Kontrolka oleju - VN 2000
Kontrolka oleju - VN 2000
Sprawa wydaje się banalna. Jakieś 1000 km temu wymiana oliwy w silniku. Wlane 5 litrów. Stan zgadzał się i raczej nie ubywało. 6 grudnia ostatni wypad jako mikołaj. Powrót do garażu, czyszczonko przed zimą itp. Tak pomyślałem że jeszcze posłucham jak mruczy i odstawię na kołki. Po uruchomieniu silnika czerwona kontrolka oleju nie zgasła. Moto pochodziło chwilkę i nic. Sprawdziłem olej, wydawało się w normie, no może troszkę poniżej optymalnej ilości. Mała dolewka. Jeszcze jedna próba i ciągle kontrolka świeci się na czerwono. Dałem mu odpocząć i ostygnąć. Następnego dnia sytuacja się powtórzyła. Po uruchomieniu kontrolka cięgle świeci. Wiecie co z tym zrobić i co to może oznaczać?
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
Witaj
wydaje mi się że do silnika lałem 5,5litra oliwy, chociasz nie sadze zeby od tego się paliła to raczej kontrolka cisnienia a nie stanu oleju , moze cos z pompką oleju ? tam sa dwie
wydaje mi się że do silnika lałem 5,5litra oliwy, chociasz nie sadze zeby od tego się paliła to raczej kontrolka cisnienia a nie stanu oleju , moze cos z pompką oleju ? tam sa dwie
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
- Sheriff
- Posty: 1254
- Rejestracja: pt cze 11, 2010
- Miejscowość: Koog aan de Zaan
- Motocykl: Versys 1000 GT
- VROC: 30486
Jeśli to ciśnienie oleju a nie poziom może tu być winny filtr oleju. Ostatnio podczas wymiany w serwisie opowiadali mi o takim przypadku że zawiesił się filtr oleju Hilfo i od tego czasu wkładają te filtry tylko na życzenie klienta a normalnie tylko oryginalne Kawasaki. Jeśli mam rację to raczej nie uruchamiaj silnika bo filtr nie przepuszcza oleju no i czeka Cię kolejna wymiana olej plus filtr ale mogę się mylić mechanikiem nie jestem opowiadam tylko to co słyszałem.
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
Tokar to pewnie jest spowodowane ze zalałes go złym olejem serwisówka wyraznie podaje 10w40 syntetyk lub pół syntetyk , czemu wlałes 15w40 ? gestsze oleje leje sie do powietrzaków lub na ciepły klimat, teraz jest zimno i ze gęsty jest to pomka oleju moze nie wyrabia?
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
Kurde, znojomek - mój GUUUUURU. który jest przekozakiem wśród przekozaków znających się na vulcanach podpowiedział że tak będzie lepiej. Zresztą swojego VN 2000 też zalał taką samą oliwą i działa. zresztą dwa razy już swojego zalewał taką oliwą. Sprawdzałem i odpalałem moto dwa dni temu i wszystko OK, stan oliwy OK, kontrolka nie świeci. Tylko dlaczego świeciła wcześniej? Nie bardzo to rozumiem. Ale dajecie dużo do myślenia i chyba skoczę do garażu i wymienię oliwę :-).
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
ja jestem zdania że skoro producent zbudował swój silnik nie wazne czy kawasaki czy hd itd. to on wie najlepiej jaki powinien miec olej. taki czarodziej jeden z drugim kombinuje a moze wlać cos innego , mize bedzie lepiej, no tak może nic się nie zepsuje....
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
- Marmon
- Posty: 36
- Rejestracja: ndz kwie 10, 2011
- Miejscowość: Żyrardów
- Motocykl: Kawasaki VN 2000
- VROC: 0
Ja miałem podobną sytuację w YV2K i po wielu medytacjach okazało się, że ucieka mi płyn chłodniczy. Jednak tylko podczas jazdy (ciśnienie wyższe) więc kałuży w garażu nie miałem. Jest taka gumowa rurka pod miską na dole na której opaska zaciskowa była poluzowana. Mało płynu- silnik się gotował, lampka oleju lśniła. Teraz jest OK.
Kto jest online
Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości