynie i poszukać czegoś w tamtejszej okolicy. Przy okazji miałbym wycieczkę z powrotem do kraju :D. Czy może lepiej nie kombinować i szukać motorka w Polsce?

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » wt gru 13, 2011

lukasek86 pisze:A wie ktoś może jak z wulkanami jest na wyspach?
To pytanie do Krasnala.

Nabes

Post autor: Nabes » wt gru 13, 2011

Witoj :tube:
ja zaczalem swojom przygode od wrzesnia. Jak wiekszosc juz wie kupilem odrazu 1500. Tak jak koledzy wzpominali motocykl jest dosc ciezki. Ja mam ok 190 cm wzrostu i ok 105 kg i czuje wage, zwlaszcza przy manewrowaniu. Jak poszukasz na forum masz tam kilka fotek. Mam kolor perlowo czarny i fajnie to wyglada (jal dla mnie). Ktos wspominal ze najlepiej jest usiasc na motor i wtedy "tyłek" ci powie czy siedzis na wlasciwym czy tez nie. Ja tak mialem i dlatego jest 1500. Co to rady Jurka to Zeus faktycznie sprzedaje moto. Widzialem osobiscie i maszyna przepiekna....


Pozdrawiam i to widoku

Awatar użytkownika
Mastif
Posty: 206
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Świętochłowice
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: Mastif » śr gru 14, 2011

lukasek86 pisze:A wie ktoś może jak z wulkanami jest na wyspach?
Kiedyś oglądałem kilka motocykli sprowadzanych z UK, wszystkie miały jeden wspólny motyw - znacznie większa ilość korozji i rdzy niż motocykle z europy. Po prostu tam motocykle stoją przeważnie na ulicach czy pada deszcz czy nie.

Kasper
Posty: 2047
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: Białystok
Motocykl: Honda Varadero 1000XL
VROC: 0

Post autor: Kasper » śr gru 14, 2011

Andrew pisze:
lukasek86 pisze:A wie ktoś może jak z wulkanami jest na wyspach?
To pytanie do Krasnala.
Wiem jak jest z motocyklami sprowadzanymi z UK. Kolesie wyszukują motongi w UK ,a mój ........ transportuje je do Polski. W UK kosztują grosze , już w Polsce mają ceny rynkowe. Miałem okazję w magazynie obejrzeć 10-siątki motocykli z UK.
Panowie będę szczery - ZŁOM przez duże Z. Wszystkie moje dotychczasowe motocykle kupiłem w kraju. Takie moje doświadczenia.
Mój ojciec nie mówił jak żyć, po prostu pozwolił mi przyglądać się swojemu życiu.
Clarence Budington Kelland

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą