Kawasaki EN 450 LTD
Kawasaki EN 450 LTD
Witam,
Jestem (puki co) szczęśliwym posiadaczem tego motocykla z roku 86'. Motocykl działa normalnie ale mam problem. W garach coś stuka cały czas jakby o obudowe, zanika to np. przy 3tys. obrotów. Jest to ewidentny stuk metalu o metal. Zastanawiam się czy to nie jest łańcuszek rozrządu :|. Mam jeszcze jeden problem, otóż gdy zapale motor na zimnym silniku działa on na jednym garze, gdy wkręce go na obroty to po chwili zaczyna być już normalnie. Czym to może być spowodowane? Zamierzam również wymienić olej na Motul 5100 dobrze wam znany, kiedyś brat zalał mineralny taki jak do samochodów :O, ile muszę wlać tego oleju, żeby go zaspokoić? bo nie wiem ile mam kupić , szukam jeszcze tylnego lewego kierunkowskazu, ponieważ mam urwany. Szukałem kierunku na allegro itp., i widzę, że wszędzie jest jeden rozmiar kierunkowskazu, a ja z tyłu mam dłuższe kierunki niż z przodu. Długość przedniego to około 14cm a tylnego około 17, także widać różnice, może posiada ktoś z was kierunkowskaz lewy tylni na sprzedaż, jeśli nic nie znajdę to będę musiał zamówić dwa, co wciąga mnie w kolejne koszty :|
pozdrawiam wszystkich motocyklistów!
lewa w góre..
edit: Jeszcze jedno, mianowicie 50km zablokowane do x (x∈R; x < 50), jakieś inne sposoby poza wymianą podzespołów?
Jestem (puki co) szczęśliwym posiadaczem tego motocykla z roku 86'. Motocykl działa normalnie ale mam problem. W garach coś stuka cały czas jakby o obudowe, zanika to np. przy 3tys. obrotów. Jest to ewidentny stuk metalu o metal. Zastanawiam się czy to nie jest łańcuszek rozrządu :|. Mam jeszcze jeden problem, otóż gdy zapale motor na zimnym silniku działa on na jednym garze, gdy wkręce go na obroty to po chwili zaczyna być już normalnie. Czym to może być spowodowane? Zamierzam również wymienić olej na Motul 5100 dobrze wam znany, kiedyś brat zalał mineralny taki jak do samochodów :O, ile muszę wlać tego oleju, żeby go zaspokoić? bo nie wiem ile mam kupić , szukam jeszcze tylnego lewego kierunkowskazu, ponieważ mam urwany. Szukałem kierunku na allegro itp., i widzę, że wszędzie jest jeden rozmiar kierunkowskazu, a ja z tyłu mam dłuższe kierunki niż z przodu. Długość przedniego to około 14cm a tylnego około 17, także widać różnice, może posiada ktoś z was kierunkowskaz lewy tylni na sprzedaż, jeśli nic nie znajdę to będę musiał zamówić dwa, co wciąga mnie w kolejne koszty :|
pozdrawiam wszystkich motocyklistów!
lewa w góre..
edit: Jeszcze jedno, mianowicie 50km zablokowane do x (x∈R; x < 50), jakieś inne sposoby poza wymianą podzespołów?
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Witam, przede wszystkim zapraszam Cię do powitalni, grzeczność by tego nakazywała.
Co do stuków w cylindrach, to wątpię w łańcuch, chyba że naprawdę był by już strasznie luźny i wpadał w takie wibrację, łańcuch idzie miedzy cylindrami i jeśli był by naprawdę bardzo zaniedbany napinacz wysunięty na max to w sumie istnieje taka możliwość, mógł też przeskoczyć i z przestawionym rozrządem też będą takie jaja. Musisz zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić położenie wałków i wału czy wszystko zgadza się na znakach, jeśli będziesz zainteresowany to wyśle Ci serwisówki jak się za to zabrać.
Co do palenia na jeden cylinder, to przede wszystkim czyszczenie, regulacja i synchro gaźników na początek. Przestawiony rozrząd też może mieć wpływ.
Oleju wchodzi niecałe 4L.
Co do stuków w cylindrach, to wątpię w łańcuch, chyba że naprawdę był by już strasznie luźny i wpadał w takie wibrację, łańcuch idzie miedzy cylindrami i jeśli był by naprawdę bardzo zaniedbany napinacz wysunięty na max to w sumie istnieje taka możliwość, mógł też przeskoczyć i z przestawionym rozrządem też będą takie jaja. Musisz zdjąć pokrywę zaworów i sprawdzić położenie wałków i wału czy wszystko zgadza się na znakach, jeśli będziesz zainteresowany to wyśle Ci serwisówki jak się za to zabrać.
Co do palenia na jeden cylinder, to przede wszystkim czyszczenie, regulacja i synchro gaźników na początek. Przestawiony rozrząd też może mieć wpływ.
Oleju wchodzi niecałe 4L.
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Jest dokładnie tak jak pisze Orzech łańcuch raczej nie ale uważaj u nie było podobnie i za chwilę łańcuch się urwał a wszystko przez to że na jednym z wałków rozrządu odkręciło i przekosiło się koło więc proponuję zdjąć pokrywę i zweryfikować czy to nie właśnie ten problem. Palenie na jeden gar - czyszczenie i regulacja gaźników powinno problem usunąć, oleju wchodzi dokładnie 3,4l. Co do odblokowania proponuję poszukać na allegro gaźników od GPZ500, KLE500, ER5 lub EN500.
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Tak, da się, a nawet nie da się inaczej - w misce na dole jest korek który do tego służy
Jeśli nic nie uległo uszkodzeniu (zawory) to koszt samego łańcucha 250-300zł
Jeśli nic nie uległo uszkodzeniu (zawory) to koszt samego łańcucha 250-300zł
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
- Painkiller
- Posty: 504
- Rejestracja: czw sie 18, 2011
- Miejscowość: wRock...
- Motocykl: Kawa VN800 A
- VROC: 34211
Kto jest online
Jest 20 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 20 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości