Lightbary EN 500
Lightbary EN 500
Witam serdecznie jak w temacie chodzi mi o Lightbary do EN 500 nabyłem niedawno takie moto i mażą mi się dodatkowe lampy do tego ale jak patrzyłem ile kosztują dedykowane mocowania to mi się gorąco zrobiło. I tu pada pytanie:
Czy znacie jakiś sposób zamocowania czy też zrobienia mocowań który nie kosztuje 1/4 wartości moto????
Czy znacie jakiś sposób zamocowania czy też zrobienia mocowań który nie kosztuje 1/4 wartości moto????
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
Hej
Ja na allegro widziałem komplet do naszego Vulcanica za 270 zł -mocowanie +2 lapy . Wydaje mi się, że cena nie jest zła, zwłaszcza, że same, w miare porządne lampy to ok 15 zł wydatek.
Jeśli chcesz to w weekend mogę Ci zrobić zdjęcie mojego mocowania i coś na wzór sobie dorobisz...
Ja na allegro widziałem komplet do naszego Vulcanica za 270 zł -mocowanie +2 lapy . Wydaje mi się, że cena nie jest zła, zwłaszcza, że same, w miare porządne lampy to ok 15 zł wydatek.
Jeśli chcesz to w weekend mogę Ci zrobić zdjęcie mojego mocowania i coś na wzór sobie dorobisz...
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
O to z tymi fotkami to mi się podoba a 270pln to na razie nie mam bo kupiłem moto i cały ekwipunek do niego dwa razy kask, kurtka raz spodnie śliniak i kominiarki i to mnie trochę zabolało finansowo więc kombinuję coby zrobić to jak najtaniej bo czekają mnie jeszcze sakwy.Jeśli chcesz to w weekend mogę Ci zrobić zdjęcie mojego mocowania i coś na wzór sobie dorobisz...
Rejestracja i ubezpieczenie też już za mną, zostało powymieniać płyny chodź się zastanawiam czy to robić
bo według sprzedającego (a był to prywatny użytkownik nie handlarz) wszystkie płyny wymieniał w zeszłym roku. W sumie nie miał powodu żeby kłamać ale rachunków też nie miał.
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
Wzeszłym roku... czyli według mnie wymagają wymiany...
Jestem w podobnej sytuacji, sprzedający zapewniał mnie, że wszystko wymienione, ale... olej jest ciemny, zaglądałem do płynu chłodniczego-też jakiś niezbyt świerzy, więc postanwiłem odłożyć pare zł i powymieniac.
Do mojego 97 rok znalazłm u siebie olej motul 5100 z filtrem za 130 zł
zamówiłem też świece i fajki w Kawasaki 2X14 za świece i 2X19 za fajki NGK.
Dodatkowo zajrzałem do filtru powietrza... nie ma co czyścić, w serwisie Kawy orginał powiedzieli mi 110 zł a zamiennik za 46 więc domówiłem zaminnik.
Dodatkowo płyn hamulcowy i chłodniczy to koszt 20 zł więc zdecydowałem się też wymienić-oczywiście samemu, dzięki otrzymanym od kolegów instrukcją i serwisówką jak i nieocenioną pomoc Forumowiczów!!!
Jeszcze się zastanawiam nad czyszczeniem gaźników, bo troszke kosztuje....
No i regulacja zaworów by chyba załatwiła wszystkie sezonowe wymiany i nastawy...
A który masz rocznik swojego Vulcanica?
Jestem w podobnej sytuacji, sprzedający zapewniał mnie, że wszystko wymienione, ale... olej jest ciemny, zaglądałem do płynu chłodniczego-też jakiś niezbyt świerzy, więc postanwiłem odłożyć pare zł i powymieniac.
Do mojego 97 rok znalazłm u siebie olej motul 5100 z filtrem za 130 zł
zamówiłem też świece i fajki w Kawasaki 2X14 za świece i 2X19 za fajki NGK.
Dodatkowo zajrzałem do filtru powietrza... nie ma co czyścić, w serwisie Kawy orginał powiedzieli mi 110 zł a zamiennik za 46 więc domówiłem zaminnik.
Dodatkowo płyn hamulcowy i chłodniczy to koszt 20 zł więc zdecydowałem się też wymienić-oczywiście samemu, dzięki otrzymanym od kolegów instrukcją i serwisówką jak i nieocenioną pomoc Forumowiczów!!!
Jeszcze się zastanawiam nad czyszczeniem gaźników, bo troszke kosztuje....
No i regulacja zaworów by chyba załatwiła wszystkie sezonowe wymiany i nastawy...
A który masz rocznik swojego Vulcanica?
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Płyny i filtry bym wymienił, jedynie nad filtrem powietrza bym się zastanowił jeśli jest ok.
W zasadzie przy ENie sam jesteś w stanie wszystko wymienić a przyjemność z tego niesamowita
Co do Lightbarów. Gdybym miał wybierać pomiędzy nimi a płynami/filtrami to zawsze wybiorę te drugie.
Powodzenia i do zobaczenia na szlaku
W zasadzie przy ENie sam jesteś w stanie wszystko wymienić a przyjemność z tego niesamowita
Co do Lightbarów. Gdybym miał wybierać pomiędzy nimi a płynami/filtrami to zawsze wybiorę te drugie.
Powodzenia i do zobaczenia na szlaku
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej
jeśli o mnie chodzi to z filtrem powietrza nie mam wyboru bo gągka się wypie a szkoda syfu do gaźnika ładować....
Kuba a może wiesz, czy regulować zawory należy na ciepłym czy zimnym silniku:>???
Kuba a może wiesz, czy regulować zawory należy na ciepłym czy zimnym silniku:>???
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
Nie no w żadnym wypadku nie stawiam Lightbarów ponad płynami bo płyny i filtry to podstawa tyle że na chwilę obecną nie mam nawet jak do niego zaglądnąć bo zimno jak cholera a ja mam nie ogrzewany garage więc muszę poczekać aż się choć trochę ociepli wtedy wezmę się za wymianę bo w końcu od tego zależy żywotność mojej ENeczki.kazuhira pisze: Co do Lightbarów. Gdybym miał wybierać pomiędzy nimi a płynami/filtrami to zawsze wybiorę te drugie.
A pytanie o Lightbary to fanaberia, chcę je mieć ale nie za wszelką cenę
Pozrowionka
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Chucherek pisze:jeśli o mnie chodzi to z filtrem powietrza nie mam wyboru bo gągka się wypie a szkoda syfu do gaźnika ładować....
Kuba a może wiesz, czy regulować zawory należy na ciepłym czy zimnym silniku:>???
Nie no w takim wypadku wymiana filtra bezwzględna, a mocno koledze tem filter benzyną waniajet?
Retoryczne pytanie o ten luz ale proponuję odwołać się do manuskryptu technicznego, który wskaże odpowiednią wartość przy odpowiednich warunkach
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Na dobrej drodze jestem ale ciężko mi idzie się z nim rozstawać. Sentyment mamChucherek pisze:benzyną nie bardzo, ale przy dotknięciu sypie się gąbka...
Pozbyłeś się Swojegu mniejszego cuda ?
A Ty brachu kiedy opis i avatar zmienisz ... mnie już żyć nie dalifitter pisze:Jeśli nie masz manuskryptu to daj znać - jeszcze gdzieś zalega na twardzielu
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej
- fitter
- Posty: 3035
- Rejestracja: pn lut 14, 2011
- Miejscowość: Szczecin
- Motocykl: VN900LT '10
- VROC: 33352
Jak sprzedam to zmienię - na razie mam obakazuhira pisze:A Ty brachu kiedy opis i avatar zmienisz
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"
no no tylko, że ja nie miałem nigdy malucha ;]
Ale kolega-zawodowy mechanior samochodowy powiedział, że jeśli tylko będe miał wartości luzów to damy rade ustawić.
Jeszcze jedno pytanko do Was, a mianowicie jak spóścić płyn chłodniczy z układu... podobno jest jakaś śróbka tajemnicza ?
Ale kolega-zawodowy mechanior samochodowy powiedział, że jeśli tylko będe miał wartości luzów to damy rade ustawić.
Jeszcze jedno pytanko do Was, a mianowicie jak spóścić płyn chłodniczy z układu... podobno jest jakaś śróbka tajemnicza ?
Pamiętaj o innych zanim pomyślisz o sobie...
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
____________________
Honda Rebel-była
okres wczesnego narzeczeństwa
Gilera Cougar-jest
Kawasaki EN 500 97r-jest
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Śrubka tajemnicza jest na silniku a konkretnie prawa strona pod pedałem hamulca do spuszczenia płynu z całego układu z samej chłodnicy to proponuje odkręcić wąż na dole chłodnicy. Jeśli chodzi o luzy zaworowe to zerknę i podam wartości o nie pamiętam.Chucherek pisze:no no tylko, że ja nie miałem nigdy malucha ;]
Ale kolega-zawodowy mechanior samochodowy powiedział, że jeśli tylko będe miał wartości luzów to damy rade ustawić.
Jeszcze jedno pytanko do Was, a mianowicie jak spóścić płyn chłodniczy z układu... podobno jest jakaś śróbka tajemnicza ?
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
Kto jest online
Jest 4 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości