rozrząd

Jacho
Posty: 1
Rejestracja: sob kwie 30, 2011
Miejscowość: Nowa Sól
Motocykl: Kawasaki VN 1500
VROC: 0

rozrząd

Post autor: Jacho » czw cze 30, 2011

Jaki może być kosz wymiany łańcuchów rozrządu w VN15 z 1994r

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » czw cze 30, 2011

Ja za łańcuchy DID-a zapłaciłem 350 zł, za wymianę mechanik wziął 200 zł :).
Inni biorą dużo więcej. A jaka cisza nastała po wymianie :).
A i jeszcze jedno, robił mi to mechanik z Nowej Soli.
Z tym, że po mojej wymianie, pewnie weźmie trochę więcej.
Pozdrawiam
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » śr lip 06, 2011

:mrgreen: Musiałeś go nieżle wkurzyć :rant:

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » śr lip 06, 2011

Nie, nie. Staram się nikogo nie wkurzać. Po prostu obił trochę więcej rzeczy przy motorze i pewnie dlatego wziął mniej. Za całą robotę i tak mu dorzuciłem 50 zł więcej, bo się chłopina namordował :) :mrgreen:
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » ndz lip 10, 2011

Siema.

Jest roboty od zajebania i ciut ciut.

I myślę, iż ten co to robił to za 200 nawet nie splunie aby spojrzeć w kierunku motóra :p

Chyba, że jakiś spłukany desperat lub ten co tego nie robił a myśli iż to bajeczka.

Hehe sam to robiłem z kumplem i motorek trza "trochę" rozebrać i silnik także :mrgreen:

To nie np CBR600 gdzie wymiana wańcucha to pryszcz :mrgreen:

Pozdrówki......

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » ndz lip 10, 2011

Mi rozrząd wymieniał bez rozbierania silnika, przeciągał łańcuchy od góry, no i oczywiście silnik musiał wysuwać z ramy
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
mrblack
Posty: 99
Rejestracja: wt lip 13, 2010
Miejscowość: Mazuria
Motocykl: AWO Simson ver. Military
VROC: 0

Post autor: mrblack » pn lip 11, 2011

Da się ale efektem pracy na skróty są poobijane elementy w motocyklu :p

Ja tam wymieniałem pierścionki bo się skończyły to musiałem silnik wypruwać :mrgreen:

I zrobiłem całą górę od razu+ wszystkie łańcuszki łacznie z water pump i na razie spokój :D

Pozdrówki....

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 5 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 5 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą