Zapaliły się kontrolki
- Yamak
- Posty: 2335
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Przasnysz
- Motocykl: Vn 1500 Nostradamus
- VROC: 31253
Zapaliły się kontrolki
Wczoraj nagle zaświeciły się jednocześnie kontrolki oleju i temperatury.
Oleju w silniku jest idealnie, układ chłodzący sprawny.
Wydaje mi się, że walnął czujnik. Miał już ktoś z Wasz tym do czynienia?
Oleju w silniku jest idealnie, układ chłodzący sprawny.
Wydaje mi się, że walnął czujnik. Miał już ktoś z Wasz tym do czynienia?
Zarażony A1Vn1500
VROC #31253
Bike - Nostradamus
VROC #31253
Bike - Nostradamus
-
- Posty: 549
- Rejestracja: ndz kwie 11, 2010
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN1500 FI Classic
- VROC: 31381
Trochę dziwne, żeby oba na raz bez przyczyny poleciały. Spróbuj zdjąć przewód z czujnika ciśnienia oleju i zerknij co się dzieje z kontrolką. Mógłbyś jeszcze omomierzem sprawdzić sam czujnik - przy zdjętym przewodzie jedną z końcówek omomierza przyłożyć do czujnika, a drugą do masy i sprawdzić wartości zarówno przy zgaszonym jak i odpalonym silniku. Jak się nie zmienią, to czujnik padł, a jeżeli się zmienią to zwarcie w instalacji. Tak samo należałoby zrobić z czujnikiem temperatury.
-
- Posty: 549
- Rejestracja: ndz kwie 11, 2010
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN1500 FI Classic
- VROC: 31381
A tak wygląda na obrazku
http://img695.imageshack.us/i/switchq.jpg/
http://img695.imageshack.us/i/switchq.jpg/
- MUKA
- Posty: 8374
- Rejestracja: wt maja 25, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
- VROC: 0
Tu do czujnika temp. wody i czujnika temp. pow.
Czujnik temp. znajduje się przy termostacie.
A termost. przy wlewie płynu, pod zbirn. paliwa.
Inlet Air Temperature Sensor:
Resistance 5.4 ∼6.6 kΩ at 0°C (32°F)
2.26 ∼2.86 kΩ at 20°C (68°F)
0.29 ∼0.39 kΩ at 80°C (176°F)
Water Temperature Sensor:
Resistance 2.162 ∼3.112 kΩ at 20°C (68°F)
0.785 ∼1.049 kΩ at 50°C (122°F)
0.207 ∼0.253 kΩ at 100°C (212°F)
Tu termostat jakby co
Thermostat Valve Opening Temperature
58 ∼62°C (136 ∼144°F)
no i olej czujnik
Oil Pressure
Standard: 340 ∼440 kPa (3.5 ∼4.5 kgf/cm², 50 ∼64
psi) @ 2 000 r/min (rpm), oil temperature
90°C (194°F)
gwint typowy do wkręcania miernika ciśnienia
Czujnik temp. znajduje się przy termostacie.
A termost. przy wlewie płynu, pod zbirn. paliwa.
Inlet Air Temperature Sensor:
Resistance 5.4 ∼6.6 kΩ at 0°C (32°F)
2.26 ∼2.86 kΩ at 20°C (68°F)
0.29 ∼0.39 kΩ at 80°C (176°F)
Water Temperature Sensor:
Resistance 2.162 ∼3.112 kΩ at 20°C (68°F)
0.785 ∼1.049 kΩ at 50°C (122°F)
0.207 ∼0.253 kΩ at 100°C (212°F)
Tu termostat jakby co
Thermostat Valve Opening Temperature
58 ∼62°C (136 ∼144°F)
no i olej czujnik
Oil Pressure
Standard: 340 ∼440 kPa (3.5 ∼4.5 kgf/cm², 50 ∼64
psi) @ 2 000 r/min (rpm), oil temperature
90°C (194°F)
gwint typowy do wkręcania miernika ciśnienia
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.
Wiem że w starszych Vulcanach występował problem z ciśnieniem oleju spowodowany tym, że Kawasaki montowało zębatkę napędzająca pompę, która była wykonana z.. tworzywa. Zębatka nie wytrzymywała obciążeń i temperatury i szlag ja trafiał. Oby to nie było to - żeby ją wymienić z tego co pamiętam należy rozpołowić silnik.
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości