Lightbary EN 500
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Wartości luzu masz w manualu co go kolega dostał na początku wątkuChucherek pisze:no no tylko, że ja nie miałem nigdy malucha ;]
Ale kolega-zawodowy mechanior samochodowy powiedział, że jeśli tylko będe miał wartości luzów to damy rade ustawić.
Jeszcze jedno pytanko do Was, a mianowicie jak spóścić płyn chłodniczy z układu... podobno jest jakaś śróbka tajemnicza ?
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej
A tak wracając do tematu...
... to może macie jeszcze inne pomysły na te mocowania bo widzę że temat z lekka zboczył na inne tory.
Będę wdzięczny za każde propozycje.
Będę wdzięczny za każde propozycje.
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
Musze skoczyć do garage i popatrzeć ale pomysł świetny.Orzech_ pisze:Najprostsze rozwiązanie nierzucające się w oczy, EN 500 ma trochę inne lagi ale myślę że tez się da:
Powiedz mi tylko jak ze sztywnością konstrukcji lampy nie skaczą
za bardzo od wibracji wstrząsów itp???
PS: Konrad z tym spamem to mi nie przeszkadza nie chciałem nikogo upominać tylko nakierować wątek na pierwotny wątek
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Jak nie przesadzisz z długością to nie będzie takich problemów, gruby i sztywny kawałek kwasówki powinien rozwiać wszelkie niedogodnościMadfood pisze:Musze skoczyć do garage i popatrzeć ale pomysł świetny.
Powiedz mi tylko jak ze sztywnością konstrukcji lampy nie skaczą
za bardzo od wibracji wstrząsów itp???
Zastanawiałem się też na lightbarach montowanych na lagach ale na zasadzie uchwytu-obejmy
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
To nie jest zły pomysł tylko nie mogę znaleźć lamp z poziomym mocowaniem albo regulowanym, chodzi o to że jak założysz obejmę to masz otworek poziomo, a większość lamp ma śrubę mocującą pionowo.Orzech_ pisze: Zastanawiałem się też na lightbarach montowanych na lagach ale na zasadzie uchwytu-obejmy
Ale myślę, że to kwestia poszukania
Veni, Vidi, Vici i co dalej???
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
ale sama lampa tez nie musi być przykręcona bezpośrednio do obejmy, zawsze można pójść na łatwiznę i wziąć kawałek jakiegoś kątownika z kawasówki albo wyciąć i skręcić o 90 stopni kawał grubej blachy, mogło by wyglądać ciekawie. Tylko zastanawiam się czy go takiej operacji nie potrzeba już usług kowala
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Kto jest online
Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość