lagi Vulcan 750
-
- Posty: 32
- Rejestracja: ndz cze 27, 2010
- Miejscowość: stad
- Motocykl: VN750
- VROC: 0
smieechu sprawdz czy dobrze nabiles tulejke pod uszczelka olejowa(nie gorna - pylowa) jej rowek powinien byc po lewej lub po prawej stronie lagi wedle uznania, ale nie moze byc z przodu lub z tylu. potem nabij uszczelke przez stara uszczelke wezsza czescia do gory, na to pierscien blokujacy i uszczelka przeciw pylowa. uwazaj zeby nie uszkodzic tulejki, ja nabijalem ja srubokretem z kazdej strony rownomiernie, najlepiej dopchnac ja od przeciwnej strony naciecia.
-
- Posty: 32
- Rejestracja: ndz cze 27, 2010
- Miejscowość: stad
- Motocykl: VN750
- VROC: 0
polecam film jak zmieniac olej w lagach. pokazuje pelny demontaz i montaz.
http://www.youtube.com/watch?v=F-NklWACrzs
polecam rowniez zajrzec na jego kanal - ma bardzo fajne filmy instruktazowe. pokazuje nawet jak rozebrac i zlozyc silnik od vn 750
http://www.youtube.com/watch?v=F-NklWACrzs
polecam rowniez zajrzec na jego kanal - ma bardzo fajne filmy instruktazowe. pokazuje nawet jak rozebrac i zlozyc silnik od vn 750
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lip 11, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN750 USA
- VROC: 0
prawidłowo zamontowane uszczelniacze
czy ktos może podesłać fotki jak wygladaja prawidłowo zamontowane uszczelniacze lag?
pozdr
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lip 11, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN750 USA
- VROC: 0
moje lagi oceńcie prosze założenie uszczelniaczy
Czy te uszczelniacze są dobrze założone????????
https://drive.google.com/file/d/0B7TEXw ... sp=sharing
https://drive.google.com/file/d/0B7TEXw ... sp=sharing
pozdr
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
A gdzie masz osłony przeciwpyłowe? Zdjąłeś do zdjęcia czy masz w ogóle nie założone?
To co widać na zdjęciu to uszczelniacz olejowy - taki: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920491230/ ale on powinien być wbity głębiej a tu na wierzchu powinna być osłona przeciwpyłowa - taka: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920931197/
To co widać na zdjęciu to uszczelniacz olejowy - taki: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920491230/ ale on powinien być wbity głębiej a tu na wierzchu powinna być osłona przeciwpyłowa - taka: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920931197/
Mechanika - to takie większe klocki Lego
----------
III
----------
III
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lip 11, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN750 USA
- VROC: 0
czego tam brakuje????
Wyciągnąłem ten uszczelniacz i okazało się ze pod spodem jest pierścień zabezpieczający a po nim właściwy uszczelniacz olejowy. Te debile co mi robili lagi wcisnęli uszczelniacz na uszczelniacz. Będę wymieniał ten główny. Pierścień zabezpieczający a potem co się zakłada? Od razu oslone przeciwpyłową?Rudy pisze:A gdzie masz osłony przeciwpyłowe? Zdjąłeś do zdjęcia czy masz w ogóle nie założone?
To co widać na zdjęciu to uszczelniacz olejowy - taki: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920491230/ ale on powinien być wbity głębiej a tu na wierzchu powinna być osłona przeciwpyłowa - taka: http://www.cmsnl.com/kawasaki-1988-a4-v ... 920931197/
pozdr
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lip 11, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN750 USA
- VROC: 0
wymiana oleju bez rozbierania lag
Czy można wymienić olej w lagach bez ich demontażu jezeli tak to jak?
pozdr
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Czyli tak jak podejrzewałem zastosowali stary uszczelniacz zamiast przeciw pyłowych ,no chyba że jak ci robili to stare zostawili, a nowe na wierzch jełopy założyli
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lip 11, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN750 USA
- VROC: 0
Założyli chyba stare zamiast przeciwpyłowych....nie wiem czy wymieniać uszczelniacze główne ponownie, minął rok a olej wydostaje się...chyba ze przeciwpyłowe zapobiegną wyciekowi ? Zapobiegną???????Wulbi pisze:Czyli tak jak podejrzewałem zastosowali stary uszczelniacz zamiast przeciw pyłowych ,no chyba że jak ci robili to stare zostawili, a nowe na wierzch jełopy założyli
pozdr
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Nie zapobiegną ,bo nie uszczelniają.
Po roku nie wyłaził by olej ,chyba że lagi krzywe.
Czyli jak pisałem na końcu ,na 99 % nie wymienili ci uszczelniaczy tylko założyli na wierzch drugie ,i nie byli to mechanicy trza ich lać młotem
Musisz rozbierać i wymienić i śmigać
Po roku nie wyłaził by olej ,chyba że lagi krzywe.
Czyli jak pisałem na końcu ,na 99 % nie wymienili ci uszczelniaczy tylko założyli na wierzch drugie ,i nie byli to mechanicy trza ich lać młotem
Musisz rozbierać i wymienić i śmigać
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Wyciągasz zabezpieczenie i dłubiesz co by wydłubać i nie uszkodzić lag ,czyli opchódz się delikatnie jak z kobietą.
Doradzam filmik z yutuby.
I w tedy może odważysz się wyszarpnąć lagi bez dłubaniny jest to chyba bezpieczniejsze .
Doradzam filmik z yutuby.
I w tedy może odważysz się wyszarpnąć lagi bez dłubaniny jest to chyba bezpieczniejsze .
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
-
- Posty: 46
- Rejestracja: śr lip 11, 2012
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Vulcan VN750 USA
- VROC: 0
Powiedz mi górnym korkiem zlewa się i wlewa olej a dolna śruba służy do rozdzielenia goleni? film na yt widziałem i chcialem zaoszczędzić sobie rozbiórki na czynniki 1.Wulbi pisze:Wyciągasz zabezpieczenie i dłubiesz co by wydłubać i nie uszkodzić lag ,czyli opchódz się delikatnie jak z kobietą.
Doradzam filmik z yutuby.
I w tedy może odważysz się wyszarpnąć lagi bez dłubaniny jest to chyba bezpieczniejsze .
pozdr
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Moto: Vulcan VN750 USA 1986r.
Górne wykręcasz i wychodzą sprężyny ,a dolnymi można spuścić i wymienić olej dolewając górą .
Kurde jak robisz to po ras pierwszy to faktycznie nie rozbieraj na drobne,tak dolne odkręcałem i w tedy wyszarpywałem ,kurde i teraz nie jestem pewien bo ja rozbierałem na drobiazgi i myłem .
Kurde jak robisz to po ras pierwszy to faktycznie nie rozbieraj na drobne,tak dolne odkręcałem i w tedy wyszarpywałem ,kurde i teraz nie jestem pewien bo ja rozbierałem na drobiazgi i myłem .
Wieczny optymista
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 .
Kto jest online
Jest 34 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 34 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości