Ku przestrodze
- Chopper1993
- Posty: 147
- Rejestracja: śr lut 01, 2012
- Miejscowość: Poznań (Czerwonak)
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 750
- VROC: 0
- kasper junior
- Posty: 158
- Rejestracja: sob lis 19, 2011
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: Vulcan 1500/Marauder 125 (angry steed)
- VROC: 0
- SAURO
- Posty: 2157
- Rejestracja: pn maja 03, 2010
- Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 30956
Zostawiam bez komentarza
http://moto.wp.pl/kat,92714,title,Posci ... omosc.html
http://moto.wp.pl/kat,92714,title,Posci ... omosc.html
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
W sumie to też jest ku przestrodze, nawet jak się narozrabia to nie zawsze ujdzie to na sucho
http://www.radiogdansk.pl/index.php/wia ... iwany.html
http://www.radiogdansk.pl/index.php/wia ... iwany.html
- SAURO
- Posty: 2157
- Rejestracja: pn maja 03, 2010
- Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 30956
Jestem porażony głupotą tych policjantów i sądu
http://www.fakt.pl/Zabrali-prawo-jazdy- ... 797,1.html
http://www.fakt.pl/Zabrali-prawo-jazdy- ... 797,1.html
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ
- Andrzej
- Posty: 1955
- Rejestracja: pn kwie 05, 2010
- Miejscowość: Nadarzyn
- Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
- VROC: 31877
Niestety (a może stety) nie jest to gazeta której można by bezgranicznie zawierzyć ale historia faktycznie kuriozalna. Dobrze że go nie zastrzelili jak przyszedł pieszo za ukrywanie dowodów na przykładSAURO pisze:Jestem porażony głupotą tych policjantów i sądu
http://www.fakt.pl/Zabral...y,153797,1.html
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ...
- adamli
- Posty: 1562
- Rejestracja: pn sie 08, 2011
- Miejscowość: zielonka k/w-wy
- Motocykl: VN 1600 Nomad
- VROC: 34189
Andrzej pisze: Niestety (a może stety) nie jest to gazeta której można by bezgranicznie zawierzyć ale historia faktycznie kuriozalna. Dobrze że go nie zastrzelili jak przyszedł pieszo za ukrywanie dowodów na przykład
Dobrze ,że nie obciążyli go kosztami dojazdu na działkę
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ~~~~
VROC: 34189 tel. 511616633
VROC: 34189 tel. 511616633
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Ciekawy artykuł:
http://motoryzacja.interia.pl/motocykle ... 92247,3017
Ostatni akapit jest b. ważny.
Komentarzy nie warto czytać, są głupkowate,w dużej części, jak zazwyczaj.
http://motoryzacja.interia.pl/motocykle ... 92247,3017
Ostatni akapit jest b. ważny.
Komentarzy nie warto czytać, są głupkowate,w dużej części, jak zazwyczaj.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
Wydrukuję i dam do przeczytania wszystkim, którzy "dziwnie" na mnie patrzyli gdy parę lat temu po długiej przerwie kupiłem motocykl. O komentarzach jak długo pożyję i co ze mnie ktoś dostanie nie wspomnę.
"Wsiądźcie na motocykle i jedźcie tak długo, aż zrozumiecie o co w tym wszystkim chodzi" - Gang Dzikich Wieprzy
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
Artykuł ukazujący prawdę. Tylko co zrobić aby to zmienić? Ja myślę pierwsza najważniejsza rzecz, kierowcy puszek ZGAŚCIE ŚWIATŁA ! Zapalone swiatła w autach wcale nie zwiększają bezpieczeństwa na drogach, a zmniejszają widoczność motocykli. Kilka krajów wycofało się chyba z tego durnego przepisu. Czy nie mozna prześledzić statystyk wypadków w tych krajach, porównać i zrobić podobnie? Czy lobby producentów żarówek jest tak silne że nie ma na nich siły? Czy o to chodzi? - http://www.youtube.com/watch?v=QPPW8KM7eEUmirad pisze:Ciekawy artykuł:
http://motoryzacja.interia.pl/motocykle ... 92247,3017
Ostatni akapit jest b. ważny.
Komentarzy nie warto czytać, są głupkowate,w dużej części, jak zazwyczaj.
My motocyklisci chcemy żyć!
- Brein
- Posty: 2242
- Rejestracja: czw maja 06, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Dniepr MT12
- VROC: 32244
Długi Lechu - przyznam, że bardzo mnie zaskoczyłeś.
Wytłumacz mi proszę w jaki sposób (według Ciebie) brak świateł w samochodach zwiększy bezpieczeństwo?
Przyznam, że ja osobiście jadąc autem lub motocyklem największy problem mam z tymi, co świateł nie zapalają. Nie jestem w stanie szybko ocenić prędkości takiego "cichociemnego" i dla mnie to właśnie brak świateł stanowi zagrożenie.
Dlatego będę wdzięczny za przedstawienie Twojej argumentacji.
Wytłumacz mi proszę w jaki sposób (według Ciebie) brak świateł w samochodach zwiększy bezpieczeństwo?
Przyznam, że ja osobiście jadąc autem lub motocyklem największy problem mam z tymi, co świateł nie zapalają. Nie jestem w stanie szybko ocenić prędkości takiego "cichociemnego" i dla mnie to właśnie brak świateł stanowi zagrożenie.
Dlatego będę wdzięczny za przedstawienie Twojej argumentacji.
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
Tak mi się wydaje że gdyby światła były obowiązkowe tylko w motocyklach to nieuważni kierowcy puszek byliby bardziej wyczuleni na niebezpieczeństwo. Często dochodzi do wypadków na skutek wymuszenia pierwszeństwa przez auta. Wiadomo że motocykle zwłaszcza szlifierki poruszają się szybko, kierowcy aut zapominają o motocyklistach po przerwie zimowej. Nie oceniają dokładnie drogi i czasu jadącego motocykla. Ja bym nawet nakazał motocyklom jazdę na światłach drogowych w dzień aby nawet ślepaki dostrzegły jednoślady.
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Pojedyncze światło motocykla jest trudne do zauważenia na tle świateł samochodów (to tak w skrócie).Brein pisze:Długi Lechu - przyznam, że bardzo mnie zaskoczyłeś.
Wytłumacz mi proszę w jaki sposób (według Ciebie) brak świateł w samochodach zwiększy bezpieczeństwo?
Wyłączenie świateł poprawiłoby bezpieczeństwo motocyklistów i rowerzystów.
Wielu z nas np. w słoneczny dzień na trasie jeździ na "długich".Nigdy mi to nie przeszkadzało i uważam ze to poprawia bezpieczeństwo motocyklistów, jedno spojrzenie w lusterko i wiadomo ze moto jedzie.
Więcej w temacie masz tu:
http://dadrl.pl/
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
Najgorsze jest to, że wiadomo było o tym przed wprowadzeniem u nas obowiązku.Pantani pisze:http://dadrl.pl/
Komuś się coś przywidziało, innemu opłacało i "uszczęśliwiono" wyborców kosztami i niedogodnościami. Kiedyś nazywało się to sabotażem, teraz polityką: "wiemy lepiej". Dyktaturę ciemniaków zastąpiliśmy dyktaturą hien.
Jednakże wydaje mi się, że główna przyczyna takiej ilości wypadków leży w niedorozwiniętej infrastrukturze drogowej przede wszystkim. Popatrzcie na te lokalne i krajowe drogi: kiepskie lub niedorzeczne oznakowanie, złe łuki i pochylenie zakrętów, kompletnie "niewidoczne" skrzyżowania, dziury i garby. Brak pieniędzy widać na drogach wszędzie, nawet na nowych drogach gdzie oznakowanie jest na poziomie minimum minimorum. W rezultacie podróż 200 km w nie prestiżowym kierunku znaczy 4 godziny jazdy. Nic dziwnego, że wielu nadrabia jak może, aby wyrobić wyśrubowane "targety".
Nic się nie zmieni bez realnego rozwoju gospodarczego, teraz dzielimy biedę i nie liczmy, że coś się zmieni. Trzeba ładować kasę w bardziej wrażliwe resorty np. zdrowia czy zus. Może jeszcze parę stadionów, galerii handlowych, ale kasy na drogi nie będzie. Widzę co się dzieje z dłuższej perspektywy niż większość z Was. Całe setki kilometrów dróg są w takim stanie w jakim za komuny wyłączało się z ruchu jako nie przejezdne - to nie jest przesada.
Dlatego apeluję do wszystkich motocyklistów, aby mieli mózg na właściwym miejscu, oczy na szypułkach i ustawili sobie taki margines bezpieczeństwa, aby zawsze starczał. Nawet na zachodzie klasycy zalecają 12 sekund przewidywania. Niestety, aby przeżyć musimy często myśleć za innych użytkowników dróg, a jak podano w artykule szanse na przeżycie kolizji są 50x mniejsze niż w puszce.
Światła to drobny element w problemie.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Austriacy wprowadzili nakaz, zbaczyli że niewiele się zmienia i wycofali się z tego pomysłu a u nas brną w to dalej.
Może teraz jak światła dzienne stały się popularne, spadnie zużycie normalnych żarówek to wycofają się z pomysłu.
Kiedyś tylko na trasach jeździło sie na światłach i było dobrze a mieście po co świecić sobie w korku???
A moto zawsze ze światłem i zawsze można było się domyślać że to moto jedzie albo nadgorliwy samochodziarz z jedną żarówką
Może teraz jak światła dzienne stały się popularne, spadnie zużycie normalnych żarówek to wycofają się z pomysłu.
Kiedyś tylko na trasach jeździło sie na światłach i było dobrze a mieście po co świecić sobie w korku???
A moto zawsze ze światłem i zawsze można było się domyślać że to moto jedzie albo nadgorliwy samochodziarz z jedną żarówką
- Brein
- Posty: 2242
- Rejestracja: czw maja 06, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Dniepr MT12
- VROC: 32244
Wydaje mi się że problemem nie jest to, czy są światła, czy nie.
Skoro świeci - znaczy jedzie. A to czy auto, czy nie - nie ma większej różnicy - uważać trzeba na oba.
Statystycznie motocykliści jeżdżą szybciej i tu jest problem.
Jeśli my motocykliści nie przestaniemy "zapi**lać" to nawet latarnia morska na kasku nas nie uratuje.
http://www.youtube.com/watch?v=HT666XwJ ... r_embedded
Rozwaga i metoda ograniczonego zaufania są najważniejsze.
Pozdrawiam
Skoro świeci - znaczy jedzie. A to czy auto, czy nie - nie ma większej różnicy - uważać trzeba na oba.
Statystycznie motocykliści jeżdżą szybciej i tu jest problem.
Jeśli my motocykliści nie przestaniemy "zapi**lać" to nawet latarnia morska na kasku nas nie uratuje.
http://www.youtube.com/watch?v=HT666XwJ ... r_embedded
Rozwaga i metoda ograniczonego zaufania są najważniejsze.
Pozdrawiam
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Piękna inicjatywa i tragiczny koniec
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Tu oficjalna strona: http://www.xpresstour.pl/
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/ ... ,id,t.html
Tu oficjalna strona: http://www.xpresstour.pl/
Kto jest online
Jest 50 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 50 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości