Prośba o poradę w wyborze motocykla na długie trasy

Trasy, drogi, wycieczki. Gdzie byliśmy, co polecamy, a co stanowczo odradzamy.
Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » śr paź 29, 2014

Że tak jeszcze wtrącę 3 grosze...
Wszystko zależy jak zwykle od konkretnego egzemplarza. Da się znaleźć 800 z podestami (albo zamówić podesty jak ja to zrobiłem) i wtedy do szczęścia (przynajmniej mnie) brakuje już tylko wygodnej kanapy i nieco dłuższej kierownicy.
A na 900 nie jeździłem, więc w sumie nie wiem czy by mnie :dupa: i tak nie bolała... :)
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » czw paź 30, 2014

Wszyscy się już chyba wypowiedzieli to jeszcze ja cosik dopiszę.
Panowie i Panie też dupa wiadomo rzecz delikatna no przynajmniej u większości . Mustang oczywiście odlotowy a jego cena jeszcze bardziej odlotowa żeby nie powiedzieć absurdalna.
Jeździmy z żoną dużo jak na polskie warunki przystało bywa i 500 i było i tysiąc przelotu w jeden dzień a spostrzeżenie moje nasze jest takie : po 100km robimy 10 minut pauzy jakaś kawka jakiś papierosek oczywiście bez nikotyny :D siku i heja dolegliwości mijają jak ręką odjął.
Wiem że tu na forum siedzą sami twardziele dla których wypad na Ginesa nie jest problemem i dobrze bo kupujemy moto by jeździć i spełniać swoje marzenia ale jeździć trza z głową. Postój odpoczynek nawet kilka razy na trasie nikomu nie zaszkodził i nie zaszkodzi. A wtedy i na drewnianej desce się da radę.
A wracając do klu 900ceta to super wybór bezawaryjne wygodne i stylowe wozidło naszych zacnych 4 liter Polecam Serdecznie tylko z pewnych rąk. :ok:
:yeee: Gratuluję odważnych i ambitnych planów oraz życzę znalezienia zacnego sprzętu którym mam nadzieję się kolego pochwalisz przed naszym skromnym gronem
--

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » czw paź 30, 2014

Grześ pisze:siedzą sami twardziele dla których wypad na Ginesa nie jest problemem
:ok:
Ale i tak robiliśmy przerwy co mniej więcej 100-110 km .
Dobrze gadasz, musimy sie napić :rotfl22:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » czw paź 30, 2014

:D :piwa:
--

Tezis
Posty: 611
Rejestracja: śr lis 23, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 2000
VROC: 34451

Post autor: Tezis » pt paź 31, 2014

Miałem 900 przez trzy lata, przejechałem 18.000 mil
Złego słowa nie mogę powiedzieć.
Wszystko było ładnie sprawnie bezawaryjnie i .......wygodnie.
Moja :dupa: zaczynała się kręcić po 300 km. pomagała krótka przerwa i następne 200 km itd.

Polecam Ci 900

:yeee:

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » pt paź 31, 2014

Sprawdź Motogawra Wrocław - podobno ich chwalą w temacie siedzeń...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » sob lis 01, 2014

Robson pisze:Sprawdź Motogawra Wrocław - podobno ich chwalą w temacie siedzeń...
Oj tak. Poprawiałem u nich kanapę w Customie. Robota wykonana bosko...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » sob lis 01, 2014

raczej Bosko,i nie przy.......ć się :!!!:
Pozdrawiam,

Garciu.

Dar699
Posty: 74
Rejestracja: pn paź 07, 2013
Miejscowość: Rzepin
Motocykl: VN900
VROC: 0

Post autor: Dar699 » sob lis 01, 2014

MaciekSz, jaka cena za taka usługę?Może wrzuć fotę.

claus
Posty: 86
Rejestracja: ndz mar 03, 2013
Miejscowość: okolice Poznania
Motocykl: vulcan 1700 classic
VROC: 0

Post autor: claus » ndz lis 27, 2016

Tyłek trzeba mieć twardy i tyle. Jak można porównywać siedzonko roweru do nawet najtwardszego moto? Coś tu nie halo.. Trzeba jechać , to sie jedzie nawet 1370 km na raz i tyle w temacie. Albo moto albo camper .

Awatar użytkownika
Kristofer
Posty: 374
Rejestracja: sob lut 25, 2012
Miejscowość: Myszków
Motocykl: Honda Goldwing
VROC: 0

Post autor: Kristofer » pn lis 28, 2016

:goldas: :goldas: i :dupa: się cieszy :antlers:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą