Przednie koło w Nomadzie 1600

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » pn sie 29, 2016

Ja też uległem takiemu złudzeniu właśnie podczas skrętów daje się słyszeć buczenie. Myślałem, że to łozyska, nawet podniosłem moto na podnośniku, odkręciłem zaciski hamulcowe i okazało się, że nie ma co się czepiać koło kręci się idealnie, bez żadnych szumów i nie ma luzu, także też obstawiałbym oponę.

Awatar użytkownika
Primo
Posty: 91
Rejestracja: ndz sie 02, 2015
Miejscowość: Kielce/Radoszyce
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 37499

Post autor: Primo » śr sie 31, 2016

A jak sie zachowuje moto ja puścićie na chwilkę kierownicę czy moto nie wpada w wibracje?? U mnie niestety tak
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » czw wrz 01, 2016

wibracje w ostateczności zlikwidowałem ,wymieniając łożysko główki.
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » czw wrz 01, 2016

Primo miałem podobną sytuację jak u Ciebie , wystarczyło wyważenie koła i problem zniknął
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Primo
Posty: 91
Rejestracja: ndz sie 02, 2015
Miejscowość: Kielce/Radoszyce
Motocykl: VN 1600 Nomad
VROC: 37499

Post autor: Primo » czw wrz 01, 2016

Tyle tylko ze z przodu guma nowa może 2 tysie nakręcone. Drąże temat bo przy stałej prędkości 80 km/h słychać wyraźne uuu uuu jak zmniejszę lub zwiększę prędkość to znika. No i dochodzi to szarpanie kierownica jak puszcze kiere. Szykuje mi się dłuższy wyjazd a mam jeszcze chwilkę wiec chciałbym ogarnąć temat. Jak ewentualnie sprawdzić luzy na łożysko główki ramy z podnośnika lub bez.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » czw wrz 01, 2016

Słyszałem gdzieś że właśnie podczas zmiany opony wyważenie koła jest wskazane , koszt wyważenia niewielki a spróbować można , na pewno gorzej nie będzie ( W Wawie za wyważenie płaciłem 25 zeta , tylko że koło miałem wymontowane)
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą