VN 900 z USA a VN z europy.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 659
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

VN 900 z USA a VN z europy.

Post autor: Mars » pt lis 25, 2011

Witam, podacie minusy sprowadzonego motocykla ze stanów? Znam takie: brak instrukcji obsługi po polsku, świecące się przednie kierunkowskazy, brak czujników w tłumikach. Zdaje się, że świateł nie można wyłączyć na pracującym silniku. I dla mnie największy minus- podwójna skala na prędkościomierzu i w dodatku cyfry "km" są o wiele mniejsze od "mph". Coś jeszcze.

januszek

Post autor: januszek » pt lis 25, 2011

A ktoś ty :tube: On - Ona ? , a może obojnak ?? 8/

januszek

Post autor: januszek » pt lis 25, 2011

Największy minus to ten , że 99% moto ze stanów jest po przejściach mniejszych lub większych :antlers:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pt lis 25, 2011

To co dla Ciebie jest minusem dla innych jest na plus :D :D :D. Świecące kierunkowskazy co prawda nie są zgodne z naszymi przepisami ale fajnie wyglądają daje się je łatwo przerobić a konkretnie wystarczy wymienić żarówki na jedno włóknowe lub odłączyć jeden przewód idący z wiązki do kierunkowskazów (w wersji europejskiej jest dwa a w amerykańskiej trzy). Światła faktycznie świecą się cały czas po przekręceniu kluczyka ale to żaden feler wręcz przeciwnie nie zapominasz ich włączyć (w Polsce obowiązuje jazda na światłach mijania przez cała dobę ) :D :D :D :D. Brak czujników w tłumikach hmmmmmm a po co Ci one skoro moto jeździ super bez. Największy minus o którym mówisz czyli podwójna skala na prędkościomierzu kwestia przyzwyczajenia. Ja jeżdżę wersją amerykańska EN 450 i dla mnie jest ok ale wiadomo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. :D :D :D :D :D :D
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » pt lis 25, 2011

Mars pisze:Zdaje się, że świateł nie można wyłączyć na pracującym silniku
Miałem 900-tke z tego roku europejską i też się nie dało wyłaczyć świateł.
Miala sondy w tłumikach i problemem bylo np. dobranie akcesoryjnych tłumików.

Do skali na prędkościomierzu można się przyzwyczaić.Świecące kerunkowskazy nie przeszkadzają, a instrukcja po polsku nawet w tych europejskich jest mocno ogólna i do wielu typów motocykli razem.

Minusem jest tak jak napisał Janusz....stan techniczny. Trzeba trafić na dobry egzemplarz. Ale znam takich co mieli farta:):):)
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
eFKa
Posty: 456
Rejestracja: sob kwie 16, 2011
Miejscowość: Kasina Wielka
Motocykl: vn 2000
VROC: 34926

Post autor: eFKa » pt lis 25, 2011

Konrad pisze:To co dla Ciebie jest minusem dla innych jest na plus :D :D :D. Świecące kierunkowskazy co prawda nie są zgodne z naszymi przepisami ale fajnie wyglądają daje się je łatwo przerobić a konkretnie wystarczy wymienić żarówki na jedno włóknowe lub odłączyć jeden przewód idący z wiązki do kierunkowskazów (w wersji europejskiej jest dwa a w amerykańskiej trzy). Światła faktycznie świecą się cały czas po przekręceniu kluczyka ale to żaden feler wręcz przeciwnie nie zapominasz ich włączyć (w Polsce obowiązuje jazda na światłach mijania przez cała dobę ) :D :D :D :D. Brak czujników w tłumikach hmmmmmm a po co Ci one skoro moto jeździ super bez. Największy minus o którym mówisz czyli podwójna skala na prędkościomierzu kwestia przyzwyczajenia. Ja jeżdżę wersją amerykańska EN 450 i dla mnie jest ok ale wiadomo punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. :D :D :D :D :D :D

Zgadzam się z Konradem :yeee:
Odpalam i śmigam,łapie wiatr w resztki moich włosów i ....... :pedzi:
...bo kto sieje wiatr ten zbiera gumofilce...

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 659
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » sob lis 26, 2011

januszek pisze:A ktoś ty :tube: On - Ona ? , a może obojnak ?? 8/
Widziałeś przywitalnię??

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 659
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » sob lis 26, 2011

Ogólnie mnie uspokoiliście- dzięki. Jeśli jutro nie będzie lało, to jadę zobaczyć VN 900 z 2009r. W 2010r. był sprowadzony ze Stanów, więc jest zarejestrowany w Polsce. Cena 20 tys.zł. Coś tam obiło mi się o uszy, że mogą w tych motocyklach hałasować panewki- prawda to? Brat ma miernik grubosci lakieru, więc pod tym względem sprawdzimy motocykl. Do końca wakacji jeździłem na suzuki gsx 600f z 2002r. Brat też jeździ na suzuki gsx 600f, więc nie mamy żadnego doświadczenia z cruiserami. Nie ma tu może kogoś z Grudziądza? Przydała by się pomoc przy kupnie.

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » sob lis 26, 2011

to mój były vn 2000 był wtedy 1% w polsce bezwypadkowym motocyklem?
sciągany ze stanów absolutnie bezwypadkowy, nie opłaca się teraz sprowadzac japoni rozwalonej i tak ceny mają o połowe mniejsze.
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 659
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » sob lis 26, 2011

Konrad pisze:T... Brak czujników w tłumikach hmmmmmm a po co Ci one skoro moto jeździ super bez. ...
Czy mając motocykl ze Stanów nie ma problemów z przeglądem technicznym? Analiza spalin będzie OK?

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » ndz lis 27, 2011

Jak najbardziej analiza OK :D Ino brać - o ile nie było jakiegoś centralnego barana :D A trafić na takie cacko po kosmetycznym kuku wcale nie jest trudno. Strzałeczka.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

ROBSON966
Posty: 35
Rejestracja: wt paź 25, 2011
Miejscowość: PIOTRKÓW TRYBUNALSKI
Motocykl: KAWASAKI VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: ROBSON966 » pn lis 28, 2011

Witam Serdecznie Piotrków Tryb
Mam Kawasaki VN 1500SE wersja z USA świecą kierunki ,puste tłumiki .I wcale to mi nie przeszkadza .W ręcz przeciwnie .Jest pięknie ,z przeglądem tez nie było problemu Tłumaczyłem się iż to wersja USA Zgadzam się z wypowiedzią Konrada Niema co doszukiwać się cudów i robić sobie problemów .Palić maszynę i do przodu :pedzi:
ROBSON966

januszek

Post autor: januszek » pn lis 28, 2011

Andreas - to znaczy , że Twój vn 2000 , był nie uszkodzony - jeden na 100 sprowadzonych ze stanów - te 99% to był "strzał" wzięty z moich obserwacji rynku motocyklowego , ale niezupełnie z sufitu wzięty , bo jeśli sprowadza handlarz , to na bank uszkodzony i niestety nadal się to opłaca.... ;)

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » pn lis 28, 2011

ROBSON966 pisze:Witam Serdecznie Piotrków Tryb
Mam Kawasaki VN 1500SE wersja z USA świecą kierunki ,puste tłumiki .I wcale to mi nie przeszkadza .W ręcz przeciwnie .Jest pięknie ,z przeglądem tez nie było problemu Tłumaczyłem się iż to wersja USA Zgadzam się z wypowiedzią Konrada Niema co doszukiwać się cudów i robić sobie problemów .Palić maszynę i do przodu :pedzi:
O!!! to widze, ze krajan mnie sie trafil!!!
zapraszam krajana do przywitalni bardzo serdecznie...czyli tutaj
http://www.vulcaneria.pl/viewforum.php?f=5 :D
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Pawel-e34
Posty: 31
Rejestracja: czw kwie 17, 2014
Miejscowość: J-no
Motocykl: Vulcan VN 900 Classic
VROC: 0

Post autor: Pawel-e34 » wt kwie 29, 2014

To i ja zadam pytanie, mianowicie jutro jadę ogladać vn 900 z 2006r sprowadzony ze stanów. W Polsce od kilku lat w stanach jeden właściciel i tu też. Sprzedający traktuje go hobbystycznie i serwisuje na bieżąco na najlepszych częściach. Z wyposażenia to ori sakwy (roczne), piórnik. W tym roku pełen serwis i wymiana dwóch opon.

Ale moje główne pytanie: na co zwrócić szczególna uwagę, i jeżeli faktycznie bedzie w takim stanie to ile można za niego zapłacić?

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » wt kwie 29, 2014

Jeśli nie masz specjalnie doświadczenia z motocyklami to umów się z właścicielem w serwisie Kawasaki albo jakimś porządnym innym i za opłatą wezmą go na kanał, obejrzą z każdej strony, zdejmą zbiornik paliwa itd. Może zapłacisz ze 100 albo 150zł ale - może warto w ten sposób jeśli samemu nie za bardzo...
Cena końcowa jest kwestią indywidualną, zależy jak ubrany, jaki przebieg itd...
Powodzenia.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » śr kwie 30, 2014

Możesz zalookać tu http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=8310

aktualne miejsce garażowania Wrocław :) :)
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Pawel-e34
Posty: 31
Rejestracja: czw kwie 17, 2014
Miejscowość: J-no
Motocykl: Vulcan VN 900 Classic
VROC: 0

Post autor: Pawel-e34 » śr kwie 30, 2014

Piękna maszyna ale póki co po za moim portfelem.

Byłem dziś oglądać maszynę i oto czego sie dowiedzialem:

- 3 lata w kraju i tu od pierwszego własciciela i tu zrobił około 6 tys km.
- 16000 mil przebiegu
- 100% nie bity
- 2 nowe opony
- nowy akumulator
- po pełnym serwisie
- silnik suchy, pracował równo na ssaniu około 15 - 20 sekund potem spadł na wolne obroty,
- w silniku wszystko ładnie cicho pracuje, a wydechy pieknie bulgotają
- równo wkręca sie na obroty i równo sie zbiera
- przy 110km/h jedzie prosto i go nie ściąga
- chromy stan bdb

Teraz minusy:
- kiedyś był bordowy i to mnie zastanawia (na lakierze ryski od wycierania szmatą) :)
- dwa odpryski lakieru (bak i błotnik)
- nie zawsze działający wskażnik paliwa (po zatankowaniu pod korek ok, po przejechaniu kilku km spada do zera i tak sie utrzymuje)
ZAPRASZAM:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=8591

Jawa 353 1960r - w trakcie odrestaurowywania

KroM
Posty: 26
Rejestracja: pn kwie 28, 2014
Miejscowość: Małopolska
Motocykl: był_VN900
VROC: 0

Post autor: KroM » śr kwie 30, 2014

Pawel-e34 pisze: - 100% nie bity
- kiedyś był bordowy i to mnie zastanawia (na lakierze ryski od wycierania szmatą) :)

Pewnie sprzedawca powiedział Ci, że kolor mu się nie podobał i dlatego przemalował swój 100% bezwypadkowy motor ? :hammer:

Najtańsze VN900 z lat 2006-2009 chodzą po ok 17 000 zł. Najdroższe oferty są około 24 000 zł
Średnio żeby dobrze kupić trzeba liczyć ok 20 000 zł.
Od rocznika 2010 ceny są już znacząco wyższe.
Trzymają się dość wysoko ale ten motocykl wart jest tej kasy

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » śr kwie 30, 2014

Problemy ze wskaźnikiem paliwa też mam - stawiam na zawieszanie się pływaka. Da się z tym żyć jak wiesz, że maksymalnie przejedziesz 160 mil - a licznik dobowy jest ;)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą