Parę problemów z VN800
-
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2011
- Miejscowość: Baranów Sandomierski
- Motocykl: Kawasaki VN800
- VROC: 0
Parę problemów z VN800
Witam jeszcze raz
Mam parę problemów z moim Vulcanem postaram się je jakoś opisać i mam nadzieje że mi pomożecie, coś doradzicie
Jak już mówiłem przy kupnie sprzedający twierdził że wszystko jest okej no ale jednak przy użytkowaniu zauważyłem parę usterek
1.Pocące się lagi ( sorry za taką nazwę ale nie wiem jak to inaczej opisać)
Chodzi o to że strasznie leci mi olej z uszczelek właśnie przy lagach(sprzedający twierdził że wymieniał uszczelki na nowe i po paru tygodniach powinno się to unormować) dodatkowo przy puszczeniu kierownicy ściąga mi motor na prawą stronę:( przy wymianie filtra oleju musiałem ściągnąć coś ala maskownica(jakaś taka osłona) na chłodnicy i co się okazało....że chłodnica jest dość mocno obita tzn tak jakby ktoś miał czołówkę na tym vulcanie i koło się wbiło w chłodnicę...boję się że właśnie te wszystkie problemy związane z przednim zawieszniem mogą być wywołane prostowaniem lag po wypadku Mam rację?( jak już pisałem jestem kompletnym żółtodziobem jeżeli chodzi o mechanikę) macie może jakieś porady co z tym zrobić?
2.Ogólnie motor nierówno chodzi (sprzedający mówił że to przesz to że długo stał nie ruszany i że przy dłuższej jeździe to ustanie..ale nie ustało) czy regulacja gaźników załatwiła by sprawę?da radę to zrobić samemu ? kierując się np jakimś filmem instruktażowym?
Więcej grzechów nie pamiętam ale jak sobie przypomnę to opisze je w tym temacie
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam!
Mam parę problemów z moim Vulcanem postaram się je jakoś opisać i mam nadzieje że mi pomożecie, coś doradzicie
Jak już mówiłem przy kupnie sprzedający twierdził że wszystko jest okej no ale jednak przy użytkowaniu zauważyłem parę usterek
1.Pocące się lagi ( sorry za taką nazwę ale nie wiem jak to inaczej opisać)
Chodzi o to że strasznie leci mi olej z uszczelek właśnie przy lagach(sprzedający twierdził że wymieniał uszczelki na nowe i po paru tygodniach powinno się to unormować) dodatkowo przy puszczeniu kierownicy ściąga mi motor na prawą stronę:( przy wymianie filtra oleju musiałem ściągnąć coś ala maskownica(jakaś taka osłona) na chłodnicy i co się okazało....że chłodnica jest dość mocno obita tzn tak jakby ktoś miał czołówkę na tym vulcanie i koło się wbiło w chłodnicę...boję się że właśnie te wszystkie problemy związane z przednim zawieszniem mogą być wywołane prostowaniem lag po wypadku Mam rację?( jak już pisałem jestem kompletnym żółtodziobem jeżeli chodzi o mechanikę) macie może jakieś porady co z tym zrobić?
2.Ogólnie motor nierówno chodzi (sprzedający mówił że to przesz to że długo stał nie ruszany i że przy dłuższej jeździe to ustanie..ale nie ustało) czy regulacja gaźników załatwiła by sprawę?da radę to zrobić samemu ? kierując się np jakimś filmem instruktażowym?
Więcej grzechów nie pamiętam ale jak sobie przypomnę to opisze je w tym temacie
Z góry dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam!
Co do lag to możesz mieć rację, Jeśli są nowe uszczelniacze i lagi się pocą to albo masz gdzieś uszkodzoną powierzchnie tak że jakiś zadzior czy coś kroi uszczelki i leci olej czyli jakieś uszkodzenia wynikłe z prostowania lag np. co do nierównej pracy porządne mycie i regulacja załatwi sprawę. Ten gaźniczek w VN to strasznie delikatne urządzonko, możesz sobie kosztów narobić jak nie masz wyczucia, wypinałem wiosną i byłem zaskoczony że toto takie lekkie
PS. najważniejsze, zależy co masz na myśli nierówna praca?? chodzi o bieg jałowy czy ma problemy w wyższym zakresie obrotów czy z przejściem w obrotach??
PS. najważniejsze, zależy co masz na myśli nierówna praca?? chodzi o bieg jałowy czy ma problemy w wyższym zakresie obrotów czy z przejściem w obrotach??
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
-
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2011
- Miejscowość: Baranów Sandomierski
- Motocykl: Kawasaki VN800
- VROC: 0
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
Z lagami możesz mieć dwa problemy, albo są krzywe i prostowane i źle to zrobili( w ogóle nie powinni) i przez to może cieknąć, drugie nie wierz że wymieniał wszystko przed sprzedażą.
Może wymienił tylko olej a uszczelki zostawił i tak właśnie się zdarza że puszczają po czasie.
Po trzecie może krzywo skręcili i dlatego ściąga.
A z gaźnikiem, jeżeli masz jakieś pojęcie o mechanice to wyjęcie i wyczyszczenie nie powinno być problemem, są specyfiki do czyszczenia i powinno pomóc. Na regulację jednego gaźnika możesz wszędzie zajrzeć.
Powodzenia przy naprawach
Może wymienił tylko olej a uszczelki zostawił i tak właśnie się zdarza że puszczają po czasie.
Po trzecie może krzywo skręcili i dlatego ściąga.
A z gaźnikiem, jeżeli masz jakieś pojęcie o mechanice to wyjęcie i wyczyszczenie nie powinno być problemem, są specyfiki do czyszczenia i powinno pomóc. Na regulację jednego gaźnika możesz wszędzie zajrzeć.
Powodzenia przy naprawach
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
mi też lekko moto ściąga na prawo. Zawieszenie było zdemontowane okazało sie że ktoś wlał olej coś w podobie do kujawskiego i sprężyny do wymiany. Felga z przodu podbita. Niby wszystko zrobione a i tak moto ciągnie na prawo. Wystarczy że odchylę się na lewo ok 10cm i już jedzie prosto. Nie wiem co z tym zrobić. Na znacznikach z tyłu wszystko ok jest. Więc chyba z ramą coś jest.
ps.Planuję zamowić gmole pazurki to może koleś z jednej strony zrobi cięższe, chyba że ktoś ma jakieś pomysły
ps.Planuję zamowić gmole pazurki to może koleś z jednej strony zrobi cięższe, chyba że ktoś ma jakieś pomysły
- centek
- Posty: 1319
- Rejestracja: wt kwie 06, 2010
- Miejscowość: Bełchatów
- Motocykl: Honda Varadero
- VROC: 31455
Nie cykaj - uszczelki lag - paręnaście zł, olej drugie tyle - okolo litra styknie. Najdroższa robocizna.
Co do ściągania - trzy sprawy do zrobienia:
- wymiana oleju w lagach;
- wymiana oringów na lagach;
- ustawienie lag w półkach.
To są podstawowe sprawy, które masz zrobić coby wyeliminować kilka domysłów.
Chłodnica:
Po pierwsze primo: jak nie leje się z miejsca uderzenia - tragedii nie ma, rozgrzej moto (kwadrans na biegu jałowym wystarczy), spuść płyn - poczekaj az wystygnie, wlej nowy - zwróć uwagę czy jest to podobna ilość, odpowietrzenie - kwadrans na jałowym plus odpowietrzenie.
Nierówno pali - tu jest kilka spraw.
Po pierwsze primo - jak Roy pisał - mycie i regulacja gaźnika. potem świece i przewody. Jak po wymianach i regulacji bedzie kasztan, sięgniemy po kolejną organoleptykę.
pzdr
Co do ściągania - trzy sprawy do zrobienia:
- wymiana oleju w lagach;
- wymiana oringów na lagach;
- ustawienie lag w półkach.
To są podstawowe sprawy, które masz zrobić coby wyeliminować kilka domysłów.
Chłodnica:
Po pierwsze primo: jak nie leje się z miejsca uderzenia - tragedii nie ma, rozgrzej moto (kwadrans na biegu jałowym wystarczy), spuść płyn - poczekaj az wystygnie, wlej nowy - zwróć uwagę czy jest to podobna ilość, odpowietrzenie - kwadrans na jałowym plus odpowietrzenie.
Nierówno pali - tu jest kilka spraw.
Po pierwsze primo - jak Roy pisał - mycie i regulacja gaźnika. potem świece i przewody. Jak po wymianach i regulacji bedzie kasztan, sięgniemy po kolejną organoleptykę.
pzdr
-
- Posty: 401
- Rejestracja: ndz lip 25, 2010
- Miejscowość: Słupca
- Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
- VROC: 0
jak kupowałem to nie ściągał Ale na lewej stronie miał duzo dynksów różnych typu syreny, coś w podobie do lightbarów, ok 3kg tego:) Ale z mechanikiem na chłopski rozum badaliśmy i deskę przyłożyliśmy równo do rantów opony z tyłu i pokrywa się idealnie z przednią oponą a z drugiej strony równy cm luzu. A powinno byc po 0,5cm chyba. I albo jest wahacz walnięty albo główka ramy;/
-
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2011
- Miejscowość: Baranów Sandomierski
- Motocykl: Kawasaki VN800
- VROC: 0
Dzięki za odpowiedzi!! Będę teraz działał coś w tym temacie:) a teraz kolejna seria pytań
Właśnie skończył mi się przegląd i z tej okazji chciałbym wymienić tylnią oponę:) rozmiar wiadomo 140/90x16 71 patrze na allegro.. a tu nima...może są inne oznaczenia?szukam po sklepach i mam http://www.agmot.pl/sklep/p/5275/OPONA- ... -71H-D404G hello 600zł prawie!!! wie może ktoś gdzie dostanę coś tańszego?Wiem że na takich rzeczach nie warto oszczędzać no ale...A i jeszcze przy zakupie nie zauważyłem że klakson jest martwy...No a na przeglądzie mogą się przyczepić..Co tam mogło paść w tym klaksonie?jest sens grzebać?czy lepiej od razu kupić nowy i zamontować?może te pytania są durne no ale jestem jeszcze leszczykiem Co do tego gaźnika to lepiej pójdę z tym do jakiegoś warsztatu i chce być obecny przy naprawie coby się czegoś nauczyć..
Właśnie skończył mi się przegląd i z tej okazji chciałbym wymienić tylnią oponę:) rozmiar wiadomo 140/90x16 71 patrze na allegro.. a tu nima...może są inne oznaczenia?szukam po sklepach i mam http://www.agmot.pl/sklep/p/5275/OPONA- ... -71H-D404G hello 600zł prawie!!! wie może ktoś gdzie dostanę coś tańszego?Wiem że na takich rzeczach nie warto oszczędzać no ale...A i jeszcze przy zakupie nie zauważyłem że klakson jest martwy...No a na przeglądzie mogą się przyczepić..Co tam mogło paść w tym klaksonie?jest sens grzebać?czy lepiej od razu kupić nowy i zamontować?może te pytania są durne no ale jestem jeszcze leszczykiem Co do tego gaźnika to lepiej pójdę z tym do jakiegoś warsztatu i chce być obecny przy naprawie coby się czegoś nauczyć..
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
http://www.oponeo.pl/wybierz-opony-motocyklowe
Tu poszukaj
Masz wybór, jaką masz z przodu oponkę?
Ja założyłem BridgestonaG702 ale polecają koledzy też Metzy.
Ceny przyjemniejsze
Z klaksonem to proste, sprawdź najpierw na krótko czy w ogóle działa, potem przycisk a jak nie pomoże to trąbkę na kierę i na przegląd
Tu poszukaj
Masz wybór, jaką masz z przodu oponkę?
Ja założyłem BridgestonaG702 ale polecają koledzy też Metzy.
Ceny przyjemniejsze
Z klaksonem to proste, sprawdź najpierw na krótko czy w ogóle działa, potem przycisk a jak nie pomoże to trąbkę na kierę i na przegląd
-
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2011
- Miejscowość: Baranów Sandomierski
- Motocykl: Kawasaki VN800
- VROC: 0
- bodzio61
- Posty: 92
- Rejestracja: śr maja 12, 2010
- Miejscowość: szczecin
- Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
- VROC: 0
ej tam ja bym założył same dętki i dawał radę jak by co to tył 160/80/16 byle nie metzy bo tyłek nie stabilny,,, przód 140/90/16....i heja....ale koledzy mają rację opony w innym dziale i od dłuższego czasu wałkowane......młodzi!!! czytać czytać i jeszcze raz czytać bo to forum jest od Ludzi dla Ludzi.... pozdrowionka...b61.
-
- Posty: 6
- Rejestracja: ndz kwie 24, 2011
- Miejscowość: Baranów Sandomierski
- Motocykl: Kawasaki VN800
- VROC: 0
Kto jest online
Jest 27 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 27 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości