Ufff... sprawdziłem i na szczęście okazało się że trochę nakłamałem - nie trzeba rozpoławiać. Wystarczy zdemontować sprzęgło.Abramsm1a1 pisze:Dawać tu wszelkie info
Tu więcej info: http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg.html
Ufff... sprawdziłem i na szczęście okazało się że trochę nakłamałem - nie trzeba rozpoławiać. Wystarczy zdemontować sprzęgło.Abramsm1a1 pisze:Dawać tu wszelkie info
MUKA pisze:Na skrzynkę wysłałem serwisówke z stronami do pompy.(Kawasaki VN1500 Classic_98 Service Manual)
Warto zajrzeć tu:
ENGINE LUBRICATION SYSTEM 6.3
6.4 ENGINE LUBRICATION SYSTEM
8.10 CRANKSHAFT/TRANSMISSION
4 zdjęcie od góry
Ale ja zanim bym zdemontował sprzęgło to wykręcił bym czujnik oleju i wkręcił w to miejsce miernik ciśnienia i sprawdził bym ciśnienie.
Oil Pressure
Standard: 340 ∼440 kPa (3.5 ∼4.5 kgf/cm², 50 ∼64
psi) @ 2 000 r/min (rpm), oil temperature
90°C (194°F)
Abrams brawo ten link http://www.vroc.org/faq/jopg/jopg.html
jest bardzo przydatny.