EN 500 (LTD) - zakup
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
Gmole mam założone ale one chyba nie ochroniłyby "drogich" wysuniętych do przodu podnóżków. Przeróbka nie jest skomplikowana, tak mi sie wydaje. "Potrzeba matką wynalazków" i "Polak potrafi" jak mawiają.
Na fotce widać że gmole nie chronią dolnej części, a zmieniać ich przecież nie będę. Motocykl zimuje na stojakach zakupionych na allegro:
http://moto.allegro.pl/podnosnik-stojak ... 06107.html
Na fotce widać że gmole nie chronią dolnej części, a zmieniać ich przecież nie będę. Motocykl zimuje na stojakach zakupionych na allegro:
http://moto.allegro.pl/podnosnik-stojak ... 06107.html
-
- Posty: 422
- Rejestracja: pn cze 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: VN800 DRIFTER
- VROC: 0
Mam wrazenie ze bez odpowiedniego siedzenia bez zadupka beda problemy zarowno z jazda jak i z bezpieczenstwem bo jak wysuniesz nogi do przodu to gdze bedziesz mial punkt oparcia d... chyba ze przesuniesz siedzenie do tylu i osiagniesz pochylona nienaturalnie sylwetke-pozdrawiam.
Jak mam czas ,to siedzę i myślę, a jak nie mam czasu to tylko siedzę...ostatnio tylko siedzę
-
- Posty: 9
- Rejestracja: czw sie 22, 2013
- Miejscowość: Kalisz
- Motocykl: Kawasaki EN500A Vulcan
- VROC: 0
Vulcan EN500 - gdzie zajrzeć po zakupie.
Witam Panowie, właśnie stałem się posiadaczem EN500A. Motocykl wygląda na sprawny w 100% jednak chciałbym uzyskać od Was informacje gdzie powinienem zajrzeć w pierwszej kolejności. Być może są jakieś newralgiczne elementy o które warto zadbać w pierwszej kolejności.
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
W pierwszej kolejności wymień olej i filtr oleju ewentualnie powietrza, następnie zajrzałbym do płynu chłodniczego a najlepiej również go wymienił. W zależności od wersji sprawdź naciąg pasa lub łańcucha. Poza tym siadać i cieszyć się z jazdy jeśli nic nie stuka nie puka.
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
-
- Posty: 4986
- Rejestracja: czw mar 17, 2011
- Miejscowość: Lublin
- Motocykl: VN1700 NOMAD
- VROC: 34019
Brakuje "wypełnienia" tylnego błotnika takiego jak tu
http://otomoto.pl/kawasaki-ltd-zobacz-p ... 26704.html ogólnie wygląda, że ktoś trochę się pobawił przy restauracji tego motocykla ale jeszcze sporo trzeba zrobić ale jak na pierwsze moto może być.
http://otomoto.pl/kawasaki-ltd-zobacz-p ... 26704.html ogólnie wygląda, że ktoś trochę się pobawił przy restauracji tego motocykla ale jeszcze sporo trzeba zrobić ale jak na pierwsze moto może być.
Pozdrawiam Konrad
VROC #34019
VROC #34019
A jak dla mnie super baza na przeróbkę. Kanapę zamienić na solo, tylny błotnik na dopasowany do koła, światło i tablica na bok, zegary wypad, przedni błotnik wypad, kierownice zmienić na szeroki drag przynajmniej 90 cm, zbiornik jest OK, przemalować na czarny mat, wypruć wydechy, założyć max szerokiego tylnego laczka - i kasujesz wszystkich na zlotach.
No może troszkę się rozmarzyłem, ale ja bym tak zrobił
No może troszkę się rozmarzyłem, ale ja bym tak zrobił
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
Wrzucam tutaj, jakby ktoś jeszcze potrzebował
https://drive.google.com/file/d/0B4UD_- ... sp=sharing
Wrzuciłem na dysk google, bo waży to prawie 35MB Jeżeli coś nie będzie działać to krzyczcie.
https://drive.google.com/file/d/0B4UD_- ... sp=sharing
Wrzuciłem na dysk google, bo waży to prawie 35MB Jeżeli coś nie będzie działać to krzyczcie.
Zmorex, Szacun. Już pobieram. Do zobaczenia na trasie
ps. w kwestii wyboru EN500 to bardzo polecam nie tylko dla początkujących. mimo iż mam jakieś doświadczenia w samochodowych KJS, to osiągi tego raczej lekkiego Vulcan'a robią na mnie wrażenie.
Poza tym daje się łatwo ogarnąć, jest wygodny w prowadzeniu, wydaje się być wygodny w podstawowej obsłudze serwisowej.
ps. w kwestii wyboru EN500 to bardzo polecam nie tylko dla początkujących. mimo iż mam jakieś doświadczenia w samochodowych KJS, to osiągi tego raczej lekkiego Vulcan'a robią na mnie wrażenie.
Poza tym daje się łatwo ogarnąć, jest wygodny w prowadzeniu, wydaje się być wygodny w podstawowej obsłudze serwisowej.
Re: EN 500 (LTD) - zakup
Właśnie kupilem swojego w czwartek. En500A z 1994 roku. Zapytajcie mnie za miesiac lub dea jak sie jezdzi bo na razie jest mega fajny!!!!
Kto jest online
Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości