Post
autor: Andreas » ndz gru 18, 2011
kolego Szczepan nie wiem czy się interesujesz motocyklami bo jak tak. Kup sobie jakąś ładną książeczke ze zdjęciami a zakumasz o co chodzi. Pierwsze cruziery (szeroka kiera, głębokie błotniki, mięsiste opony ,podesty, wpprostowana pozycja jazdy )to nic innego jak indiany, hd, wla ,(nasz sokół) knackelheadhd- lata trzydzieste, chopery lata 60te, pierwsze electry lata 60. Czy japończycy nie zkopiowali tego stylu? zmniejszająć o połowe moc silników czy nomad nie nawiązuje do road kinga? vn 800choper to nie dyna hd? czy drifter to indian z lat 30tych? poco kopiować zacofane 40lat hd?, to poco w vn 2000 są popychacze zamiast łańcuchów, tak samo w wildstar? odpowiedz sobie poco wtedy w cruzierze robić łańcuchu rozrządu, po dwa wałki w głowicy , cztery zawory, chłodzenie wodą -chłodnica termostat , pompa wody, wpip elektroniki, (nieszczesna zebadka pompy olejowej) jak przy tej samej pojemnosci -dwa zawory na cylinder, popychacze, brak panewek(silnik na łożyskach igiełkowych)brak elektroniki masz dokładnie tyle samo koni? to poco to wszystko?
Ofszem hd to skostniała firma tylko wtedy czemu inni ją tak nasladują? nigdy nie byłem specjalnym fanem harleya , kawy zawsze mi się bardziej podobały, i vn 2000 chciałem wymienic na woyagera, ale wyszło tak jak wyszło, i jestem zadowolony, prostota budowy tego motocykla wali na kolana z pojemności 1500 mam 6km wiecej niz nomad a silnik prosty jak budowa cepa.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king