VN2000 -custom drag- przebieg prac
Dzisiaj znowu wygospodarowałem trochę czasu żeby popracować na motocyklem.
Kilka dni temu przy pomocy lasera i poziomnicy pomierzyłem ustawienie koła i wyszło mi że muszę w sumie poszerzyć wahacz o 26mm - lewa strona 16 prawa 10
Dorobiłem nową oś tylnego koła -pręt 20mm c45 powierzchniowo utwardzony do około 60HRC z miękkim rdzeniem.
Dorobiłem tez podkładkę dystansową pod tylne koło pasowe i nowe szpilki.
Dzisiaj pociąłem wahacz i poszerzyłem go używając dotoczonych elementów wpasowując je w rury wahacza i pospawałem wszystko do kupy.
Wciąż muszę delikatnie zmodyfikować ramę - nic poważnego, przyciąć trochę dól i przeszlifować prawą stronę aby poszerzony wahacz mieścił się - modyfikacje kosmetyczne nie mające wpływu na konstrukcje nośną ramy.
Kilka fotek z przebiegu prac.
Krzysztof
Kilka dni temu przy pomocy lasera i poziomnicy pomierzyłem ustawienie koła i wyszło mi że muszę w sumie poszerzyć wahacz o 26mm - lewa strona 16 prawa 10
Dorobiłem nową oś tylnego koła -pręt 20mm c45 powierzchniowo utwardzony do około 60HRC z miękkim rdzeniem.
Dorobiłem tez podkładkę dystansową pod tylne koło pasowe i nowe szpilki.
Dzisiaj pociąłem wahacz i poszerzyłem go używając dotoczonych elementów wpasowując je w rury wahacza i pospawałem wszystko do kupy.
Wciąż muszę delikatnie zmodyfikować ramę - nic poważnego, przyciąć trochę dól i przeszlifować prawą stronę aby poszerzony wahacz mieścił się - modyfikacje kosmetyczne nie mające wpływu na konstrukcje nośną ramy.
Kilka fotek z przebiegu prac.
Krzysztof
Prace powoli posuwają sie na przód
Dostałem w tym tygodniu surówki błotników - muszę dospawać boczne "fartuchy" i zacząłem kombinować z mocowaniem - tylny ma być do wahacza przy kole.
Odebrałem tez moto od tokarza który dorabiał przednie koło pasowe - zaciągnąłem cały motocykl do niego bo nie chciałem wymontowywać wałka zdawczego, a chciałem żeby wielowypust był ciasno spasowany w nowym kole.
Jak zwykle trochę zdjęć
Krzysztof
Dostałem w tym tygodniu surówki błotników - muszę dospawać boczne "fartuchy" i zacząłem kombinować z mocowaniem - tylny ma być do wahacza przy kole.
Odebrałem tez moto od tokarza który dorabiał przednie koło pasowe - zaciągnąłem cały motocykl do niego bo nie chciałem wymontowywać wałka zdawczego, a chciałem żeby wielowypust był ciasno spasowany w nowym kole.
Jak zwykle trochę zdjęć
Krzysztof
Wydech spawam sam z nierdzewki - rura nierdzewna 44,5mm scianka 2mmGLABAS pisze:pytanie skąd załatwiałeś wydechy i błotniki ..a co z przodem też przerabiany będzie bo widzę na foto że rozebrany?// pozdrawiam kolegę////...
Końcówki wydechów rura 52 mm scianka 1.5mm - planuje zainstalować w nie DB kilery owinięte wełną stalową - żeby to trochę wyciszyć i stworzyć ciśnienie zwrotne, żeby nie stracić momentu obrotowego "na dole"
Błotniki dorabiałem na zamówienie tutaj -
http://www.vavrus.narew.org/zelastwo.html
https://www.facebook.com/Custom-Bike-Mo ... /timeline/
właśnie dorabiam boczne "fartuchy" i pracuję nad dorobieniem mocowań
Przód będzie miał nowy błotnik, nową lampę(wciąż szukam coś odpowiedniego), nową kierownicę, nowy prędkościomierz i zdjąłem "szklanki z lag" - myślałem o zmianie kąta główki ale jak na razie zostaje bez zmian. Rolgaz, ,manetki, klamki, przełączniki tez idą do wymiany.
Wygląda na to że nazbiera się trochę oryginalnych gratów do sprzedaży.
Krzysztof