Problem z ładowaniem vn 750

rafał
Posty: 178
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: Kielce/Warszawa
Motocykl: vn 750 twin
VROC: 34850

Problem z ładowaniem vn 750

Post autor: rafał » pn lip 18, 2011

Pomocy!!!Sezon w pełni a tu problem.Wydaję mi się że w mojej maszynie zanika ładowanie.Jeśli moto jest zimny to jest na poziomie 14,2V.Jak się rozgrzeje spada do 12,6 a po załączeniu się wiatraka spada do 12,3.Jestem zupełnie zielony w temacie mechaniki,nie wiem gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć żeby się nie zrujnować finansowo.Proszę o pomoc szanownych forumowiczów.Pozdrawiam i z góry dziękuję.

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » wt lip 19, 2011

rafał...... zacznij od przeszukania forum w dziale mechanika. Ten temat był bardzo często poruszany

rafał
Posty: 178
Rejestracja: śr paź 27, 2010
Miejscowość: Kielce/Warszawa
Motocykl: vn 750 twin
VROC: 34850

Post autor: rafał » wt lip 19, 2011

Dziękuję.Na pewno poszperam.

KIGEN2
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 02, 2011
Miejscowość: łódzkie Koluszki
Motocykl: KAWASAKI VULCAN VN 750 rocznik 1998
VROC: 0

Post autor: KIGEN2 » wt paź 25, 2011

Cześć Rafał i jak tam z tym ładowaniem ? Doszedłeś ? Ja też mam podobny problem a właściwie to miałem (najprawdopodobniej ) Pytam z ciekawości
Rafał

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » wt paź 25, 2011

Regulator ładowania macie padnięty .Wraz z upływem czasu podczas pracy nagrzewa się i tym samym spada poziom ładowania .

KIGEN2
Posty: 8
Rejestracja: ndz paź 02, 2011
Miejscowość: łódzkie Koluszki
Motocykl: KAWASAKI VULCAN VN 750 rocznik 1998
VROC: 0

Post autor: KIGEN2 » wt paź 25, 2011

Tak myślę Panie Jurekawasaki ale mnie chyba utwierdziłeś w tym. Podzielę się swoimi "badaniami " czy to altek padł czy regulator.